Hele fijne plaat, positief verrast. Laatste stukje met die kickrolls vind ik ook wel vet gedaan, zeker live moet dat het goed doen. Melodie en kicks zijn voor de verandering beiden echt lekker dit keer
Ze kunnen het dus wel 
Related topics
- View the latest post: Wicked Minds - Run MF Run / Time To Kill (SZ002)
- View the latest post: Basara - Run Rhino, Run (Original Mix) (XTX019)
- View the latest post: Rebelion & Aversion - ZAAG IN PARIS (Rebelion Slowtempo Edit)
- View the latest post: Rebelion - How It Goes / Unresolved & Jason Payne - Nuclear (Rebelion Remix) [GBD132]
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Kicks vind ik niks aan, maar de rest is best goed te pruimen. Een middelmatige plaat maar voor Rebelion hun doen best goed.
Voor het eerst dat ik een Rebelion plaat hoor waarbij ik niet direct uit het dakraam wil springen, dus voor hun doen een wereldplaat. Zal hem echter niet snel nog een keer aanzetten.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Eindelijk komen ze eens met een plaat waarbij ze hun potentie tonen. Deze plaat zit aardig in elkaar en is prima afgewerkt. Meer van dit Rebelion
Pipa wrote:Eindelijk komen ze eens met een plaat waarbij ze hun potentie tonen. Deze plaat zit aardig in elkaar en is prima afgewerkt. Meer van dit Rebelion
Als ze nou eens proberen om van elke plaat één geheel te maken in plaats van het laten klinken als random stukken muziek dan komt er gewoon een prima plaat uit (deze, hun eerste releases, Echoes, DLM remix).
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ja dit klinkt weer ergens naar