nog een racist goed bezigJordi wrote:Millard Fillmore wrote:Negert? Hoe respectloosmakrooy wrote:Die negert van Run From Reality zong anders wel fijn live.
idd doe ff lekker onrespectloos hey
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
als ik nu zonder hoofdletters typ ben ik dan ook racistisch
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Alm1ghty wrote:nee dan ben je phuture noize
Ik moest lachenAlm1ghty wrote:nee dan ben je phuture noize
Alm1ghty wrote:nee dan ben je phuture noize
Direct na Qlimax niet zo enthousiast over deze plaat maar na hem een aantal keer gehoord te hebben in HQ ben ik toch wel fan geworden 
Deze plaat heeft dan wel weer een dikke outro? Als dat zo genoemd word. Zie je ook niet vaak meer.Meerlasersmeerbeter wrote:F in de chat voor de dikke mid intro
Vind het eigenlijk maar een saaie plaat. Wordt voor mij nergens echt spannend.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Hier word je inderdaad niet erg vrolijk van zo op de vrijdagmiddag.
Vette plaat imo met daarbij een dikke mid & outro 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Goede plaat, maar waarom komt deze nou niet als full uit, snap niks van hun release beleid frustrerend 
Pounding Senses wrote:Vind het eigenlijk maar een saaie plaat. Wordt voor mij nergens echt spannend.
Leuke plaat
. Maar zoals bijna elke Ran-D plaat heeft geen enkel element de wow-factor voor mij.
Dit gevoel heb ik ook altijd bij releases van Ran-D. Productietechnisch zit het allemaal prima in elkaar en de kicks zijn ook altijd wel goed, maar toch mist er iets..wootum wrote:Leuke plaat. Maar zoals bijna elke Ran-D plaat heeft geen enkel element de wow-factor voor mij.
Eenswootum wrote:Leuke plaat. Maar zoals bijna elke Ran-D plaat heeft geen enkel element de wow-factor voor mij.
-
EHardtraxx Newbie
- 37 posts member since 2019
- last seen Jul 2020
Zeker weer een hele toffe plaat!
ook tof dat er aan het eind een wel degelijke opbouw zit!
ook tof dat er aan het eind een wel degelijke opbouw zit!
Hier wel mee eens, al is dit wel een van de betere van hem de laatste tijd. Hij is iig zeker leuk genoeg om in mijn Spotify playlist te droppen. De lengte van de plaat is ook wel een pluspunt. Tracks van bijna 6 minuten excl intro/outro zie je echt nooit meerwootum wrote:Leuke plaat. Maar zoals bijna elke Ran-D plaat heeft geen enkel element de wow-factor voor mij.