Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Radiance - Deadly Threat [SPOON039]

Label: Spoontech
WEB release: 12/08/13

Tracks:
01. Deadly Threat
02. Harmony Of Elements
03. Shadows Will Reign

Samples:






Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah vet, even snel luisteren. Nog 2 spoontechnicians te gaan, hopelijk Main Concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te horen meer dan welkom bij Spoontech. Valt in elk geval binnen dezelfde stijl.
Deadly threat vind ik het beste van de 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Harmony Of Elements! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Harmony Of Elements! :D


Ook voor mij! En die andere twee zijn ook dikke prima, al mist Shadows Will Reign wel een goede punch in de kick.

Uitstekend debuut, meer van dit graag :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dealy threat: beetje eentonige mid intro en climax doet me niet veel. Kicks klinken goed.
Harmony of elements: hele vet, nergens iets op aan te merken.
Shadows will reign: veel te drukke mid intro, en kicks vind ik lelijk want ze passen er niet bij. Voor de rest klinkt het wel goed.

Overal: het meeste is goed geproduceerd, echter weet alleen harmony of elements me te overtuigen. Ook lijkt deze artiest nogal erg veel van screeches te houden. Dat is niet erg maar ben bang dat na een paar releases het allemaal wel erg veel van hetzelfde kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 3 lekkere tracks, maar er is er geen 1 die er echt uit springt. Deathly Threat zou ik dan nog als de beste van de 3 zien. Maar verder prima dit hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Shadows Will Reign is voor mij toch echt de uitsteker! :D De andere 2 tracks weten met niet echt te pakken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:45 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, wauw en wauw! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zijn beste binnenkomers zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shadows Will Reign is heel erg vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

En daar istie dan (L) pff wat een geweld, die 2e climax van Harmony of Elements :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:47 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Harmony of Elements :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:24 
 

Hele dikke release! Vooral Deadly Threat en Harmony of Elements :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deadly Threat heeft een hele fijne intro, kicks klinken nog best wel lekker. Die sfeer in de break is heerlijk, gave screeches zeg. Climax is ook zeker gaaf gedaan.

Harmony Of Elements heeft godverdomme een lekkere intro zeg. Wat een heerlijke drive en dan moet die midintro nog komen :worship: En dan komt er nog zo'n heerlijke agressieve anti achter aan!! Beste nummer van de release voor mij.

Shadows Will Reign heeft heerlijke diepe kicks in de (mid)intro. De climax vind ik dan wat saaitjes overkomen. Outro is dan wel weer fucking baas.

Al met al echt een heerlijke release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drie hele leuke nummertjes!
Maar Deadly Threat springt er voor mij toch echt uit. Wat klopt die toch lekker weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:24 
 

Had deze een beetje over het hoofd gezien maar de tering!!

Alledrie heerlijke tracks, met als favoriet Harmony of Elements. Wat een plaat zeg, totaal niet verwacht! Kicks klinken prima (kan nog wat beter maar dat is totaal niet erg), sounds zijn erg mooi helder en klinken gewoon goed, maar waar ik het meest van onder de indruk ben is de sfeer die in deze nummers zit. Dat doe je echt niet zomaar dus dat vind ik heel knap voor een debuut-EP

Radiance ga ik maar even in de gaten houden, want dit belooft veel goeds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere kicks zeg in elke track, eerste dat me opvalt!

Harmony of Elements heeft een heerlijk mid-intro met die korte screeches. Tweede mid-intro is ook heerlijk als die langere screeches er op de achtergrond bijkomen. Break is wat saai, melo vind ik ook niks aan maar jezus wat een heerlijke anti dan zeg! Climax met de melo daarna had van mij niet gehoeven, vind ik niks aan dat stukje.

De opbouw naar de mid-intro van Shadows Will Reign is echt heerlijk met die korte break. Kicks daarna zijn ook prima, hadden iets meer kracht mogen hebben. Veel drive in de mid door al die screeches weer.
De break daarna geeft een lekker sfeertje aan de track, climax vind ik niks aan en erg jammer van de pitchkicks.

De kicks van Deadly Threat vind ik tegenvallen, klinken iets te hol imo. Mid-Intro is ook niet bijzonder, mist veel drive. De drive vervolgens geeft weer een prima sfeertje aan deze track, maar de climax doet me dan weer niks.

Voor mij persoonlijk is Harmony Of Elements de beste track van deze release. Prima binnenkomer op Spoontech zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke release zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldige kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle