Khadber schreef:
Zullen we het bekvechten achterwege laten? De ene is pissig omdat hij het een matige plaat vindt (en mag daar qua toon overigens best in minderen want dit gaat met regelmaat wel een beetje te ver) en de ander is pissig omdat zijn plaat slecht ontvangen wordt.
Prima dat mensen het niet eens zijn met elkaar, maar probeer in ieder geval elkaar een beetje in de waarde te laten, dat mis ik hier.
edit:
DissOrder schreef:
Maar er is een verschil tussen kritiek geven en je mening onderbouwen, en gewoon lekker een potje haten en kinderachtig doen. Het laatste is hier voornamelijk het geval.
Mee eens als ik de comments zo zie. Zoals ik al zei: een beetje matiging qua toon mag wel. Al moet ik ook wel zeggen dat de plaatnamen ietwat "ongelukkig" gekozen zijn om het maar netjes op te schrijven.
Ik zal het doorgeven aan de artiest. En nogmaals mijn excuses als het aanstootgevend was, ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan. Maar aan de titel zoals die nu is, kan ik niks meer veranderen.
Zoals ik al zei: volgende keer dat we een hardstyle of hardcore release hebben dan kom ik het weer proberen, maar nu beschouw ik dit - wat hardtraxx betreft - gewoon als een gefaalde poging.
TiMOTHYb schreef:
DissOrder schreef:
Maar er is een verschil tussen kritiek geven en je mening onderbouwen, en gewoon lekker een potje haten en kinderachtig doen. Het laatste is hier voornamelijk het geval.
Kerel nogmaals; je post een release met een plaat die toonkanker heet. Ik haal dat op een ludieke manier aan door te zeggen dat het kankerherrie is, wat dus zo ongeveer de letterlijke Nederlandse vertaling is en jij bent het er niet mee eens.
Had je graag gewild dat ik het anders zou zeggen? U vraagt wij draaien:
1) De titel van je release beoordeel ik als slecht
2) De titel van de tweede track op je release met slechte naam beoordeel ik als extreem slecht
3) De kick in je eerste plaat beoordeel ik als extreem slecht
4) Alles in de tweede plaat behalve het idee achter de kick beoordeel ik als extreem slecht
Dit is vrij uniek in het Nederlands eigenlijk. Als je in Amerika of Engeland iets figuurlijk een tumor noemt, of bijvoorbeeld zegt "[...] is the cancer of society as we know it", dan kijkt niemand raar op van het gebruik van het woord kanker dat daar metaforisch wordt gebruikt.
Ik heb hier niet bij stil gestaan, en dat had ik wel moeten doen. Maar daar is het nu te laat voor.
Point taken, in ieder geval.