Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on SoundCloud
0:56

:loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Heerlijke plaat zeg! Gasten zijn sterk bezig. :worship:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Oh oh oh, wat hoop ik dat ze dit stijltje aan kunnen houden :loving:
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hele vette plaat, maar ik vind het wel een behoorlijk PN gehalte hebben eerlijk gezegd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Kippenvel :love: Wat een gruwelijke plaat. Inderdaad wel een redelijk Phuture Noize gehalte, maar vind het imo niet echt gekopieerd klinken of zo.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Fuzzylogic wrote:Kippenvel :love: Wat een gruwelijke plaat. Inderdaad wel een redelijk Phuture Noize gehalte, maar vind het imo niet echt gekopieerd klinken of zo.
Precies dit! Kan wel eens een TOTY gaan worden voor mij. :loving:
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
View on YouTube

Inmiddels ook op Youtube voor de liefhebbers!
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2018
last seen Sep 2024
Vet hoor! :clap: Op muzikaal gebied zijn deze heren echt vooruit gegaan.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Alsof ze hun gehele soundbank hebben vervangen. Dit klinkt nu toch 100x beter dan hun dood en verderf stijl van 1 tot 3 jaar geleden! Enige minpunt vind ik die schelle kickrolls. Te hard aanwezig imo. Benieuwd of ze dit niveau doortrekken.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wat is dit nou weer, ik zet wall of death wel weer op
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Wat mij betreft de beste track die Rebelion ooit hebben gemaakt! :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Sinds 'On The Run' zijn ze zo ontzettend goed bezig, wat een contrast in vergelijking met het album Empire.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Jordy wrote:Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.
Dit denk ik inderdaad ook. Toch vrij apart hoe ze ineens kunnen veranderen van stijl, maar wat mij betreft mogen ze dit blijven doen. Vond Corruption trouwens ook een hele vette plaat waar ze mij ook al positief mee verraste, dus ben erg benieuwd wat ze in de toekomst nog meer uit gaan brengen.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Heel fijn nummer, blijft ook flink hangen :)
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
repeat check
kippenvel check
door q dance gepromote check

Had dit een paar jaar terug nooit van ze verwacht maar kan nu toch wel zeggen dat dit toty materiaal is. :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
wat een plaat :worship: heerlijke melodie met fijne volle kicks :)
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Rowanyt1309 wrote:
Jordy wrote:Heb wel het idee dat Q-Dance ze iets in deze richting heeft gepusht. Deze release die op Q-Dance gereleased wordt, en sinds bekend werd dat zij het Qapital anthem mochten maken is de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan. Maar ze mogen zeker met dit stijltje verder gaan.
Dit denk ik inderdaad ook. Toch vrij apart hoe ze ineens kunnen veranderen van stijl, maar wat mij betreft mogen ze dit blijven doen. Vond Corruption trouwens ook een hele vette plaat waar ze mij ook al positief mee verraste, dus ben erg benieuwd wat ze in de toekomst nog meer uit gaan brengen.
Corruption heeft veel van Delete weg. Wil daarmee niet zeggen dat Delete die plaat heeft gemaakt, maar vermoed wel dat hij er feedback op heeft gegeven.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Heerlijke plaat, sinds Qapital toch wel een beetje fan van deze gasten en nu met dit nummertje erbij helemaal! :clap:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wow dit is zoveel beter dan alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt! Waar dit ineens vandaan komt weet ik ook niet, maar echt gruwelijk dit dit! Van mij mogen ze dit stijltje echt wel doorzetten, maar ik ben heel benieuwd hoe de die hard dood en verderf achterban hier op gaat reageren.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Zo, ze kunnen het dus toch wel. Hoop dat ze op deze manier door gaan, dan zijn ze misschien opeens een bezoekje op een festival waard!
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
BPM + Kickrolls is niks voor mij, de rest is echt dikke vette prima.
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Martin Waus wrote:Wat is dit nou weer, ik zet wall of death wel weer op
:lol:
Helicaze wrote:Enige minpunt vind ik die schelle kickrolls. Te hard aanwezig imo.
Hier wel mee eens, voor de rest een heerlijke plaat!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Geen slechte track nee! Behoorlijke PN stijl ook. Vind het wel net wat minder uitgevoerd nog. Maar 100% beter dan de herrie die ze eerst maakten. Die kickrolls zijn nog wel beetje overdreven ja. Maar al met al, geen vervelende plaat. :)