Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:41 

Hardtraxxer

dit is echt heeul slecht gewoon! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:07 

Hardtraxx Crew

Letten we een beetje op het taalgebruik in dit topic? ;)

Wat betreft de platen: nee, ik vind dit veel te amateuristisch klinken om het label echt serieus te nemen. Sounds zijn niet goed afgewerkt, kicks passen niet en zijn niet goed. Ook klinkt het geheel zeer chaotisch. Ik zou dit eerlijk gezegd eerder in de producer's corner verwachten dan bij de releases...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:55 

Hardtraxxer

Gaat niet goed? gaat zeer kut zul je bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:58 

Qanqel slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:06 

Hardtraxx Veteran

Tyft toch op man, Jeroen Post > Qomodo Dragons
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:37 

Hardtraxx Veteran

DissOrder schreef:
Dan heb je alsnog posts zoals die tweede van Zin, en die ene van jou net. Allebei negatief, maar de een is nuttig en de ander is stront.

Nuancering, formuleren, en weten wanneer je gewoon beter niets kunt zeggen... Leer je normaal gesproken als je opgroeit.

Kerel als je een label start en tracknamen als "tonecancer" uit gaat brengen, wat wil je dan? Hou alstjeblieft op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:43 

Hardtraxx Veteran

Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:01 

Hardtraxx Newbie

Rawbin schreef:
DissOrder schreef:
Ja, of je gaat je gewoon ff niet gedragen alsof je belazerd bent en je je geld terug wilt ofzo? :/ Niet jouw ding, ok, move on.

Je geeft zelf aan een hekel te hebben aan censuur, maar je verwacht van mij om 'on te moven'?
En dan de uitspraak "Doe in ieder geval even alsof je volwassen bent". Je track Tonecancer noemen getuigd wel van pure volwassenheid zeg.

Ja, jij geeft je mening. En ik geef mijn mening over jouw mening. Dat is het tegenovergestelde van censuur.

Rawbin schreef:
Citaat:
Het hoeft bij mij ook niet allemaal muzikale hoogstandjes te zijn, als ik het maar leuk vind om naar te luisteren en de afmix maar goed is

Waarom start je in godsnaam een label als JIJ het maar leuk vind om te luisteren? En had je trouwens wel verwacht dat het Hardtraxx volk dit leuk/goed zou vinden? Zo ja, dan ben je nog een grotere imbeciel dan ik dacht.

Ik startte een label om mensen een platform te geven om hun muziek uit te brengen zonder dat ze per sé supercommercieel moeten gaan produceren. En dat is nu toevallig dit, en bij SKOM002 is het breakcore en drum n bass.

En ik wist inderdaad dat het 'Hardtraxx volk' erg veel van zichzelf denkt en heel elitair is, ja. Maar ik had niet verwacht dat dit een soort testosteron overladen bandwagon zou worden. Inschattingsfout van mijn kant dan .

Maar ok, mislukte poging dus. De volgende keer dat we een hardstyle of hardcore release hebben komen we het weer proberen. Prettige avond verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:05 

Donateur

DissOrder schreef:
En ik wist inderdaad dat het 'Hardtraxx volk' erg veel van zichzelf denkt en heel elitair is, ja.

Hahahah dat is altijd de laatste uitweg voor artiesten als een track niet goed wordt ontvangen. Neem gewoon je verlies, die kans heb je nou eenmaal als je met zon Playmobil release komt.

Je bent niet goed snik als je zinnig commentaar verwacht over een plaat die je toonkanker noemt (of laat noemen), en die vervolgens letterlijk nog zo klinkt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:14 

Hardtraxx Newbie

Ik ben de artiest niet, even voor de duidelijkheid. :P

En dit heeft weinig te maken met negatief commentaar en kritiek ontvangen, en dat ik daar niet tegen zou kunnen. Kritiek vind ik prima. Sterker nog, daar kun je nog wat mee. Maar er is een verschil tussen kritiek geven en je mening onderbouwen, en gewoon lekker een potje haten en kinderachtig doen. Het laatste is hier voornamelijk het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Zullen we het bekvechten achterwege laten? De ene is pissig omdat hij het een matige plaat vindt (en mag daar qua toon overigens best in minderen want dit gaat met regelmaat wel een beetje te ver) en de ander is pissig omdat zijn plaat slecht ontvangen wordt.

Prima dat mensen het niet eens zijn met elkaar, maar probeer in ieder geval elkaar een beetje in de waarde te laten, dat mis ik hier.

edit:
DissOrder schreef:
Maar er is een verschil tussen kritiek geven en je mening onderbouwen, en gewoon lekker een potje haten en kinderachtig doen. Het laatste is hier voornamelijk het geval.

Mee eens als ik de comments zo zie. Zoals ik al zei: een beetje matiging qua toon mag wel. Al moet ik ook wel zeggen dat de plaatnamen ietwat "ongelukkig" gekozen zijn om het maar netjes op te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:22 

Donateur

DissOrder schreef:
Maar er is een verschil tussen kritiek geven en je mening onderbouwen, en gewoon lekker een potje haten en kinderachtig doen. Het laatste is hier voornamelijk het geval.

Kerel nogmaals; je post een release met een plaat die toonkanker heet. Ik haal dat op een ludieke manier aan door te zeggen dat het kankerherrie is, wat dus zo ongeveer de letterlijke Nederlandse vertaling is en jij bent het er niet mee eens.

Had je graag gewild dat ik het anders zou zeggen? U vraagt wij draaien:

1) De titel van je release beoordeel ik als slecht
2) De titel van de tweede track op je release met slechte naam beoordeel ik als extreem slecht
3) De kick in je eerste plaat beoordeel ik als extreem slecht
4) Alles in de tweede plaat behalve het idee achter de kick beoordeel ik als extreem slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:26 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Zullen we het bekvechten achterwege laten? De ene is pissig omdat hij het een matige plaat vindt (en mag daar qua toon overigens best in minderen want dit gaat met regelmaat wel een beetje te ver) en de ander is pissig omdat zijn plaat slecht ontvangen wordt.

Prima dat mensen het niet eens zijn met elkaar, maar probeer in ieder geval elkaar een beetje in de waarde te laten, dat mis ik hier.

edit:
DissOrder schreef:

Mee eens als ik de comments zo zie. Zoals ik al zei: een beetje matiging qua toon mag wel. Al moet ik ook wel zeggen dat de plaatnamen ietwat "ongelukkig" gekozen zijn om het maar netjes op te schrijven.

Ik zal het doorgeven aan de artiest. En nogmaals mijn excuses als het aanstootgevend was, ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan. Maar aan de titel zoals die nu is, kan ik niks meer veranderen.

Zoals ik al zei: volgende keer dat we een hardstyle of hardcore release hebben dan kom ik het weer proberen, maar nu beschouw ik dit - wat hardtraxx betreft - gewoon als een gefaalde poging.

TiMOTHYb schreef:
DissOrder schreef:

Kerel nogmaals; je post een release met een plaat die toonkanker heet. Ik haal dat op een ludieke manier aan door te zeggen dat het kankerherrie is, wat dus zo ongeveer de letterlijke Nederlandse vertaling is en jij bent het er niet mee eens.

Had je graag gewild dat ik het anders zou zeggen? U vraagt wij draaien:

1) De titel van je release beoordeel ik als slecht
2) De titel van de tweede track op je release met slechte naam beoordeel ik als extreem slecht
3) De kick in je eerste plaat beoordeel ik als extreem slecht
4) Alles in de tweede plaat behalve het idee achter de kick beoordeel ik als extreem slecht

Dit is vrij uniek in het Nederlands eigenlijk. Als je in Amerika of Engeland iets figuurlijk een tumor noemt, of bijvoorbeeld zegt "[...] is the cancer of society as we know it", dan kijkt niemand raar op van het gebruik van het woord kanker dat daar metaforisch wordt gebruikt. :/

Ik heb hier niet bij stil gestaan, en dat had ik wel moeten doen. Maar daar is het nu te laat voor.

Point taken, in ieder geval. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:27 

Donateur

Khadber schreef:
en de ander is pissig omdat zijn plaat slecht ontvangen wordt.

Je bent gewoon smerig bezig als je een release post, die vervolgens slecht wordt ontvangen en je vervolgens beroept op het feit dat 'het Hardtraxx volk' erg veel van zichzelf denkt en heel elitair is. Wel de lusten en niet de lasten zeg maar. Bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:33 

Hardtraxx Newbie

Haha nu ben ik toch echt benieuwd waar jij denkt te zien dat ik me ergens op beroep, of met excuusjes kom ofzo. Dan denk ik toch echt dat je me verkeerd begrepen hebt.

Ik krabbel niet terug, ik sta nog steeds achter deze release. Ik zei gewoon dat het commentaar hier opvallend waardeloos is vergeleken met andere message boards. Het is ook gewoon niet geoorloofd om iemand een imbeciel, smerig, niet goed wijs, etc. te noemen terwijl muziek posten die mensen niet goed vinden het enige is wat die persoon 'misdaan' heeft.

Verder vind ik het amusant hoe beledigd je bent, of in ieder geval lijkt. Ik post hier iets dat mensen niet goed vinden, en dat is al genoeg reden om boos te worden voor sommige mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:38 

Donateur

Hoe is het op andere boards ontvangen dan? Doe eens linkjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:39 

Hardtraxx Crew

Op Harderstate heeft ie nog geen reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:40 

Hardtraxx Newbie

Op Harderstate bijvoorbeeld, is er gewoon niet gereageerd. Ik heb hier wel 1 of 2 posts met bruikbare kritiek gezien, maar verder heb ik nog altijd liever dat mensen gewoon niet reageren dan dat ze gaan lopen haten en namecallen. Dat is in ieder geval een stuk volwassener. ;)

E: Maar goed, dit is echt een 'wie lult wie eruit' wedstrijdje aan het worden, en daar heb ik geen interesse in. Ik laat dit topic nu dus verder voor wat het is, tenzij iemand echt een gerichte (en serieuze) vraag heeft m.b.t. de release. Dan beantwoord ik die graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:43 

Donateur

DissOrder schreef:
Ik heb hier wel 1 of 2 posts met bruikbare kritiek gezien.

Waaronder neem ik aan mijn post waarin ik vrij duidelijk heb verwoord dat vrijwel elk gebruikt woord in je release slecht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:44 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
DissOrder schreef:
Ik heb hier wel 1 of 2 posts met bruikbare kritiek gezien.

Waaronder neem ik aan mijn post waarin ik vrij duidelijk heb verwoord dat vrijwel elk gebruikt woord in je release slecht is?

Ik waardeer het als slecht: waarom? Ik vind het slecht is nog steeds geen opbouwende kritiek. Dat is exact waar hij om vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:47 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:

Puur naar de titel van het eerste nummer kijkend, vind ik die nog wel geinig gedaan (heb de tracks niet geluisterd, dus ga nu echt puur op de tracktitels af). Als het echt zo'n 'onzintrack' is vind ik hem in het straatje Alter Egosz & Low-e - WTF of Geck-O & Combobreaker - Da Hoort Nie passen. Maar die vind je dus ook niks Timothy?

Die andere is echt bedroevend, je kunt een track gewoon niet Tonecancer noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:56 

Donateur

OK, geen probleem. We breiden de analyse nog wat uit;

Ik vind sowieso het gebruik van Nederlandse teksten in een release al niet echt handig, maar soms kan het wel leuk gebruikt worden als het de lading dekt. Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met de naam van je release, het dekt de lading niet én het is Nederlands. En je tweede plaat heet toonkanker, maar daar had ik volgens mij al iets over gezegd.

1e track: Ik kan in je mid geen woord verstaan van de vocal. En wtf is dat op 1:05 zeg. Melodie in de lead is niet te volgen en laakt iedere vorm van opbouw. Climax is weer hetzelfde dagelijkse riedeltje dat helaas nog slechter dan normaal is uitgevoerd. Kick veel te hoog, te weinig kracht. Screech flinterdun. En ik ben sowieso al geen fan van een screech + wat onzuiver gepingel op een synth. Tweede climax (ofzo?) weet ik echt niet wat ik mee aan moet.

2e track: Ik word al helemaal onpas van die kip in de mid. En in die tweede climax is FL volgens mij een aantal keer vastgelopen tijdens het renderen. Of niet, maar dat klinkt het gewoon zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:02 

Donateur

wootum schreef:
Alter Egosz & Low-e - WTF

Daar draait de gehele plaat om die term, volgens mij zelfs nog geproduceerd nadat de vocal al een keer op die manier uitgesproken was

wootum schreef:
Geck-O & Combobreaker - Da Hoort Nie passen

Nee inderdaad vind ik ook niet zo'n succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:41 

Hardtraxx Veteran

Jongens, dit verdient deze aandacht echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:53 

Aan het typen...

De PR van dit label is al net zo slecht als de release. xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle