Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Heel vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:59 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Opvallend dat Svb altijd een discussie start en zelf nooit meedoet.


Omdat ie vast wel betere dingen te doen heeft.

OT: vette track, dikke melodie & kicks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Helicaze schreef:
Opvallend dat Svb altijd een discussie start en zelf nooit meedoet.


Omdat ie vast wel betere dingen te doen heeft.

OT: vette track, dikke melodie & kicks. :thumbsup:


haha zoals 10 nutteloze posts per dag posten ipv inhoudelijke discussies te houden bedoel je? Daar voor zitten we toch op een forum, discussiƫren en kennis delen. Niet wie de meeste forum posts kan plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 17:44 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
TheUnnamed schreef:
Helicaze schreef:
Opvallend dat Svb altijd een discussie start en zelf nooit meedoet.


Omdat ie vast wel betere dingen te doen heeft.

OT: vette track, dikke melodie & kicks. :thumbsup:


haha zoals 10 nutteloze posts per dag posten ipv inhoudelijke discussies te houden bedoel je? Daar voor zitten we toch op een forum, discussiƫren en kennis delen. Niet wie de meeste forum posts kan plaatsen.


Niet iedereen heeft zin om elke keer met iemand in discussie te gaan, vooral ik niet. Ik zelf kom alleen maar voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Niet iedereen heeft zin om elke keer met iemand in discussie te gaan, vooral ik niet. Ik zelf kom alleen maar voor de teringherrie.

Fixed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
TheUnnamed schreef:
Niet iedereen heeft zin om elke keer met iemand in discussie te gaan, vooral ik niet. Ik zelf kom alleen maar voor de teringherrie.

Fixed :thumbup:


HBO Bedrijfseconomie en dan nog steeds van jouw mening een feit proberen te maken.

Misschien ben je aan het baiten maar misschien ook niet maar over die HBO Bedrijfseconomie moest ik gewoon ff wat zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was aan het baiten ja, maar wat in hemelsnaam heeft dit met mijn opleiding te maken. En van mijn mening een feit maken, geen idee hoe je dat bedoelt maar is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
maar over die HBO Bedrijfseconomie moest ik gewoon ff wat zeggen.

Dit is inderdaad volkomen normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

Niet iedereen heeft zin om elke keer met iemand in discussie te gaan, vooral ik niet. Ik zelf kom alleen maar voor de muziek.


Hoeft niet elke keer, maar bewust iedereen altijd negeren is irritant. Maarja zijn we langzamerhand wel van hem gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:41 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
Ik was aan het baiten ja, maar wat in hemelsnaam heeft dit met mijn opleiding te maken. En van mijn mening een feit maken, geen idee hoe je dat bedoelt maar is prima.


Nou met zo'n opleiding zou je best wel het verschil moeten zien tussen een mening en een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zie je een Retaliation topic met 2 pagina's en denk je 'Zal vast een goed plaatje zijn dan'. Zijn het alleen maar vage, zinloze discussies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dan zie je een Retaliation topic met 2 pagina's en denk je 'Zal vast een goed plaatje zijn dan'. Zijn het alleen maar vage, zinloze discussies :lol:


Maaar het is ook wel een behoorlijk goed plaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Helicaze schreef:
Opvallend dat Svb altijd een discussie start en zelf nooit meedoet.


Omdat ie vast wel betere dingen te doen heeft.



Alles plaatsen wat je kan plaatsen, zelfs nutteloze hardcore labels waar niemand op zal reageren, om vervolgens bij elk topic nog even neer te zetten dat het een leuke plaat is omdat de punch van de 47e kick wel leuk is.

Oh ja en af en toe nog even uitgebreid te melden hoe hij iets niks vind in topics waar het gros van Hardtraxx wel iets vet vindt terwijl hij bij geen enkel ander topic zo veel te melden heeft.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle