Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:


Hoppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje en fijne vocalen :) Vind de kicks ook wel wat hebben, terwijl ik er normaal niks van moet hebben. Maar deze komen ten minste krachtig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.


Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
hurricane schreef:
Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.


Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?

In de melodie te hol en daarna te hoog klinkend, erg lelijk voor een sound rush waardige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Rowanyt1309 schreef:
hurricane schreef:
Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.


Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?

In de melodie te hol en daarna te hoog klinkend, erg lelijk voor een sound rush waardige track.


Hmm. Ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar ik vind het juist perfect in deze plaat passen. Achja.. Het is natuurlijk ook gewoon een mening en een smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind beide stijlen niet echt lekker in elkaar overlopen. Vind de kicks namelijk totaal niet bij de rest passen, het klinkt niet als een geheel.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle