Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Soow dan, bij die kickswitch op 1:17 viel mijn mond wel even open. :drool:

Vooral de stukken waar de kicks van Delete onder zitten wordt ik echt botergeil van.
En die outro, man man man wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een vette plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:35 
 
Hardtraxxer

Jaaa dit klinkt fijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:44 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vet old school sfeertje in dit nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof, krijg bij die climax ook wel een nostalgisch gevoel! Blackwatch wel heel erg ondergewaardeerd hoor, zijn verschillende platen van hem die heel tof zijn en hoor je nooit wat over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel vet deze. Leuke melodie en de kicks zijn ook gewoon goed, zoals Hardstyle hoort te zijn dus! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die plaat met Blackwatch doet een gooi naar beste plaat van het album tot nu toe. Wat een nostalgie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schitterende plaat hoor die Dying Late. Vette mid, maar nog fijnere climax :love: Lekkere wegdroom melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij, of zijn hier meer mensen van mening dat het merendeel van de platen op dit album erg tegenvalt? Ik had met name van de solo-tracks iets meer (ook in aantal) verwacht. Enkel The greatest show en About me vind ik behoorlijk vet, waaronder laatstgenoemde helaas al helemaal kapot gedraaid is. Ik ga er echter vanuit dat Don't look down met PN bijzonder vet is, aan de LQ versie te horen.

Al met al vind ik het album tegenvallen ten opzichte van de hype die er rondom het album leefde, mede door het exclusief houden van sommige tracks door Regain zelf.

Zal wel niet mijn stijl zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat. Op een paar nummers na, tot nu toe gewoon erg enthousiast over dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Vet zeg Dying Light. Klinkt nog goed ook. Best knap als eigenlijk nooit euforische platen maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ligt het aan mij, of zijn hier meer mensen van mening dat het merendeel van de platen op dit album erg tegenvalt? Ik had met name van de solo-tracks iets meer (ook in aantal) verwacht. Enkel The greatest show en About me vind ik behoorlijk vet, waaronder laatstgenoemde helaas al helemaal kapot gedraaid is. Ik ga er echter vanuit dat Don't look down met PN bijzonder vet is, aan de LQ versie te horen.

Al met al vind ik het album tegenvallen ten opzichte van de hype die er rondom het album leefde, mede door het exclusief houden van de sommige tracks door Regain zelf.

Zal wel niet mijn stijl zijn :x

Ik vind de meeste tracks ook standaard, behalve degene die iets speciaals hebben, zoals Dying Light (oldskool sfeertje), Always Angry (kickswitches) en the Greatest Show (gated kicks). Die zijn dan juist weer uitzonderlijk goed. Verder is het allemaal veel van hetzelfde. Ben wel benieuwd naar de Phuture Noize collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe gaat mijn voorkeur verrassend genoeg meest uit naar Deathwish. Zit lekker in elkaar en luistert fijn weg. Ik wacht nog op No Survivors en benieuwd naar collab met PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:$ :$ Dying Light
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks in de mid :loving: En wat een heerlijke sounds er bij! Ook het sfeertje en de melodie zijn super. Eerste track die in z'n volledigheid helemaal top is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album heeft echt vette platen (vooral Greatest Show, Always Angry en Dying Light) en ook mindere (vooral) standaard platen, maar al met al valt dit album mij helemaal niet tegen tot nu toe. Mede door de vele collabs toch wel diversiteit in sounds op dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker album tot nu toe! Dying Light is echt een plaat die ik niet verwacht had, maar wel erg dik! Regain is goed bezig. Benieuwd naar de collab met Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er een beetje bang voor dat er voornamelijk standaard kick screech platen op dit album zouden komen. Hij heeft voor mij toch al wel het tegendeel bewezen, genoeg diversiteit.
Die diversiteit zit hem met name in de platen The Greatest Show, Always Angry, Industrial Revolution, Dying Light & Dont Look Down. Dan hebben we van de collab met I:Gor ook nog niks kunnen horen.

Dit is ook de voornaamste reden dat ik tot nu toe positief verrast ben door dit album.

Verder zitten er trouwens ook zeker platen bij die me helemaal niks doen, bijvoorbeeld We Attack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een baas is deze man toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ligt het aan mij, of zijn hier meer mensen van mening dat het merendeel van de platen op dit album erg tegenvalt? Ik had met name van de solo-tracks iets meer (ook in aantal) verwacht. Enkel The greatest show en About me vind ik behoorlijk vet, waaronder laatstgenoemde helaas al helemaal kapot gedraaid is. Ik ga er echter vanuit dat Don't look down met PN bijzonder vet is, aan de LQ versie te horen.

Al met al vind ik het album tegenvallen ten opzichte van de hype die er rondom het album leefde, mede door het exclusief houden van sommige tracks door Regain zelf.

Zal wel niet mijn stijl zijn :x

Mwa. Ik heb tot nu toe minder met platen als Darkness, We Attack en Deathwish. Kijk nog wel uit naar de hardcore/industrial collabs en Don't Look Down, dus al bij al gaat dit album wel prima worden denk ik. :P

Dying Light heerlijk nummertje, overigens. Dromerige melodie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Blackwatch wel heel erg ondergewaardeerd hoor, zijn verschillende platen van hem die heel tof zijn en hoor je nooit wat over.


Dit! My Existence was ook al steengoed, dit is echt waanzinnig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dying Light erg vette plaat. Enorme shitload aan sfeer en goede drive. Hier word ik vrolijk van ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 10:51 
 
Hardtraxxer

Dying Light heeft me echt aangenaam verrast :loving: ik vind deze echt nice :thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle