Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ HArdstyle.com!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beide platen vindt ik niks aan.. Moet nog veel werk in zitten wil het me boeien.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Hier ga je toch geen geld voor vragen.. maak eerst maar eens betere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 00:07 
 
Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
Hier ga je toch geen geld voor vragen.. maak eerst maar eens betere tracks.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 02:53 
 

Ik vind het nog goed ook. Best goede kicks en relaxte sound. Dit zou kwalitatief niet goed genoeg zijn maar daar geef ik toch niks om. Op een feest kan ik hier best op los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nog goed ook. Best goede kicks en relaxte sound. Dit zou kwalitatief niet goed genoeg zijn maar daar geef ik toch niks om. Op een feest kan ik hier best op los gaan.


Goede kicks? GOEDE KICKS? Had je uberhaupt je geluid aanstaan toen je de previes beluisterde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:30 
 

Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nog goed ook. Best goede kicks en relaxte sound. Dit zou kwalitatief niet goed genoeg zijn maar daar geef ik toch niks om. Op een feest kan ik hier best op los gaan.


Goede kicks? GOEDE KICKS? Had je uberhaupt je geluid aanstaan toen je de previes beluisterde?

Vergeleken met de standaard is het zelfs geweldig, die van 'Absolute' dan. Die andere klinkt niet vind ik.

Btw: waar ken ik die melodie van. Bekend nummer maar ik kan er niet opkomen, heel irritant. Ah laat maar heb m al. Death Sentence is het nummer. Heerlijk nummer trouwens. Die kicks vind ik ook lekker. Ik houd van nummers met veel bass, is dat toegestaan op hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nog goed ook. Best goede kicks en relaxte sound. Dit zou kwalitatief niet goed genoeg zijn maar daar geef ik toch niks om. Op een feest kan ik hier best op los gaan.


Goede kicks? GOEDE KICKS? Had je uberhaupt je geluid aanstaan toen je de previes beluisterde?

Vergeleken met de standaard is het zelfs geweldig, die van 'Absolute' dan. Die andere klinkt niet vind ik.

Btw: waar ken ik die melodie van. Bekend nummer maar ik kan er niet opkomen, heel irritant. Ah laat maar heb m al. Death Sentence is het nummer. Heerlijk nummer trouwens. Die kicks vind ik ook lekker. Ik houd van nummers met veel bass, is dat toegestaan op hardtraxx?

Ik vind jou een gek mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:50 
 

Elexz schreef:
Ik vind jou een gek mannetje
Waarom? Het valt heus wel mee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het vervelende aan dit forum is, is dat iedereen anders een nummer zou willen horen, als het niet naar perfectie is, wordt het meteen keihard de grond in geboord. :/

als iemand een mening geeft die positief is, terwijl jij er negatief over bent, waarom zou je er dan op reageren?
in het ene oor klinkt het beter als in die van een ander. een mening hebben mag, maar dat betekend toch niet gelijk dat iedereen ook zo moet denken? als je het geen mooie release vind, ga dan zoeken naar je eigen straatje sounds. :thumbup:

ook vind ik het erg leuk, hoe er op het release forum alles afgekraakt wordt wat tegen het proffesionele aan ligt, terwijl op het producing forum de ene bak herrie naar de andere wordt geplaatst en de mensen de hemel worden ingeprezen. (niet dat er geen goeie dingen worden geplaatst want het meeste mag er wezen)

ik zal hier wel menig commotie over krijgen, maar dat boeit me niks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:09 
 

:worship:

Helemaal mee eens. Ben ik toch niet de enige vreemde hier. Dat ligt trouwens wel aan mij, want hier zit de kern van de hardstyle (hardcore sectie is niet zoveel op aan te merken als bij de hardstyle).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Want hier zit de kern van de hardstyle? Hardtraxx heeft misschien 100/150/200 echt actieve leden, als dat de kern is?

