Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Refract - Let The Madness Inside (SCARB013)

Label: Scantraxx Carbon
WEB release: 15/12/2020

Tracks:
Refract - Let The Madness Inside

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 11:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 13:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer van die climaxkicks, want de rest klinkt best wel leuk namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid-intro is het net niet. Zou veel vetter zijn geweest als die kicks lekkerder door zouden komen. Nu klinkt het veel te oppervlakkig. Climax klinkt ook wel leuk maar die heeft mindere kicks in zijn algemeenheid. Outro vind ik helemaal niks. Kortom een redelijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de eerste kick in de mid net niet helemaal lekker doorkomen. Die 2e kick klapt er wat beter op. Vind het wel fijne kicks en een verfrissende mid. Melodie doet me helaas niks en ook de climax met weet me niet te pakken. Kicks daarin vind ik ook niet echt fijn klinken. De tweede drop klinkt qua sounds wel leuk, maar met deze kicks komt het niet lekker uit de verf. Kicks in de outro vind ik weer wat beter, maar vind de outro in zijn algemeenheid niet echt bijzonder.

Wel pluspuntjes voor 4 drops in drie en een halve minuut. Je ziet tegenwoordig toch vaak dat er helemaal geen fatsoenlijke outro's meer op platen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beetje tokkerige kicks, niet echt geweldig. Die scherpe geluiden in de tweede climax vind ik echt verschrikkelijk storend. Nee, dit is het allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Vet plaatje :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle