Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:14 
 

sorry :beer: op vrije dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:58 
 
Hardtraxx Newbie

Pythonmaniac schreef:
watcherob schreef:
Ik denk dat Pavelow er niet op staat omdat die set uit het niks begon, er was geen opening van tevoren. Ze zullen dat wel een te saaie start van de dvd hebben gevonden, dus dan maar niet... Slecht is het wel, het hoort er gewoon bij.


Elk jaar zie je de dj's voor de beginshow al. De show begon volgens mij ook pas na Stephanie wat ik mij herinner? Toen Wildstylez zou komen werd gezegd, Welcome at Qlimax ofzo.


Nee hoor, kijk de dvd van vorig jaar bijvoorbeeld maar, de intro is voor Isaac. Dit jaar werd Pavelow niet eens aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuke dvd, wel jammer dat Pavelow dr niet op staat. Keek echt raar op. :P Maar het is wel weer mooi in beeld gebracht. :thumbup: Heb m gisteravond samen met Katamaran en mn ouders gekeken. :P Pas bij "Alles naar de Klote" zei mn ma dat ze het geen leuk nummer vond. :P Valt mee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm ook aangekregen.
Ik heb trouwes geen problemen met achterlopend geluid ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Heb 'm ook aangekregen.
Ik heb trouwes geen problemen met achterlopend geluid ofzo.

Heb je blue-ray of dvd gespeeld??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Roebén schreef:
Heb 'm ook aangekregen.
Ik heb trouwes geen problemen met achterlopend geluid ofzo.

Heb je blue-ray of dvd gespeeld??

Gewone dvd op men pc met VLC media player.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen problemen met het geluid. De Blu Ray heeft echt een zeer hoge kwaliteit, ik weet niet of dat bij de DVD ook zo is. Maar echt sommige beelden zijn gewoon om te kwijlen, echte hd kwaliteit! Natuurlijk hoort dat zo te zijn maar lang niet alle camera's hebben dat. De camera die door het publiek heen is gegaan bijvoorbeeld, subliem.

Ook heb ik meer muziek dan show gehoord, zoals een muziek dvd moet zijn! Geen spijt van de aankoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Pythonmaniac schreef:
Geen problemen met het geluid. De Blu Ray heeft echt een zeer hoge kwaliteit, ik weet niet of dat bij de DVD ook zo is. Maar echt sommige beelden zijn gewoon om te kwijlen, echte hd kwaliteit! Natuurlijk hoort dat zo te zijn maar lang niet alle camera's hebben dat. De camera die door het publiek heen is gegaan bijvoorbeeld, subliem.

Ook heb ik meer muziek dan show gehoord, zoals een muziek dvd moet zijn! Geen spijt van de aankoop!


Gewone dvd is ook al van goede kwaliteit. Tipt natuurlijk niet aan blu ray maar voor een dvd ook heel dik gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat het born slippy moment er wel op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Staat het born slippy moment er wel op?

nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Kepro schreef:
Staat het born slippy moment er wel op?

nope


1 van de mooiste momenten van de avond staat er niet eens op. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou lekker ik heb hem nog altijd niet... 2 mails = geen antwoord. Bellen = 10 minuten aanhoren u wordt zo doorverbonden...
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle