Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt toch écht nergens naar -.- . Ik zet 3.0 maar weer een keer op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje

Wie zegt dat het speciaal moet zijn? :) Radical creëert altijd een giga hype met een nieuwe Brutal, meer dan logisch dat ie ermee doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:17 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wie zegt dat het speciaal moet zijn? :) Radical creëert altijd een giga hype met een nieuwe Brutal, meer dan logisch dat ie ermee doorgaat.


Dat idee had ik altijd door de eerdere brutal nummers en ik vond het vroeger wel specialer :P (T/M 3.0 dan), snap best dat dit nu voor zijn trouwe volgers wordt gemaakt, maar ik loop hier dus echt niet warm door om eens een setje van de beste man te bezoeken bijv. (zegt ook meer wat over mijn smaak denk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pakkende vocals en een dikke melodie in de break / build-up. Kicks zijn dan weer niet helemaal mijn ding. Hebben mij te veel distortion en te weinig impact. Snap dat het Brutal is, maar had toch wel graag een climax met melodie gezien. Desondanks best 'n leuk plaatje voor op een feest, maar vind er thuis weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Pakkende vocals en een dikke melodie in de break / build-up. Kicks zijn dan weer niet helemaal mijn ding. Hebben mij te veel distortion en te weinig impact. Snap dat het Brutal is, maar had toch wel graag een climax met melodie gezien. Desondanks best 'n leuk plaatje voor op een feest, maar vind er thuis weinig aan.


Dit heb ik dus ook. Vind de distortion te veel in deze track. Deze track zal het live dan wel weer een stuk beter doen waar ik de distortion juist vet ga vinden in deze track denk ik. Ben erg benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje

Iemand die ik ken heeft hem ooit gevraagd wat ie van Gated Kicks vind, antwoord daarop: Helemaal kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 18:51 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Makreel schreef:
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje

Iemand die ik ken heeft hem ooit gevraagd wat ie van Gated Kicks vind, antwoord daarop: Helemaal kut[/quote

Hoe kan die gated kicks nou kut vinden, zitten toch echt al vanaf de early tijd in hardstyle verwerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch geen reden om gaten kicks niet kut te vinden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 21:05 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Dat is toch geen reden om gaten kicks niet kut te vinden? :lol:


True :P , kijk ook wel een beetje door mijn gated kicks bril altijd, vind zelf gewoon die gated kicks van vroeger vele malen beter dan radical zijn kicks nu, om dan als dj te zeggen dat ze kut zijn vind ik ook weer zo kort door de bocht, maarja blijft een smaak kwestie natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Makreel schreef:
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje

Iemand die ik ken heeft hem ooit gevraagd wat ie van Gated Kicks vind, antwoord daarop: Helemaal kut


Hij kan ze gewoon niet maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kan je nog zoveel distort erop gooien. Harder live dan een goede gated gaat het toch niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 21:41 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Kan je nog zoveel distort erop gooien. Harder live dan een goede gated gaat het toch niet worden.


Waar kunnen we de gated kick fangroep oprichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 04:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
RTM93 schreef:
Kan je nog zoveel distort erop gooien. Harder live dan een goede gated gaat het toch niet worden.


Waar kunnen we de gated kick fangroep oprichten?


Doe maar! Ik kan er echt met men kop niet bij hoe je als hardstyle liefhebber gated kicks kut kan vinden, echt niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Zamble schreef:
Dat is toch geen reden om gaten kicks niet kut te vinden? :lol:


True :P , kijk ook wel een beetje door mijn gated kicks bril altijd, vind zelf gewoon die gated kicks van vroeger vele malen beter dan radical zijn kicks nu, om dan als dj te zeggen dat ze kut zijn vind ik ook weer zo kort door de bocht, maarja blijft een smaak kwestie natuurlijk

Hij zegt niet dat ze kut zijn, hij vindt ze kut. Wel scherp blijven
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle