Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion - Corruption (GBD253)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 26/11/2018

Tracks:
Rebelion - Corruption

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat een track. Die kicks :surrender:. Mid-intro en de anti rete en rete dik weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 11:40 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat er zoveel experimentele kicks in zitten, de eerste leuke kick begint op 2:09, voor de rest gewoon saaie plaat, 1 van de weinige Rebelion tracks die mij niks doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kweenie, dit is toch weer gewoon de zoveelste plaat met rammelende kicks en kickrolls, melodietje gevolgd door een anti met wat screeches. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oefff, ik ga eerlijk zijn. Dit klinkt inderdaad aardig dik! Beter dan heel hun schijtalbum. Nog even afwachten op HQ, want ik vind vaak dat nummers van Rebelion dan nog wel eens tegen kunnen vallen, maar klinkt in ieder geval veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Jammer dat er zoveel experimentele kicks in zitten, de eerste leuke kick begint op 2:09, voor de rest gewoon saaie plaats, 1 van de weinige Rebelion tracks die mij niks doen.


Nu lijkt het alsof ze weer een keer fatsoenlijke kicks in een nummer hebben zitten, is het weer niet goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er zoveel experimentele kicks in zitten, de eerste leuke kick begint op 2:09, voor de rest gewoon saaie plaats, 1 van de weinige Rebelion tracks die mij niks doen.


Nu lijkt het alsof ze weer een keer fatsoenlijke kicks in een nummer hebben zitten, is het weer niet goed xd


Ik hoor ze (nog) niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 00:25 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er zoveel experimentele kicks in zitten, de eerste leuke kick begint op 2:09, voor de rest gewoon saaie plaats, 1 van de weinige Rebelion tracks die mij niks doen.


Nu lijkt het alsof ze weer een keer fatsoenlijke kicks in een nummer hebben zitten, is het weer niet goed xd


Ik heb zelf niks met die kicks, live vind ik ze nog erger dan thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit in lage kwaliteit best wel te pruimen. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen onder een track van Rebelion. Afwachten of die in HQ net zo bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt best vet, benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot het album (op echt een paar platen na), vind ik deze wel geslaagd. Vind hem best lekker weg te luisteren zo op het eerste gehoor. Benieuwd naar de HQ versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de opbouw van Rebelion tracks altijd zo storend. Bij deze track ook weer. Voor de rest klinkt het nog best prima voor een Rebelion plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey dit klinkt nog best wel leuk. Benieuwd naar een hogere kwaliteit ripje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nijgt een beetje naar Delete zijn huidige stijl (m.u.v. Lunatic). Wat in ieder geval al een verbetering is voor hun. Moet deze eerst in HQ luisteren om definitief te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit nijgt een beetje naar Delete zijn huidige stijl (m.u.v. Lunatic). Wat in ieder geval al een verbetering is voor hun. Moet deze eerst in HQ luisteren om definitief te oordelen.


ik dacht ook eerst dat het een collab was met delete, ik hoor echt kicks die veel op die van delete lijken...zoals de kick van 1:10 lijk moeilijk hard op die van munky shit VIP, de screetches in de eerste climax komen me ook bekend voor en dan zo'n drive melodie op het einde wat je ook vaak hoort in de platen van delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 08:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Laatste tijd niet echt veel meer van Rebelion geluisterd, maar vind deze plaat echt goed klinken! :cool:
Zaterdag bij Rebellion live gehoord, ga zo door zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit nog wel de goede kant opgaan. Zal het thuis niet opzetten maar live er tussendoor zou ik zeker niet erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 01:13 
 
Hardtraxxer

volg Rebelion eigenlijk helemaal niet, maar deze toch maar even geluisterd. ben positief verrast. kicks vind ik wel vet. zijn niet te extreem in de zin van bijna een hardcore kick of dikke lasers. ga ik vaker opzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaliter heb ik ook helemaal niks met Rebelion, hun album was echt de grootste schijt die ik ooit gehoord heb. Maar deze track pakt me wel meteen! Lijkt wel net alsof ze een lesje kicks hebben gehad van Delete. Als er achter de track stond: (Delete Remix) had ik het ook gelooft. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Vind Rebelion de laatste tijd steeds interessanter worden, het klinkt allemaal wat beter afgewerkt naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja mee eens, het is wat meer op constant niveau. En dan bedoel ik dat in de zin van geen echte uitschieters, maar ook niet van die lelijke platen met laserkicks etc. Hopelijk houden ze deze lijn vast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vet! Vind Rebelion de laatste tijd steeds interessanter worden, het klinkt allemaal wat beter afgewerkt naar mijn idee.

Eens! Vette plaat dit hoor, klinkt weer als een geheel. Hoop dat ze deze (stijgende) lijn doorzetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 01:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net zoals Revelation weer een hele toffe plaat!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle