Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 19:52 
 
Hardtraxx Crew


0:56

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat zeg! Gasten zijn sterk bezig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh oh oh, wat hoop ik dat ze dit stijltje aan kunnen houden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat, maar ik vind het wel een behoorlijk PN gehalte hebben eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :love: Wat een gruwelijke plaat. Inderdaad wel een redelijk Phuture Noize gehalte, maar vind het imo niet echt gekopieerd klinken of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kippenvel :love: Wat een gruwelijke plaat. Inderdaad wel een redelijk Phuture Noize gehalte, maar vind het imo niet echt gekopieerd klinken of zo.


Precies dit! Kan wel eens een TOTY gaan worden voor mij. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Inmiddels ook op Youtube voor de liefhebbers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vet hoor! :clap: Op muzikaal gebied zijn deze heren echt vooruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof ze hun gehele soundbank hebben vervangen. Dit klinkt nu toch 100x beter dan hun dood en verderf stijl van 1 tot 3 jaar geleden! Enige minpunt vind ik die schelle kickrolls. Te hard aanwezig imo. Benieuwd of ze dit niveau doortrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer, ik zet wall of death wel weer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 20:32 
 
Hardtraxxer

Wat mij betreft de beste track die Rebelion ooit hebben gemaakt! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds 'On The Run' zijn ze zo ontzettend goed bezig, wat een contrast in vergelijking met het album Empire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.


Dit denk ik inderdaad ook. Toch vrij apart hoe ze ineens kunnen veranderen van stijl, maar wat mij betreft mogen ze dit blijven doen. Vond Corruption trouwens ook een hele vette plaat waar ze mij ook al positief mee verraste, dus ben erg benieuwd wat ze in de toekomst nog meer uit gaan brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn nummer, blijft ook flink hangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

repeat check
kippenvel check
door q dance gepromote check

Had dit een paar jaar terug nooit van ze verwacht maar kan nu toch wel zeggen dat dit toty materiaal is. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een plaat :worship: heerlijke melodie met fijne volle kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Jordy schreef:
Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.


Dit denk ik inderdaad ook. Toch vrij apart hoe ze ineens kunnen veranderen van stijl, maar wat mij betreft mogen ze dit blijven doen. Vond Corruption trouwens ook een hele vette plaat waar ze mij ook al positief mee verraste, dus ben erg benieuwd wat ze in de toekomst nog meer uit gaan brengen.


Corruption heeft veel van Delete weg. Wil daarmee niet zeggen dat Delete die plaat heeft gemaakt, maar vermoed wel dat hij er feedback op heeft gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, sinds Qapital toch wel een beetje fan van deze gasten en nu met dit nummertje erbij helemaal! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit is zoveel beter dan alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt! Waar dit ineens vandaan komt weet ik ook niet, maar echt gruwelijk dit dit! Van mij mogen ze dit stijltje echt wel doorzetten, maar ik ben heel benieuwd hoe de die hard dood en verderf achterban hier op gaat reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, ze kunnen het dus toch wel. Hoop dat ze op deze manier door gaan, dan zijn ze misschien opeens een bezoekje op een festival waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BPM + Kickrolls is niks voor mij, de rest is echt dikke vette prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wat is dit nou weer, ik zet wall of death wel weer op

:lol:

Helicaze schreef:
Enige minpunt vind ik die schelle kickrolls. Te hard aanwezig imo.

Hier wel mee eens, voor de rest een heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen slechte track nee! Behoorlijke PN stijl ook. Vind het wel net wat minder uitgevoerd nog. Maar 100% beter dan de herrie die ze eerst maakten. Die kickrolls zijn nog wel beetje overdreven ja. Maar al met al, geen vervelende plaat. :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle