Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat boeit het ook, je weet toch wat ie bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begint hier op facebook te lijken joh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 11:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Dopaminer schreef:
Vind de opbouw aan t begin nog wel vet, tekst geeft wel een lekkere sfeer mee. Maar oh oh, die drop.... :sick: Wat saai zeg! Jammer na veel goeie releases!


Overgewaaide hype uit Amerika om het een drop te noemen, in producer termen is het een "fill".

Een fill is een korte edit of een geluidje tussendoor. In (dance)producers termen is het gewoon drop of climax hor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break Zero schreef:
Ivey Jones schreef:
Dopaminer schreef:
Vind de opbouw aan t begin nog wel vet, tekst geeft wel een lekkere sfeer mee. Maar oh oh, die drop.... :sick: Wat saai zeg! Jammer na veel goeie releases!


Overgewaaide hype uit Amerika om het een drop te noemen, in producer termen is het een "fill".

Een fill is een korte edit of een geluidje tussendoor. In (dance)producers termen is het gewoon drop of climax hor. :thumbup:
`

Haha Ivey Jones probeert even wijs te doen door iemand te verbeteren heeft hij het nog fout ook. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 21:08 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me oprecht af hoelang die raw hypetrain nog door gaat denderen. De volgelingen blijken echter zeer fanatiek te zijn, en met maskers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Ik vraag me oprecht af hoelang die raw hypetrain nog door gaat denderen. De volgelingen blijken echter zeer fanatiek te zijn, en met maskers!

Keer een feestje gepakt ofzo?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle