Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Refuzion - The Things You Hated (DWX740)

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/01/2020

Tracks:
Refuzion - The Things You Hated

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Sowww deze is lekker zeg! :yay:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Fantazoo wrote:Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.
Wat bedoel je hier precies mee? Kom namelijk echt genoeg niet simpele melodieën tegen in euforische hardstyle.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
DisAster wrote:
Fantazoo wrote:Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.
Wat bedoel je hier precies mee? Kom namelijk echt genoeg niet simpele melodieën tegen in euforische hardstyle.
Als je de doorsnee melodieën van bijvoorbeeld een Sub Zero Project, Atmozfears of Devin Wild erbij pakt klinken die toch net een stukje simpeler. Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik ze niet goed of niet pakkend vind, maar ze lijken wat minder complex in elkaar te steken. Ik heb dit korte gepingel denk ik sinds Noisecontrollers - Infinity niet meer zo goed gehoord, wat het voor mij wel een ietwat uniekere plaat maakt. Kan natuurlijk goed zijn dat ik er een paar gemist heb, maar toch :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hele fijne plaat :)
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Fantazoo wrote: Als je de doorsnee melodieën van bijvoorbeeld een Sub Zero Project, Atmozfears of Devin Wild erbij pakt klinken die toch net een stukje simpeler. Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik ze niet goed of niet pakkend vind, maar ze lijken wat minder complex in elkaar te steken. Ik heb dit korte gepingel denk ik sinds Noisecontrollers - Infinity niet meer zo goed gehoord, wat het voor mij wel een ietwat uniekere plaat maakt. Kan natuurlijk goed zijn dat ik er een paar gemist heb, maar toch :P
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik heb er persoonlijk niet echt last van. Die standaard melodieën pakken mij ook nooit echt. Atmozfears vind ik dan wel weer een ander verhaal, die maakt echt belachelijk complexe muziek.

Dit is inderdaad wel een wat unieker plaatje :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Heerlijke plaat dit :loving:. Benieuwd naar zijn album!
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Een meer trance-achtige melodie zul je wel bedoelen.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
pfoe fijne plaat dit :loving: :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jammer van de lelijke kicks, de rest is heerlijk namelijk.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Op de vocals na een heerlijk plaatje :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Vind de klank van de kick niet zo heel fijn als ie pitcht, maar verder echt een hele toffe track. Vooral die 'snelle' melodie doet het heel goed bij mij :)
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vocals vind ik erg sterk in deze plaat en het gepingel doet het bij mij ook heel goed. Vind juist de kicks hierin ook erg fijn klinken net als de mid en de anti. Wat een sterke plaat is dit.. :drool:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
De hoogste pitch in de kick klinkt niet helemaal lekker, maar verder een ontzettend fijne plaat. ^^ Erg fijn om weer eens van die energieke snelle melodieën te horen in plaats van de vaak trage, zeurderige en zweverige melodieën die je de laatste jaren meer hoort.