En uiteraard draait het uiteindelijk allemaal om smaak, dat klopt helemaal en bij de ene klinkt het anders dan bij de ander, dat klopt ook helemaal. Maar ik kan me echt met geen haar op me hoofd bedenken dat iemand deze kick mooi vind, hij pitch echt verschrikkelijk hoog. En jij zegt dat je van kicks met bass houd? Ik vind hier dus absoluut niet veel bass inzitten. En kom nou niet met het 'moet je maar een betere sub kopen jonge' smoesje, want die staat hier wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi inderdaad zou ik meer oefenen. Ik heb alleen Absolute geluisterd en dit is mijn conclusie:

Opzich is het goed om te horen dat je een eigen sound begint te maken, dat hoor ik bijvoorbeeld als ik naar je synths luister.
Daarintegen vind ik de kick nog vrij amateuristisch en slapjes.. Ook hoor ik nog enkele Nexus presets. Dat vind ik niet kunnen. Dat je ze gebruikt, oke maar als ik ze herken klopt er iets niet.
De synth is ook nog vrij dunnetjes, mischien wat dikker layeren en het stereobeeld wat veranderen?

Maargoed het idee van Absolute is zeker niet verkeerd, best goed zelfs.
Maar mischien iets meer zelf kritiek kan je loopbaan bevorderen, Absolute is naar mijn mening nog niet release-waardig. Je kunt er nog een hoop kanten mee op :-)

succes iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:42 
 
Hardtraxx Addict

RuffBinn schreef:
ook vind ik het erg leuk, hoe er op het release forum alles afgekraakt wordt wat tegen het proffesionele aan ligt.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:53 
 

Jurheinen schreef:
Want hier zit de kern van de hardstyle? Hardtraxx heeft misschien 100/150/200 echt actieve leden, als dat de kern is?

En uiteraard draait het uiteindelijk allemaal om smaak, dat klopt helemaal en bij de ene klinkt het anders dan bij de ander, dat klopt ook helemaal. Maar ik kan me echt met geen haar op me hoofd bedenken dat iemand deze kick mooi vind, hij pitch echt verschrikkelijk hoog. En jij zegt dat je van kicks met bass houd? Ik vind hier dus absoluut niet veel bass inzitten. En kom nou niet met het 'moet je maar een betere sub kopen jonge' smoesje, want die staat hier wel.
Haha, het wordt juist altijd gesuggereerd dat hardtraxx louter uit liefhebbers bestaat en ik hoor altijd zo'n lulverhaal over de kern dit, de kern dat. Daarom zei ik dat.

Over de track 'Absolute': ik heb volgens mij geen pitchkicks gehoord maar dat kan aan mij liggen. Maar ik ben wel in voor verdere analyse, dat kan misschien nuttig zijn voor de maker. Ik hoor bij die kick van 'Absolute' twee dingen. Ik hoor een geluid dat is te omschrijven als een klap, een vlak geluid waar nog verbetering in zit. Dat is dan de kick neem ik aan. Als je zegt dat dit beter kan, dan ben ik het wel eens. Vlak daarachter (voor het gehoor tegelijk) hoor ik bass, die toch echt wel aanwezig is voor mijn belevenis. Dat hoor ik aan het warme, galmende, lage geluid. Ik vind dat een lekker geluid, omdat het dik aanvoelt. Ik heb in-ear oordoppen van Sennheiser en dat geluid is fenomenaal, de bass dus ook. Het is wel zo dat ik soms een beetje samenhang mis tussen de klap en bass. Ik bedoel dat de bass maar door galmt en dat je die kicks er tussendoor hoort waardoor het lijkt dat het geen geheel is. Dat hoort volgens mij wel zo te zijn.

Die bass waarover ik het heb, is meer aanwezig bij deze track dan bij nu-style, maar dat is ook weer een mening. Verder is het een voordeel dat het niet pitcht. De sound van deze track zit wel goed, lekker sfeertje en goede melodie. Ik vind het een goede track, maar ik ben al best gauw tevreden en het zal me een worst wezen of het professioneel is. in deze tijden betekent dat niet altijd dat het goed is.

Misschien ligt mijn frequentiebereik wat aan de lage kant aangezien ik geen pitchkicks hoor en wel veel bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij maakt echt geniale zinnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kick van absolute is echt niet verkeerd.
Maar word iets onderdrukt inde climax das minder

En in Shadows hoor alleen een melodie met een mug op de achtergrond -_-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle