Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hidden Source schreef:
Hoop van harte dat Ran-D ook mag overstappen naar Digital Age.

Oeh, ALSJEBLIEFT NIET!


dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Daveytl schreef:
Hidden Source schreef:
Hoop van harte dat Ran-D ook mag overstappen naar Digital Age.

Oeh, ALSJEBLIEFT NIET!


dat dus


En waarom dan niet?, er zit hardstikke veel potentie in deze producer dus mij lijkt een label waar veel vrijheid toegepast kan worden wel geschikt. Niet dat Scantraxx het tegen houdt wat hij maakt maar ik vind Alpha² Records/Scantraxx niet echt een label voor deze producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem maar daar, volgens mij zit hij daar wel goed.
En als hij ergens anders heen gaat, laat het dan als het u belieft Fusion zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Laat hem maar daar, volgens mij zit hij daar wel goed.
En als hij ergens anders heen gaat, laat het dan als het u blieft Fusion zijn!


Zie Ran-D liever nieuwe Inner Childjes maken op TiLLT. Maar dan moet die wel full-on raw gaan en niet af en toe een plaat als Untill We Meet Again of Living For The Moment maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Laat hem maar daar, volgens mij zit hij daar wel goed.
En als hij ergens anders heen gaat, laat het dan als het u blieft Fusion zijn!


Zie Ran-D liever nieuwe Inner Childjes maken op TiLLT. Maar dan moet die wel full-on raw gaan en niet af en toe een plaat als Untill We Meet Again of Living For The Moment maken.

TiLLT goeie optie, denk dat hij daar het best toch zijn recht kan komen. Raw platen op TiLLT en meer melodieuze platen op TiLLT Gold.
Full-on raw zal hij toch niet gaan denk ik en moet ie ook niet doen want hij is goed bezig zo, maar hij mag zeker wel wat meer raw gaan produceren ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Laat hem maar daar, volgens mij zit hij daar wel goed.
En als hij ergens anders heen gaat, laat het dan als het u blieft Fusion zijn!


Zie Ran-D liever nieuwe Inner Childjes maken op TiLLT. Maar dan moet die wel full-on raw gaan en niet af en toe een plaat als Untill We Meet Again of Living For The Moment maken.

Je weet dat UWMA een eerbetoon is hé? Ik denk dus dat je deze niet heel serieus als track moet nemen, gaat denk ik meer om de boodschap ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodieuze Ran-D platen anders ook kwalitatief heel sterk! Hij is van alle markten thuis, dus het beste blijft hij bij een label met melodieuze en duistere kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Laat hem maar daar, volgens mij zit hij daar wel goed.
En als hij ergens anders heen gaat, laat het dan als het u blieft Fusion zijn!


Zie Ran-D liever nieuwe Inner Childjes maken op TiLLT. Maar dan moet die wel full-on raw gaan en niet af en toe een plaat als Untill We Meet Again of Living For The Moment maken.

Je weet dat UWMA een eerbetoon is hé? Ik denk dus dat je deze niet heel serieus als track moet nemen, gaat denk ik meer om de boodschap ;)


Ja ik weet t verhaal erachter, maar dan ben ik toch niet verplicht hem goed te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja ik weet t verhaal erachter, maar dan ben ik toch niet verplicht hem goed te vinden?

Zeer zeker niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feel my fire is niet meer wat het was toen ik deze plaat eerst hoort en crossroads kan me al helemaal niet interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Vind de melodieuze Ran-D platen anders ook kwalitatief heel sterk! Hij is van alle markten thuis, dus het beste blijft hij bij een label met melodieuze en duistere kanten.

Dit dus :thumbup:

Bovendien denk ik niet dat hij zoveel van zijn salaris gaat inleveren voor een label waar hij beter bij zou passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind na een paar keer luisteren Crossroads lekkerder dan FMF :P Zit meer drive in die track, alleen zijn de kicks een beetje jammer (dat die sample telkens vet abrupt stopt :oh: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
En waarom dan niet?, er zit hardstikke veel potentie in deze producer dus mij lijkt een label waar veel vrijheid toegepast kan worden wel geschikt. Niet dat Scantraxx het tegen houdt wat hij maakt maar ik vind Alpha² Records/Scantraxx niet echt een label voor deze producer.

Volgens mij is Ran-D nog geen fulltime producer. (Of inmiddels wel?)
heeft dus niks met vrijheid te maken, maar gewoon met tijd te kort :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feel My Fire klinkt lekker en lekker om in te mixen. Crossroads vindt ik dan weer wat minder maar dat is gewoon een pure smaak kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 16:52 
 
Hardtraxxer

Mystyle schreef:
Feel My Fire klinkt lekker en lekker om in te mixen. Crossroads vindt ik dan weer wat minder maar dat is gewoon een pure smaak kwestie.

Dat is altijd zo he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de meeste gevallen wel, maar anders was het ook zo'n chat bericht :yes:

On-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:21 
 
Hardtraxxer

Ik ben altijd al heel lyrisch geweest over Feel My Fire, maar toch heb ik 1 minpuntje: BPM ligt te laag. Delen meerdere mensen deze mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Ik ben altijd al heel lyrisch geweest over Feel My Fire, maar toch heb ik 1 minpuntje: BPM ligt te laag. Delen meerdere mensen deze mening?


Kun je zelf toch aan passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat outtro van feel my fire :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Ik ben altijd al heel lyrisch geweest over Feel My Fire, maar toch heb ik 1 minpuntje: BPM ligt te laag. Delen meerdere mensen deze mening?


Ja, maar dat is onderhand bij alle tracks dat ze bij een hoger BPM beter klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Ik ben altijd al heel lyrisch geweest over Feel My Fire, maar toch heb ik 1 minpuntje: BPM ligt te laag. Delen meerdere mensen deze mening?


Ja, maar dat is onderhand bij alle tracks dat ze bij een hoger BPM beter klinken

Off-topic: Vooral bij nummers van Ran-D, Chris One en Crypsis merk ik vaak dat ik wil dat de BPM wat hoger gaat.
On-topic: Feel my Fire kende ik al een tijdje, vind dit nummer nog steeds :bomb:
Moet eerlijk bekennen dat ik Crossrods nog niet kende tot ik hem laatst in een setje hoorde ergens.
Wát een heerlijke plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde Feel my Fire voor het eerst op X-Qlusive Holland, HEERLIJK :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

back2daparty schreef:
Hoorde Feel my Fire voor het eerst op X-Qlusive Holland, HEERLIJK :love:

idd :drool:
kvind het alleen jammer dat het gewoon zo lang heeft geduurd:O...hij wel vet maar niet heel erg intressant meer imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zat laatst een filmpje van Fear FM te kijken in de studio, en daarop was de first play van Fanatics te horen. Filmpje was van juni. Met andere woorden, we wachten al 1,5 jaar op Fanatics :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We wachten er niet op, er is al heel vaak gezegt dat hij niet uit gaat komen -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle