Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 18:43 
 
Hardtraxx Crew

Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah) (RR002)

Label: Redemption Records
WEB release: 14/07/2023

Tracks:
Radical Redemption - Kyrie Eleison (Hallelujah)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hallo amateur hour?

normaal zijn Radical redemption tracks best prima maar ik vind dit niet heel best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 20:26 
 
Hardtraxx Crew

Was ook wel een beetje verbaasd ja :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2023 11:01 
 
Hardtraxxer

Echt zonde hoeveel deze plaat is veranderd! Ik moet niet meer naar ripjes luisteren. De oudere versie van deze plaat vind ik vele malen beter dan deze. Die plaat had andere kicks en de melodie was net wat anders. Ik heb die tip denk ik wel 100 keer geluisterd, zoveel genoot ik ervan. Maar deze plaat zal ik helaas niet opzetten.

Hier op 18:12 min:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2023 11:28 
 
Hardtraxxer

Een van de slechtste albums ooit incoming……de kicks in de fake drops zijn veel beter dan in de “echte” drops.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2023 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ergens gehoopt dat RR met z'n nieuwe concept weer interessanter zou worden maar helaas. Kan je nog zo'n mooie cinematische break maken, maar die gedrochten aan kicks verpesten het direct :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2023 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Had ergens gehoopt dat RR met z'n nieuwe concept weer interessanter zou worden maar helaas. Kan je nog zo'n mooie cinematische break maken, maar die gedrochten aan kicks verpesten het direct :/

Jup, eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2023 17:27 
 
Hardtraxxer

Radical zegt zelf dat ie een variatie aan tracks heeft gemaakt. Als je deze kicks in deze plaat niks vindt, dan is er een andere plaat die je wel leuk zal vinden. Wil je geen anticlimax horen, dan kan je andere platen opzetten die meer melodieus zijn. Het kan natuurlijk nooit helemaal perfect zijn voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Radical zegt zelf dat ie een variatie aan tracks heeft gemaakt. Als je deze kicks in deze plaat niks vindt, dan is er een andere plaat die je wel leuk zal vinden. Wil je geen anticlimax horen, dan kan je andere platen opzetten die meer melodieus zijn. Het kan natuurlijk nooit helemaal perfect zijn voor iedereen.

Die kicks ben ik dan nog niet tegengekomen, want mn vorige post baseerde ik op al z'n nieuwe werk wat online te vinden is. Helemaal perfect is dan ook een enorme overstatement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Een van de slechtste albums ooit incoming……de kicks in de fake drops zijn veel beter dan in de “echte” drops.


Niet om aan te horen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt niet best, wat glijd hij snel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 16:53 
 
Hardtraxxer

poah, niet best
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet best nee, maar heb wel een theorie waarom hij op deze tour gaat. Hij is namelijk ook marketing technisch vrij sterk (zeker aangezien hij een heel management om zich heen heeft). Hij ziet dat steeds meer artiesten met de meest bizarre kicks komen en dat die dus aanslaan. Hoe? Dat kan niemand verklaren, maar het slaat aan. Wellicht omdat het nieuw is, dus anders, dus beter? Als je dit namelijk vergelijkt met wat hij 2 haar geleden maakte, dan is dit echt een wereld van verschil en past ook totaal niet bij zijn sound imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit is niet best nee, maar heb wel een theorie waarom hij op deze tour gaat. Hij is namelijk ook marketing technisch vrij sterk (zeker aangezien hij een heel management om zich heen heeft). Hij ziet dat steeds meer artiesten met de meest bizarre kicks komen en dat die dus aanslaan. Hoe? Dat kan niemand verklaren, maar het slaat aan. Wellicht omdat het nieuw is, dus anders, dus beter? Als je dit namelijk vergelijkt met wat hij 2 haar geleden maakte, dan is dit echt een wereld van verschil en past ook totaal niet bij zijn sound imo.

Je weet dat hij al jaren met dit soort nummers komt en ook al lang soortgelijke kicks gebruikt? Eigk al wel sinds Testarossa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de kicks niet heel lekker maar de opbouw wel! Daarnaast de laatste break met daarin het koor erbij is wel echt heel erg dik dat had van mij wel langer mogen duren en het koor wat harder! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 10:25 
 
Hardtraxxer

Tegenwoordig wil iedereen toch juist die hoge scherpe piepkicks dus het is niet heel gek dat hij daarop in speelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Tegenwoordig wil iedereen toch juist die hoge scherpe piepkicks

Je hebt gelijk, dit is wat ik wil
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle