Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Wat een stelletje azijnzeikers hier zeg. Gewoon een goede plaat. Wat klapt die erin.

Beter dan al die 13 in een dozijn rikketik kicks die je tegenwoordig in elke extreme raw plaat hebt.

Deze beukt tenminste nog lekker en heeft niet van die irritante hoge rikketik kicks

Goede vocals en melodie ook. Ik vind dit gewoon goede hardstyle. Beter dan al dat autotune gezang en dan zo'n keiharde hoge scherpe anti climax kicks. Hier zit gewoon een goede sfeer in


Deze track is de definitie van 13 in een dozijn. Gewoon standaard Ran-D met wat langzame uptempo kicks want ohja dat is populair tegenwoordig. De rest van de kicks zijn ook gewoon super standaard en al 1000 keer gebruikt. Ik zie je punt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 12:40 
 
Hardtraxxer

Als je zaagkicks kut vind, snap ik dat je ook goed geproduceerde zaagkicks kut vind, het blijven zaagkicks. Maar als je er wel fan van bent, zijn de zaagkicks in deze plaat best dik. Deze plaat is bij mij wel gaan groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
13 in een dozijn

Deze plaat is de definitie van 13 in een dozijn.

ijssie schreef:
Ik vind dit gewoon goede hardstyle.

Ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij een typische Ran-D plaat. De productiekwaliteit is waanzinnig zoals altijd, maar ik word totaal niet enthousiast in zijn platen, zoals ik eigenlijk al jaren heb. Het feit dat die rare uptempo kicks bij Ran-D geland zijn geeft mij het gevoel dat heel de hardstyle er de komende tijd vol mee gaat zitten en dat stemt ook niet direct gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meest positieve in dit topic is een reactie van legend Stanley3x000. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste kicks doen mij erg veel denken aan Wild Motherfuckers - Natural Born Raver.
Overige kicks echt helemaal niks voor mij, staan ook zo ver los van de melodie en vocals imo

Alsof het 2 compleet andere platen zijn die zijn samengevoegd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle