Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 21:01 
 

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bizar vette plaat! :love:
eindelijk een ripje in een wat betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



@43:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze heet "About Me" volgens Hardnews
http://www.hardnews.nl/regain-komt-albu ... no-return/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 13:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 20:48 
 
Hardtraxxer

:D art & releasedate zijn bekend
Afbeelding
Release: 14-09-2016
bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 02:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal t zelfde bij hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verschrikkelijke boutplaat weer, wat heeft iedereen toch met Regain? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Verschrikkelijke boutplaat weer, wat heeft iedereen toch met Regain? :thumbdown:

Zal vast komen door de stevige kicks, drive die veel raw dj's in mijn ogen missen en een unieke stijl. Daarnaast zijn de kick rolls voor mij heerlijk. Moet wel zeggen dat ik z'n laatste collabs wat minder vind (behalve die met insidiouz ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn collabs zijn vast minder omdat hij met sommige grote namen produceert. Het is zo'n verschrikkelijk enthousiaste gast dat hij misschien minder snel nee durft te zeggen bij de ideeen van zijn tegenhanger in de collab.

Het is zo 13/12 maar ik kan me gewoon niet ergeren aan zijn stijl. Dit is goede kick/screech hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Zijn collabs zijn vast minder omdat hij met sommige grote namen produceert. Het is zo'n verschrikkelijk enthousiaste gast dat hij misschien minder snel nee durft te zeggen bij de ideeen van zijn tegenhanger in de collab.

Het is zo 13/12 maar ik kan me gewoon niet ergeren aan zijn stijl. Dit is goede kick/screech hardstyle

Had hem even op Bassprotocol en Decibel gesproken en zo kwam hij wel over inderdaad. Zijn collabs zijn niet perse minder, maar gewoon een ander stijltje dan je van hem gewend bent. Die nieuwe collab met X-Pander klinkt wel heel erg vet/interessant moet ik zeggen. Ik denk dat Regain de andere artiest juist erg in zijn waarde laat en ook zijn input accepteert. Maar als je ook al die TBA tracks ziet (album?).. met die gated kicks track, born in darkness met melodie en dan weer van die oldschool sounds. Dan is dat weer superdivers. Deze track 'About Me' is gewoon zon typische Regain anti track die hij gewoon leuk vind om te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Zijn collabs zijn vast minder omdat hij met sommige grote namen produceert. Het is zo'n verschrikkelijk enthousiaste gast dat hij misschien minder snel nee durft te zeggen bij de ideeen van zijn tegenhanger in de collab.

Het is zo 13/12 maar ik kan me gewoon niet ergeren aan zijn stijl. Dit is goede kick/screech hardstyle


Helemaal mee eens, het is wat dit soort muziek betreft toch wel knap dat hij zo'n herkenbare eigen stijl heeft en originele dingen probeert met z'n tracks en sets. Nou is deze track niet eens zo super bijzonder. Maar ik begrijp wel heel goed waarom Regain zo populair is. Goede kick/screech hardstyle inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor weinig verschil tussen 13/12 kick-screech platen en die van Regain. En ja dit nummer heeft dan wat meer drive dan de gemiddelde kick-screech plaat maar de For The Street remix vind ik dan weer zaaddodend qua drive. Een lompe kick redt niet altijd een bouttrack. Kan helemaal niks met deze hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Hoor weinig verschil tussen 13/12 kick-screech platen en die van Regain. En ja dit nummer heeft dan wat meer drive dan de gemiddelde kick-screech plaat maar de For The Street remix vind ik dan weer zaaddodend qua drive. Een lompe kick redt niet altijd een bouttrack. Kan helemaal niks met deze hardstyle.


Ga je nu bij elke harde Raw track dit verkondigen want dan ben ik snel klaar met je dat weet ik nu al. Je mening mag je hebben en zeker plaatsen maar dit is HardstyleBoy gedrag :thumbdown:

@Sjorz hij komt met een album ja, dit heeft ie met Decibel tijdens zijn Live Act laten weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
want dan ben ik snel klaar met je dat weet ik nu al.


rwina.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle