Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 mei 2014 00:03 

Hardtraxx Addict

Tweede climax klinkt wel prima met die stevigere kicks, de rest vind ik nou niet echt heel boeiend. Breaks en opbouw duren mij ook echt te lang, ook al is dat bij anders Anthems misschien ook zo. Nog niet helemaal overtuigd dus.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2014 10:30 

Hardtraxx Elite

sjuul schreef:
Niemand die dit aan G-town Madness ft. The Viper - Here it comes, doet denken ?

Jup :yes:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2014 18:58 

Hardtraxxer

Klinkt echt heel goed, en dan vooral de 2e climax :loving:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2014 22:54 

Hardtraxxer

Eerste climax lijkt teveel op The Message, die mij ook niet echt boeide, gelukkig is de tweede climax wel genieten (L)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:33 

Hardtraxx Veteran

Word Scantraxx160 en de release date is 2 juni :)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ran-D & E-Life - The Hunt (Official Intents 2014 Anthem) (SCANTRAXX160)

Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 02/06/2014

Tracks:
01. Ran-D & E-Life - The Hunt (Intents Anthem 2014)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Hardstyle-Releases.com
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:37 

Hardtraxx Addict

Wie de neuk is E-Life eigelijk, vocalist of die Hardcore DJ?
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:

Vocalist brrrraaaah.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:03 

Hardtraxxer

Doet het live lekker denk ik, nu zo naar een paar keer luisteren heeft die me nog niet echt weten te raken..
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:27 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:

E-Life is normaal de vaste vocalist / MC van Evil Activities, begint wat uit te breiden
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 21:53 

Hardtraxxer

E-Life? opbouw duurt me veel te lang... ben er niet echt weg van :/ ben meer gewoon van Ran-D
Bericht Geplaatst op 26 mei 2014 21:55 

Hardtraxx Addict

Netjes hoor! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 00:40 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk :love:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:54 

Hardtraxx Addict

Wel écht een anthem dit! Alleen die tekst passeert wel erg vaak in die suuper lange opbouw... "Not all wealth is silver and gold" - uhh jawel toch? :P Dat is toch de definitie van wealth?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:35 

Hardtraxx Veteran

2e climax is wel gaaf, geen slecht nummertje :)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Wel écht een anthem dit! Alleen die tekst passeert wel erg vaak in die suuper lange opbouw... "Not all wealth is silver and gold" - uhh jawel toch? :P Dat is toch de definitie van wealth?

Gaat denk ik over 'The lost treasure' :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:09 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:

Wealth betekent rijkdom. Dit nummer probeert te vertellen dat rijkdom niet alleen goud en zilver is. Je moet niet alleen streven naar goud en zilver (wealth), en een rijke toekomst (endgame), maar ook genieten van de weg ernaartoe (je leven/mental wealth).

Ofwel, geniet van het leven. Rijk worden we toch niet, dat is geen reden om niet te genieten.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:13 

Kraak... Piep...

Wat de man hierboven zegt.

En ja E-Life heeft voor Evil Ectivities en Endymion vocalen gedaan. Allemaal bout imo. Deze zijn nog wel goed dan. (Kijk maar eens naar Broken, Hardshock 2012, World Of Madness (Defqon OST), K.I.T.A. en Thunder Remix)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:21 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
mr_vertigo schreef:

Wealth betekent rijkdom. Dit nummer probeert te vertellen dat rijkdom niet alleen goud en zilver is. Je moet niet alleen streven naar goud en zilver (wealth), en een rijke toekomst (endgame), maar ook genieten van de weg ernaartoe (je leven/mental wealth).

Ofwel, geniet van het leven. Rijk worden we toch niet, dat is geen reden om niet te genieten.

Ik snap wat ze proberen te zeggen haha :P, maar Wealth is per definitie juist wél alles wat je materieel rijk maakt... het staat juist tegenover (niet geheel, gaan ook samen natuurlijk - maar het geeft wel een onderscheid aan) je 'well-ness/well being' - ten minste hoe ik de termen gebruik.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:07 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
maar Wealth is per definitie juist wél alles wat je materieel rijk maakt

Lol inderdaad. xd

Over de track, voor het eerst dat ik een Ran-D plaat echt meteen vet vind. Vind de opbouw naar de climax met die losse woorden echt heel strak uitgewerkt, op de inhoud van de tekst na dan misschien. Wat sound design betreft zit het met Ran-D ook wel goed. Erg dik anthem.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2014 21:43 

Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
mr_vertigo schreef:
maar Wealth is per definitie juist wél alles wat je materieel rijk maakt

Lol inderdaad. xd

Over de track, voor het eerst dat ik een Ran-D plaat echt meteen vet vind. Vind de opbouw naar de climax met die losse woorden echt heel strak uitgewerkt, op de inhoud van de tekst na dan misschien. Wat sound design betreft zit het met Ran-D ook wel goed. Erg dik anthem.

heb het idee dat Ran-D voor een anthem altijd top platen weet af te leveren, zit altijd net dat beetje extra in wat me meteen pakt (Reverze anthem, Q-base anthem en dit ook weer)

goeie eigenschap! geeft de anthems weer wat glans ^^
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:24 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Stem lijkt me duidelijk E-Life? 99% dat dit dus dat anthem is. :P Break klinkt wel leuk, toch blij dat ik een keer geen brraaah hoor. Climax, jah een Message 2.0 zeker? Luistert wel lekker weg zo.

Ik neem dit terug. >.<
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:13 

Hardtraxxer

Zoo deze was genieten zeg op Intents. Voor een anthem echt dikke prima :thumbsup:

Ik kan er maar niet genoeg van krijgen om hem keer op keer terug te kijken ^^

Edit: excuses voor het schokkerige beeld, ik zat op één of andere random tweeker zijn schouders haha (wel een baas btw)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht wel op de officiële video. ;D
Bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:07 

Hardtraxx Newbie

Ran-D flikt het weer hoor, heerlijke sfeer weet de man altijd te creëren in zijn anthems!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle