Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nee idd ik zal ook nooit een Rebelion fan worden. Vind het vooral ook lachwekkend dat die kicks als hard gezien worden door de fans terwijl ze echt een kracht van niks bevatten vaak. Climax kicks vind ik hier bijvoorbeeld echt lachwekkend slap.


Dit heb ik dus ook. Bij Lockdown is alleen de kick op 0:43 die enigszins nog wel redelijk doorkomt bij mij thuis. En ik heb wel een redelijke set speakers. Sowieso wel jammer dat platen als My Mind van Rebelion met een beste gave climax snel vergeten worden omdat het eigenlijk alleen maar draait om hard, harder, hardst. Verder geven de fans geen ene neuk om wat ze draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel af en toe vind ik een nummertje van Rebelion best vet. Lockdown klinkt dan weer echt nergens naar. Die melodie is zo slecht he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:49 
 
Hardtraxxer

Jammer dat de nieuwe collab met Warface er niet op staat :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:09 
 
Hardtraxxer

wat een ellende....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:17 
 
Hardtraxxer

De mid vond ik nog niet zo slecht en toen kwam de rest... Echt bagger. Ik hoop dat er nog een leuk plaatje tussen staat, want zo is die het zelfs illegaal niet waard om te downloaden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Niet best dit... kick opgenomen bij de kassa van de plaatselijke supermarkt?

Goeie garp!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwollie95 schreef:
Jammer dat de nieuwe collab met Warface er niet op staat :cry: :cry:

11. Rebelion & Warface – Get Back ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Blijft een raadsel wat een gros van het publiek toch zo geweldig vindt aan Rebelion..

G1LL schreef:
Ik word hier bijna bang van, dat dit zo erg gewaardeerd wordt.


Alleen hier wel benieuwd naar;

7. Rebelion – Hardest MF (Cryptonite Remix)
20. Rebelion – Salvation (Delete Remix)
22. Rebelion – A-Bomb (N-Vitral Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Hardest MF kan je overal al wel vinden online. Is alweer bijna een jaar oud. Vooral MQ, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Blijft een raadsel wat een gros van het publiek toch zo geweldig vindt aan Rebelion..


Raw soldiers horen niet meer zo kraakhelder aangezien ze vaak vooraan staan zonder oordoppen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:07 
 

SimpleEffect schreef:
Duruz schreef:
Blijft een raadsel wat een gros van het publiek toch zo geweldig vindt aan Rebelion..


Raw soldiers horen niet meer zo kraakhelder aangezien ze vaak vooraan staan zonder oordoppen :huh:

en waus van de drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Zwollie95 schreef:
Jammer dat de nieuwe collab met Warface er niet op staat :cry: :cry:

11. Rebelion & Warface – Get Back ;)


Ik denk dat hij Rebelion & Warface - Detonate bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag ik vragen waarom er vaak zo'n afkeer/haat is voor personen die van raw houden (aka Raw soldiers :lol: ) hier op dit forum? Als bepaalde personen van raw houden, is dat toch prima? Sommige houden van classics, sommige van 'euforische' hardstyle. Ieder zijn smaak toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:28 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Zwollie95 schreef:
Jammer dat de nieuwe collab met Warface er niet op staat :cry: :cry:

11. Rebelion & Warface – Get Back ;)


Bedoelde eigenlijk Rebelion & Warface - Detonate :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwollie95 schreef:
Intervention schreef:
Zwollie95 schreef:
Jammer dat de nieuwe collab met Warface er niet op staat :cry: :cry:

11. Rebelion & Warface – Get Back ;)


Bedoelde eigenlijk Rebelion & Warface - Detonate :$


Ja die staat er niet op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Mag ik vragen waarom er vaak zo'n afkeer/haat is voor personen die van raw houden (aka Raw soldiers :lol: ) hier op dit forum? Als bepaalde personen van raw houden, is dat toch prima? Sommige houden van classics, sommige van 'euforische' hardstyle. Ieder zijn smaak toch.


Niet echt een afkeer maar het stereotype persoon dat zich een 'raw soldier' noemt is niet echt geliefd voor zover ik weet/mee krijg omdat ze schijten en haten op alles wat niet ULTRA XXXTRA MEGA RAW is *Kuch Rawstyleunited*
'tis niet een afkeer richting de muziek iniedergeval

EDIT: Reactie hieronder geeft t perfecte voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Mag ik vragen waarom er vaak zo'n afkeer/haat is voor personen die van raw houden (aka Raw soldiers :lol: ) hier op dit forum? Als bepaalde personen van raw houden, is dat toch prima? Sommige houden van classics, sommige van 'euforische' hardstyle. Ieder zijn smaak toch.


Bij mij is het vooral dat het volk zo simpel is, dat het niet leuk meer is. Ze hebben vaak geen tot weinig kritiek, en als je dan zelf wel kritiek geeft is 't. "Luister er dan niet naar" "Het is nog geen dinsdag". En dan hebben ze ook nog eens een verschrikkelijke grote (vaak Rebelion) plaat voor hun kop hangen waardoor ze niet verder kunnen zien dan hun desbetreffende favoriete DJ zijn achterste vol gesmeerd met honing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks voor de opheldering. Snapte steeds maar niet waarom er zo'n afkeer was tegen RAW soldiers hier, maar na deze uitleg kan ik me daar idd bij aansluiten. Zit sinds een tijdje op RSU en lees dan reacties waarbij je broek van afzakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Thanks voor de opheldering. Snapte steeds maar niet waarom er zo'n afkeer was tegen RAW soldiers hier, maar na deze uitleg kan ik me daar idd bij aansluiten. Zit sinds een tijdje op RSU en lees dan reacties waarbij je broek van afzakt.


Ja m'n broek is al zo vaak afgezakt daar dat ik hem niet meer ophijs maar je gaat er de humor van inzien.

OT: Je wordt toch helemaal gestoord als je dit lang luistert? Zou echt niet weten wat ik moet als ik deze kicks live hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
PEPii schreef:
Thanks voor de opheldering. Snapte steeds maar niet waarom er zo'n afkeer was tegen RAW soldiers hier, maar na deze uitleg kan ik me daar idd bij aansluiten. Zit sinds een tijdje op RSU en lees dan reacties waarbij je broek van afzakt.


Ja m'n broek is al zo vaak afgezakt daar dat ik hem niet meer ophijs maar je gaat er de humor van inzien.

OT: Je wordt toch helemaal gestoord als je dit lang luistert? Zou echt niet weten wat ik moet als ik deze kicks live hoor.


:lol:

Ja kijk ik ben een grote fan van Raw, maar ben niet zo hokjesdenkend als het gros op RSU. Dus kan er vaak genoeg smakelijk om lachen.

OT: Matige track met veel onsamenhangende delen, gelukkig zitten er nog wel enkele platen waar ik graag naar luister en waar ik benieuwd naar ben. Zoals My Mind, Underground en kijk er naar uit om Armageddon in HQ te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat dit het enige nummer wordt van het album dat ik vaker ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 23:07 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Ben bang dat dit het enige nummer wordt van het album dat ik vaker ga luisteren.


Nog 21 te gaan, zullen vast wel andere nummers zijn die je redelijk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat me graag verrassen :P Ga het (toch weer) een kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 01:27 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Die Hardest MF kan je overal al wel vinden online. Is alweer bijna een jaar oud. Vooral MQ, dat wel.


Ja daarom ben ik benieuwd naar HQ. En versies die MQ online staan zijn oude versies.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle