Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 15:33 
 
Hardtraxx Crew

Rebelion & Villain ft. Micah Martin - Life Or Death (Q280)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 09/09/2021

Tracks:
Rebelion & Villain ft. Micah Martin - Life Or Death

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede climax, jammer van de Villain vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat weer. :D

Maar, ze gebruiken nu dus het Rebelion alias (wat een jaar of 5/6 geleden gewoon stond voor keiharde raw) nu als 'euforisch' alias en het Overdose alias om alsnog de raw aan te bieden die ze vroeger maakten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 09:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion en Micah Martin is altijd wel een goede combinatie, Villain had hier wat mij betreft niet per se bij gehoeven maar het maakt de plaat ook niet minder goed. Lekkere mid-intro met goede drive en verder een lekkere melodie, prima kicks ook in de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 17:05 
 
Hardtraxx Crew

Wel leuk, maar niet meer dan dat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 09:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zooooooo ontzettend lekker weer (L) Ben echt Rebelion fan geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave plaat weer :loving: Die paar vocals van Villain hadden ze wel mogen skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Contrast met de harde midintro en euforische climax is heel vet. Hele dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is super tof in deze. Die midintro past midden vind ik. Ik ga hem echter wel aanzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodieuzere platen van Rebelion vaak wat minder, maar vind deze echt grandioos! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe plaat.

Betreffende het artwork en video. Wat is er de afgelopen jaar of twee een enorme verandering geweest in de kwaliteit van de animaties. Een custom 3D video speciaal voor een videoclip is niet uniek meer. Nieuwe goedkope software of een design talent binnen onze scene? Iemand die daar iets meer over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit niet gewoon een soort stock footage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pwoah die mid is wel echt vet hoor, hele dikke kicks! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Is dit niet gewoon een soort stock footage?


Zou altijd kunnen. Toch betwijfel ik dat. Kijk eens naar de clip van Warface & Sub Zero Project - Obey No More. Dat is echt niet 100% stock. Zo zijn er wel meer voorbeelden waardoor ik denk dat er een nieuwe trend/ontwikkeling is. Ik ben benieuwd hoe dat precies in elkaar steekt, het is een toffe ontwikkeling naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocals van Villain niet echt passen. Buiten dat, heerlijke plaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Rickzel schreef:
Is dit niet gewoon een soort stock footage?


Zou altijd kunnen. Toch betwijfel ik dat. Kijk eens naar de clip van Warface & Sub Zero Project - Obey No More. Dat is echt niet 100% stock. Zo zijn er wel meer voorbeelden waardoor ik denk dat er een nieuwe trend/ontwikkeling is. Ik ben benieuwd hoe dat precies in elkaar steekt, het is een toffe ontwikkeling naar mijn idee.


Klopt! Goed punt, die was echt bizar vet gemaakt.

Ik weet wel dat de Belgische designer Stijn Verweire veel doet met 3D modelling enzo, volgens mij had hij bijv het model van die Warface schedel gemaakt in deze clip. Als dat model eenmaal bestaat kun je die natuurlijk op allerlei manieren laten bewegen in die clip.



Dus misschien een combinatie van mensen die 3D modellen maken en mensen die de daadwerkelijke clip in elkaar editen?

Heb er verder niet bijster veel verstand van! Maar valt idd wel op hoeveel hoge kwaliteit geanimeerde clips er tegenwoordig zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle