Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 21:26 
 
Hardtraxxer

Iemand hier die ook het gevoel heeft dat de punches minder hard zijn dan eerder? Bijvoorbeeld For The Street, About Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Iemand hier die ook het gevoel heeft dat de punches minder hard zijn dan eerder? Bijvoorbeeld For The Street, About Me

In die tracks met melodie wel ja :/ (back to my roots/monster)
Crowd Reaction en Mic down zijn dan weer harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 08:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie wel veel op Bust Ya Head lijken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de laatste preview tot nu toe de minste van de al gepreviewde platen. Die schelle geluidjes liggen me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Laatste stuk is wel dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste stuk doet mij dan juist weer niks :P. Maar tot aan 1:57 zitten genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk :bomb: Die oldschool hardcore sounds.
Deze ging mooi op Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 21:43 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, echt niks voor mij allemaal dit. Vind het gewoon oprecht herrie. Iedere plaat een anticlimax gaat me wel een beetje te ver, bijzonder dat dat nog zo leeft hier.

Vorige album alleen The Greatest Show die me kon bekoren, en ook hier is de ‘out of the box’ plaat Fist to Fist de enige die me tot nu toe aanspreekt. Z’n tracks met een classic-insteek (in dit geval Back to my Roots) zijn wel tof qua opzet, maar dan gooit ie er weer van die gare pitchkicks onder, waardoor ik ook die plaat links laat liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Tracklist ^^ Benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kijk al maanden uit naar Watch me Kill en to the Drums, dus gelukkig staan die gewoon op het album. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Ben echt een grote fan van regain en vooral zijn kicks maar de meeste tracks hier doen mij echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten heel wat dikke tracks tussen, maar merk wel dat zijn 'signature kick' gewoon de vetste is. Hij probeert wel andere, maar als dan die Regain kick langskomt, is die toch altijd weer het vetst van de hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 09:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kan geen genoeg krijgen van zijn producties :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:


Waarom niet het hele liedje op een hoger bpm produceren? Nu is het alleen maar klote dat de outro weer minder snel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
liedje


Ik blijf hier na 13 jaar hardstyle luisteren nog steeds de rillingen van krijgen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 03:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk vind ik dit album toch erg tegenvallen. Bijna alle platen klinken voor mij hetzelfde, namelijk 13/12 kick-screech lawaai. Enkel Fist To Fist vind ik er qua sounds met kop en schouders bovenuit steken. Bij zijn vorig album was dat The Greatest Show. Jammer dat hij niet vaker dat soort nummers produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

To the Drums, wat een rammer weer :worship:


Top album geworden dit! Precies naar verwachting eigenlijk. Heerlijke snoei platen maakt die man. Puntje wat ik nog helemaal niet genoemd heb maar weer ik wel altijd heel enthousiast over ben bij regain: Al die verschillende sounds en geluidjes in de breaks van zijn tracks. Daarin onderscheidt hij zich ook echt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen Back To My Roots en Swang zijn wel leuk.

Wat zijn die kicks man, weinig laag en enorm lelijke punches met echt veel te veel attack er over. Alle platen hebben hetzelfde Gearbox principe en de kicks klinken allemaal als Radical/Gearbox kicks wanneer punch en subbass weghaalt.

Na de eerste 3 nummers klinkt alles zo goed als het zelfde. Zelfde anti's, opbouw, screeches en kicks. Kan me in vinden dat sommige mensen dit vet vinden, door de hoge attack in de kicks kun je er live wel een lekker op los gaan. Zelf zou ik dat ook vet vinden maar deze kicks zijn foeilelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de kicks juist wel heel vet. Van die kicks die je op een feestje in je hele lijf voelt. Misschien niet per se de mooiste kicks, maar doen het live wel goed. Tracks klinken wel allemaal een beetje hetzelfde inderdaad.

Ik heb een tijd lang eigenlijk niet echt interesse gehad in Regain, maar vind dit album wel echt een klapper. Favoriete tracks: Back To My Roots, Monster, Mic Down en Crowd Reaction.

Jammer dat de This Is Regain niet de eerste track van deze liveset is geworden trouwens:

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle