Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Refuzion - The Things You Hated (DWX740)

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/01/2020

Tracks:
Refuzion - The Things You Hated

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowww deze is lekker zeg! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.


Wat bedoel je hier precies mee? Kom namelijk echt genoeg niet simpele melodieën tegen in euforische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Fantazoo schreef:
Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.


Wat bedoel je hier precies mee? Kom namelijk echt genoeg niet simpele melodieën tegen in euforische hardstyle.


Als je de doorsnee melodieën van bijvoorbeeld een Sub Zero Project, Atmozfears of Devin Wild erbij pakt klinken die toch net een stukje simpeler. Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik ze niet goed of niet pakkend vind, maar ze lijken wat minder complex in elkaar te steken. Ik heb dit korte gepingel denk ik sinds Noisecontrollers - Infinity niet meer zo goed gehoord, wat het voor mij wel een ietwat uniekere plaat maakt. Kan natuurlijk goed zijn dat ik er een paar gemist heb, maar toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hele fijne plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Als je de doorsnee melodieën van bijvoorbeeld een Sub Zero Project, Atmozfears of Devin Wild erbij pakt klinken die toch net een stukje simpeler. Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik ze niet goed of niet pakkend vind, maar ze lijken wat minder complex in elkaar te steken. Ik heb dit korte gepingel denk ik sinds Noisecontrollers - Infinity niet meer zo goed gehoord, wat het voor mij wel een ietwat uniekere plaat maakt. Kan natuurlijk goed zijn dat ik er een paar gemist heb, maar toch :P


Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik heb er persoonlijk niet echt last van. Die standaard melodieën pakken mij ook nooit echt. Atmozfears vind ik dan wel weer een ander verhaal, die maakt echt belachelijk complexe muziek.

Dit is inderdaad wel een wat unieker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit :loving:. Benieuwd naar zijn album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hele fijne plaat :) Vet om te zien dat er ook weer eens van die pingel-melodieën voorbij komen en niet alleen maar van die simpele "handjes omhoog"-melodieën.


Een meer trance-achtige melodie zul je wel bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 01:45 
 
Hardtraxx Crew

pfoe fijne plaat dit :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer van de lelijke kicks, de rest is heerlijk namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op de vocals na een heerlijk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de klank van de kick niet zo heel fijn als ie pitcht, maar verder echt een hele toffe track. Vooral die 'snelle' melodie doet het heel goed bij mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals vind ik erg sterk in deze plaat en het gepingel doet het bij mij ook heel goed. Vind juist de kicks hierin ook erg fijn klinken net als de mid en de anti. Wat een sterke plaat is dit.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hoogste pitch in de kick klinkt niet helemaal lekker, maar verder een ontzettend fijne plaat. ^^ Erg fijn om weer eens van die energieke snelle melodieën te horen in plaats van de vaak trage, zeurderige en zweverige melodieën die je de laatste jaren meer hoort.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle