Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik vindt het juist zo'n gaaf nummer he, alleen die duusd herhalingen van mywaymyway had wel weg mogen blijven.

vindt jij dat ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat betekend duusd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Wat betekend duusd?


Duizend. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Jurheinen schreef:
Wat betekend duusd?


Duizend. :huh:


Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat het een zaadplaat is mag duidelijk zijn, maar ik kan er met mijn gedachten nog steeds niet bij dat Ran-D met deze troep aan durft te komen zetten terwijl er naar mijn mening best wat aardige platen van hem zijn verschenen. Moet zeggen dat ik zijn oudere werk veel meer kan waarderen, maar als je kijkt naar Never Scared (hij kan het dus nog wél) snap ik gewoon niet ... wáárom dan zo'n ontzettende grafplaat als #MyWay uitbrengen? Om het softe meezing-dagjesvolk te pleasen?

Serieus, doe A of B maar niet allebei want dan beland je bij mij echt in de 'Afgeschreven' greppel. Daar ligt The Prophet al een flinke tijd weg te rotten en Zatox staat ook al op het randje te balanceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Dat het een zaadplaat is mag duidelijk zijn, maar ik kan er met mijn gedachten nog steeds niet bij dat Ran-D met deze troep aan durft te komen zetten terwijl er naar mijn mening best wat aardige platen van hem zijn verschenen. Moet zeggen dat ik zijn oudere werk veel meer kan waarderen, maar als je kijkt naar Never Scared (hij kan het dus nog wél) snap ik gewoon niet ... wáárom dan zo'n ontzettende grafplaat als #MyWay uitbrengen? Om het softe meezing-dagjesvolk te pleasen?

Serieus, doe A of B maar niet allebei want dan beland je bij mij echt in de 'Afgeschreven' greppel. Daar ligt The Prophet al een flinke tijd weg te rotten en Zatox staat ook al op het randje te balanceren.


Omdat sommige mensen het kunnen waarderen en het wel een goed nummer vinden? -.-
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle