Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat, positief verrast. Laatste stukje met die kickrolls vind ik ook wel vet gedaan, zeker live moet dat het goed doen. Melodie en kicks zijn voor de verandering beiden echt lekker dit keer :worship: Ze kunnen het dus wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks vind ik niks aan, maar de rest is best goed te pruimen. Een middelmatige plaat maar voor Rebelion hun doen best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 11:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor het eerst dat ik een Rebelion plaat hoor waarbij ik niet direct uit het dakraam wil springen, dus voor hun doen een wereldplaat. Zal hem echter niet snel nog een keer aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk komen ze eens met een plaat waarbij ze hun potentie tonen. Deze plaat zit aardig in elkaar en is prima afgewerkt. Meer van dit Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Eindelijk komen ze eens met een plaat waarbij ze hun potentie tonen. Deze plaat zit aardig in elkaar en is prima afgewerkt. Meer van dit Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou eens proberen om van elke plaat één geheel te maken in plaats van het laten klinken als random stukken muziek dan komt er gewoon een prima plaat uit (deze, hun eerste releases, Echoes, DLM remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Ja dit klinkt weer ergens naar :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle