Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radiance - The Psychedelic EP

Label: Spoontech Records
WEB release: 07/03/2016

Tracks:
01. Radiance - The Psychedelics
02. Radiance - Deadly Threat 2016
03. Radiance - Transcend
04. Radiance - Lose Freedom

Samples:





Bron: Spoontech op Facebook/YouTube
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me (tot nu toe) eigenlijk helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze allebei tot nu toe wel gaaf, The Psychedelics wel vetter dan Deadly Threat. Radiance heeft altijd iets in z'n tracks wat ik heel vet vind maar kan er m'n vinger niet op leggen wat het is. Benieuwd naar de rest van de EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deadly threat 2015 blijft de beste. Als die nou eens gereleased wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niks dit, hele zwakke kicks in alle drie de tracks. Deadly Threat origineel vind ik nog steeds één van z'n vetste tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zwakke kicks? ik vind de kicks juist meest vette er aan, en de sounds zijn lekker experimenteel. gewoon na elke ''break'' experimenteel blijven en lekkere drive. Radiance is na mijn mening sws een van de meest orginele (upcoming) producers, hij probeert toch wat anders te doen dan de rest, maar toch ''raw''. mer van zulke tracks please :D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 19:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Psychedelics vind ik gruwelijk lekker klinken. Heerlijke energieke climax. Die andere twee doen me vrij weinig, niet helemaal mijn stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste ook nog even toegevoegd, was hem vergeten. Ik vind dit best wel een gaaf stijltje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De intro van Lose Freedom is heel dik, de climax doet me dan weer niets.

Een beetje net hetzelfde als bij The Psychedelic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
de sounds zijn lekker experimenteel.

Eens. Het is duidelijk te merken dat hij wel wat anders probeert te doen, en de duistere sfeer die hij in zijn tracks neerzet kan ik erg waarderen. Het totaalplaatje is er echter nog niet imo.
Persoonlijk merk ik dat veel van zijn tracks me niet echt bijblijven. Meestal is het één van deze elementen die een track van Radiance de das om doen: of de melodie is niet pakkend, of de kicks zijn slap, of de synth is erg dun waardoor de track wat minder kracht uitstraalt. Vooral dat laatste is helaas vaak van toepassing op tracks van Radiance.
Een paar voorbeelden van tracks die al deze elementen wel hebben zijn eigenlijk vooral zijn collabs: Innocence, Wait For You, Total Disorder, Diverse en ook die nieuwe met Rooler klinkt al erg interessant. Stuk voor stuk hele dikke platen, en dat ligt echt niet alleen aan de collaborerende artiest. Dan denk ik: probeer dit nu ook eens toe te passen in je solo-tracks, want je hebt het echt wel in je.
De enige track van deze release die ik erg goed vind is Deadly Threat 2016, die imo ook al deze elementen heeft, alleen jammer dat het een edit is van een al bestaande track. De overige 3 zijn ook absoluut prima te doen (met Transcend als 2e favoriet van deze release). Ik betwijfel alleen of deze me echt zullen bijblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Frijolrojo schreef:
de sounds zijn lekker experimenteel.

Eens. Het is duidelijk te merken dat hij wel wat anders probeert te doen, en de duistere sfeer die hij in zijn tracks neerzet kan ik erg waarderen. Het totaalplaatje is er echter nog niet imo.
Persoonlijk merk ik dat veel van zijn tracks me niet echt bijblijven. Meestal is het één van deze elementen die een track van Radiance de das om doen: of de melodie is niet pakkend, of de kicks zijn slap, of de synth is erg dun waardoor de track wat minder kracht uitstraalt. Vooral dat laatste is helaas vaak van toepassing op tracks van Radiance.
Een paar voorbeelden van tracks die al deze elementen wel hebben zijn eigenlijk vooral zijn collabs: Innocence, Wait For You, Total Disorder, Diverse en ook die nieuwe met Rooler klinkt al erg interessant. Stuk voor stuk hele dikke platen, en dat ligt echt niet alleen aan de collaborerende artiest. Dan denk ik: probeer dit nu ook eens toe te passen in je solo-tracks, want je hebt het echt wel in je.
De enige track van deze release die ik erg goed vind is Deadly Threat 2016, die imo ook al deze elementen heeft, alleen jammer dat het een edit is van een al bestaande track. De overige 3 zijn ook absoluut prima te doen (met Transcend als 2e favoriet van deze release). Ik betwijfel alleen of deze me echt zullen bijblijven.

Ik dacht precies hetzelfde, maar had geen zin om zo'n lang verhaal te typen. Maar in het kort: collabs van hem zijn altijd vet, solo's altijd lekker vaag, maar niet echt pakkend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle