Hoppa!Pedaalemre wrote:18e uit: https://presave.io/t/hypnotized
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Heerlijk sfeertje en fijne vocalen
Vind de kicks ook wel wat hebben, terwijl ik er normaal niks van moet hebben. Maar deze komen ten minste krachtig over.
Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.
Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?hurricane wrote:Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.
In de melodie te hol en daarna te hoog klinkend, erg lelijk voor een sound rush waardige track.Rowanyt1309 wrote:Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?hurricane wrote:Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.
Hmm. Ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar ik vind het juist perfect in deze plaat passen. Achja.. Het is natuurlijk ook gewoon een mening en een smaak.hurricane wrote:In de melodie te hol en daarna te hoog klinkend, erg lelijk voor een sound rush waardige track.Rowanyt1309 wrote:Mag ik vragen wat jij vreselijk vind aan deze kicks? Hier is toch niks mis mee? Ik snap als jij het woord 'smaak' gaat noemen, maar dit lijkt mij toch echt een prima kick die heel goed in deze plaat past?hurricane wrote:Vreselijke kicks, dit uitstapje had van mij niet gehoeven.