Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je toevallig het zoontje van hardstylboy? Lekker samen het raw verdedigden. Je bent goed opweg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan verzoek ik je om mijn verhaal nogmaals te lezen, want ik verdedig helemaal nergens de raw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, kakken op happy stylez, ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik toch een super voorbeeld hoe hardstyle ook als geniet muziek kan dienen!
Hardstlye betekent, voor mij, veel meer dan alleen maar 'hard gaan'. Het is een manier om gevoel en emotie over te brengen, om een verhaal te vertellen zonder gelijk een agressieve indruk geven. Natuurlijk is hardstyle ontstaan vanuit het oogpunt dat het 'harder' is dan dance etc. en de afgelopen jaren is de rand steeds verder opgezocht, en in sommige gevallen zelfs nog verder door combinaties te maken. Maar dat heeft uiteindelijk ook gelijk tot platen als dit, die met gevoel zijn gemaakt. Platen die je op kan zetten waardoor de wereld om je heen verdwijnt en je met een grote glimlach rondloopt.

Ik ben heel erg blij dat er artiesten zijn en ook fans die deze hardstyle wel kunnen waarderen! Die ook open staan voor muziek waar je van kan genieten. Dit is ook niet bedoeld om tijdens een festival keihard op te feesten, en zo hoeft het dus ook niet beoordeelt te worden. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar ook van deze hardstyle kan ik enorm genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 12:18 
 

michael5995 schreef:
Dit is ook niet bedoeld om tijdens een festival keihard op te feesten, en zo hoeft het dus ook niet beoordeelt te worden.


Mening ;) Ik kan hier op een festival keihard op feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
michael5995 schreef:
Dit is ook niet bedoeld om tijdens een festival keihard op te feesten, en zo hoeft het dus ook niet beoordeelt te worden.


Mening ;) Ik kan hier op een festival keihard op feesten!


Ik denk dat dit ook niet bedoeld is om tijdens een festival keihard op te feesten, en zo hoeft het voor mij dus ook niet beoordeelt te worden.

Beter? :P

Neemt trouwens niet weg dat ik hier ook prima op kan feesten hoor! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede kaas dit :loving:
Zou me hier echt prima op kunnen vermaken, pilsje in de hand en lekker zweven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 12:49 
 

michael5995 schreef:
Beter? :P


Stukken beter :thumbup: Ik kan zelfs enorm uit m'n plaat gaan op deze muziek! Alleen lijkt me dat voor de gemiddelde HT'er een raar fenomeen :P (Laat Hardstylboy het niet horen) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
Dit vind ik toch een super voorbeeld hoe hardstyle ook als geniet muziek kan dienen!


Dit vind ik zelf een beetje een merkwaardige zin, omdat ik van alle hardstyle kan genieten behalve deze "zweef"muziek om het zo maar even te noemen. Het hoeft ook absoluut niet agressief te zijn. Kijk naar de platen van dblock & stefan, noisecontrollers etc. Ondanks dat sommige veel houseinvloeden gebruiken tegenwoordig kan ik toch nog van hun platen genieten. Geweldige melodieën en stevige kicks. Al helemaal de oude mainstream platen. Deze plaat van Refuzion vind ik dan weer helemaal niks. Atmozfears tracks zoals Release en die nieuwe Keep Me Awake vind ik prachtig omdat er een heerlijk sfeertje in het deuntje zit maar dit is het gewoon helemaal niet voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:52 
 

yowan schreef:
Deze plaat van Refuzion vind ik dan weer helemaal niks. Atmozfears tracks zoals Release en die nieuwe Keep Me Awake vind ik prachtig omdat er een heerlijk sfeertje in het deuntje zit maar dit is het gewoon helemaal niet voor mij


Kijk zo kan het dus ook :P :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 01:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Wat kut. Weer zon zweverige melodie die tevens weer zo random als wat is. Kicks stellen ook niks voor. Het enige wat dit nog "hardstyle" maakt is het bpm.

Gelukkig komen er de laatste tijd nog wel degelijke mainstream platen uit in plaats van die zweverige oortering met tok kickjes van oa de heren Cyber en Atmozfears


Ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens. Met name de eerste climax kan ik weinig mee, de tweede climax geeft voor mij dan nog wel wat drive door de snelle verspringing van tonen. Ik heb ook niet tegen euforische hardstyle, maar dit valt net buiten mijn straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit echt een heerlijke plaat!
Welke dj's supporten Refuzion eigenlijk,iemand die dit weet? Want heb hem helaas nog niet op een lineup gezien en zou deze plaat toch een graag live horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Envine en Coone voor zover ik weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 07:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz & Wasted Penguinz ook wel vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:45 
 
Hardtraxxer

dit vind ik nou echt zn plaat waarbij je helemaal weg kan dromen als je voor een outdoor stage staat, met lekker zonnetje erbij en een koud pilsje :thumbup: ogen dicht en genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
dit vind ik nou echt zn plaat waarbij je helemaal weg kan dromen als je voor een outdoor stage staat, met lekker zonnetje erbij en een koud pilsje :thumbup: ogen dicht en genieten


Dit ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 18:38 
 

Heerlijk plaatje :worship:. Ik ga op zulke tracks juist altijd HE-LE-MAALuit mijn plaat :woot:.
Ik hoor dit op een feest juist ontzettend graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Heerlijk plaatje :worship:. Ik ga op zulke tracks juist altijd HE-LE-MAALuit mijn plaat :woot:.
Ik hoor dit op een feest juist ontzettend graag.


Precies! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
SVB schreef:
Heerlijk plaatje :worship:. Ik ga op zulke tracks juist altijd HE-LE-MAALuit mijn plaat :woot:.
Ik hoor dit op een feest juist ontzettend graag.


Precies! :worship:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
OutsideSpacer schreef:
SVB schreef:
Heerlijk plaatje :worship:. Ik ga op zulke tracks juist altijd HE-LE-MAALuit mijn plaat :woot:.
Ik hoor dit op een feest juist ontzettend graag.


Precies! :worship:

:yes:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, voor mij klinkt dit iets te blij net als de stem :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle