Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woooow :worship:

Ik vind hem zeker dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed stuk werk, klinkt netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar totaal niet bijzonder. Betere aanwinst dan de laatste tijd, zit naar mijn mening meer potentie in dan de meeste nieuwkomers bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks bijzonders..
Vond Darkness toch een stuk of 10 keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.

Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.

Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.

Op hun site staat dat de release in januari is, dus dat lijkt me toch wel voldoende..
albumart af + youtube preview, kan echt niet lang duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.

Verbaasde me sws al dat die mocht blijven staan.


Niet dat 't mij wat uitmaakt, label is gewoon bekend. Maarja, wordt nog steeds met 2 maten gemeten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.

Heb ook vaag vernomen dat het er nu maar 1 is. Maar volgens mij was het al dat er 1 alleen maar produceerde en de ander de gigs deed, misschien is dat nu ook nog zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Khadber schreef:
Wat me nogal opvalt. Die Revolutionz waren er toch twee (Weet ik niet zeker overigens)? Ik zie maar 1 iemand in de preview.

Edit: en nog een vraag. Hoe weet je zeker dat deze nu komt? Want ik heb nog geen aankondiging gezien. Anders gaat deze ook richting nieuwe tracks.

Op hun site staat dat de release in januari is, dus dat lijkt me toch wel voldoende..
albumart af + youtube preview, kan echt niet lang duren.

Kijk, dan hebben we in ieder geval een soort van bron. Enige nadeel is dat ik in de preview geloof ik geen catid heb gezien ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van mij mag tie blijve staan maar geen releasedate/catid = slotje dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Eind Januari' moet toch genoeg zijn lijkt me?
Plaat is bekend, label is bekend, verdere informatie komt heus wel. CATID kan 130 zijn en 132, maar aangezien F.E.A.R. 131 is en op 30 januari uit komt, gok ik dat het FUS130 is. 130 is ook nog niet bekend, en de releasedatum zal dan de 23e zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pScjUlwFzEc&feature=g-u&context=G2534354FUAAAAAAAAAA[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm.., vind 'm niet heel geweldig eigenlijk. Hoop ook niet dat dit de gemasterde versie is, want 't klinkt nog niet optimaal.. Helemaal de mid-intro, heb direct doorgespoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

UnholyMessias schreef:


Releasedate is 20 Februari, staat op de Fusion site ;)

Maar op het artwork staat ook nog geen CatID
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
'Eind Januari' moet toch genoeg zijn lijkt me?
Plaat is bekend, label is bekend, verdere informatie komt heus wel. CATID kan 130 zijn en 132, maar aangezien F.E.A.R. 131 is en op 30 januari uit komt, gok ik dat het FUS130 is. 130 is ook nog niet bekend, en de releasedatum zal dan de 23e zijn.

Zelfde als wat Gangsterdwerg zei, van mij mag die blijven staan.

Maar de volgende keer wordt er 1tje zonder CATID weer gesloten, valt geen touw aan vast te knopen :P.


Mijn punt is eigenlijk, ik vind dat 't hier mag staan zodra label (=zekerheid op release) bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben dat ingevoerd omdat we wel eens topics hadden van mensen die "iemand gesproken hadden". Daar wouden we een beetje van af, dus hebben we die regel ingevoerd om in ieder geval duidelijkheid te kunnen geven over hoe en wat. Dan is een CATID misschien niet de beste maatstaf, maar wel een nuttige denk ik. Vandaar dat wij soms ook dingen laten staan.

In ieder geval is de datum er nu ook, dus bij deze release zijn we dan gauw klaar met discussieren over onderwerpen als indeling van een website.

Nu gauw terug on topic: ik vind het een aardige track, maar niet meer dan dat. De versnelling voor de climax snap ik eigenlijk niet zo goed, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet zeggen, ben positief verrast door dit plaatje! Klinkt best lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:59 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Moet zeggen, ben positief verrast door dit plaatje! Klinkt best lekker :D

This! =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 09:19 
 
Hardtraxxer

Erg lekkere track, benieuwt hoe die live uit de verf komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker lekker plaatje :)

Fusion is naar mijn mening goed bezig de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:25 
 
Hardtraxx Newbie

zag net op www.fusionbv.com dat ie pas op 20 februari verschijnt, wel raar dat op hun website eind januari staat, wat komt er nog allemaal aan van releases bij fusion de komende tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook dat er een foutje is gemaakt met het vrijgeven van die informatie op de website en dat dit iets langer geheim had moeten blijven. Anders was het denk ik niet zo opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harderwithstyle schreef:
zag net op http://www.fusionbv.com dat ie pas op 20 februari verschijnt, wel raar dat op hun website eind januari staat, wat komt er nog allemaal aan van releases bij fusion de komende tijd?


Liggen nog wat oudere Slim Shores klaar en Omegatypez
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wowww! wat een heerlijke energieke plaat! :thumbup:

Ben aangenaam verrast :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit echt een storende ruis in, of ligt dat aan youtube? :(
Verder klinkt het dik ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle