Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 17:26 
 
Hardtraxx Crew

Rebourne ft. Niclas Ludin - Darkness Disappears (IAH061)

Label: I AM HARDSTYLE
WEB release: 14/10/2021

Tracks:
Rebourne ft. Niclas Ludin - Darkness Disappears

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dit toch vergelijkt met Split Second/Melodic Madness/Fields of Dreams/Under Our Surface/Everlasting :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne vocals wel! Alleen jammer dat Rebourne nu al een tijdje kicks gebruikt die ik gewoon niet fijn vind klinken. Als ze in volgende platen wat minder brommen ben ik weer fan, want de rest klinkt zoals ik van hem gewend ben gewoon weer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet nou niet of ik Rebourne daadwerkelijk vind evolueren. Het klinkt allemaal erg gehaast en hard (niet in de goede zin van het woord). Zal ook voornamelijk aan de kicks liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de plaat zeker niet verkeer. Het heeft een goede break, leuke buildup en die melodie is wel lekker zweverig.
De kicks brommen wel maar dat heeft hij altijd wel gehad als vind ik de tail van zijn vroegere kicks wel even net wat lekkerder en uniek.

Liever heb ik wel zijn oude stijl dat wel, de korte maar vele melodie noten ipv lange doorhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Als je dit toch vergelijkt met Split Second/Melodic Madness/Fields of Dreams/Under Our Surface/Everlasting :/


En Galaxy :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2021 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk dit zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Als je dit toch vergelijkt met Split Second/Melodic Madness/Fields of Dreams/Under Our Surface/Everlasting :/

Als groot fan van Split Second had ik dit nummer bijna niet geluisterd door deze opmerking. Gelukkig wel gedaan, want ik vind dit echt een heerlijk nummer. Goeie drive en de kick doet me denken aan zijn oudere nummers uit zijn Profite tijd.

Zeker geen slecht nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
jaron123 schreef:
Als je dit toch vergelijkt met Split Second/Melodic Madness/Fields of Dreams/Under Our Surface/Everlasting :/

Als groot fan van Split Second had ik dit nummer bijna niet geluisterd door deze opmerking. Gelukkig wel gedaan, want ik vind dit echt een heerlijk nummer. Goeie drive en de kick doet me denken aan zijn oudere nummers uit zijn Profite tijd.

Zeker geen slecht number!

Bewijst maar weer dat jij je nooit moet laten beinvloeden door de mening van een ander
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle