Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 02:43 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk kiest Q-Dance een artiest niet per se om wat ze nu maken, maar wat voor potentie ze hebben. Hoe gemotiveerd zijn ze? Hoeveel snel boeken ze vooruitgang in hun producties, sets, performance? Horen ze op het podium thuis? Kortom, bestaat er een kans dat ze tot de grootste kunnen gaan horen met het juiste management? Dat lijken me iig de belangrijkste criteria.

En het zal vast ook niet lang duren voordat Exit Mind ook grote stages gaat draaien als hij bij Headliner zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 08:09 

Donateur

Q-Dance kan en mag Festuca hypen zoveel ze willen, maar hebben jullie al één iemand gehoord in je (feest)omgeving die zegt: Festuca, die moet ik echt zien man!

Ik niet in ieder geval. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 10:47 

Hardtraxx Veteran

Ik snap ook niet helemaal waarom een party organisatie een opkomende artiest zo veel steunt. Is meer iets voor labelmaatschappijen lijkt me.
Ondersteunen met produceren. Collabs maken met gevestigde orde op dat label. Een concept er om heen bedenken om het te verkopen naar buiten uit. Zoals bij Radical Redemption.
Hij is ook als opkomende artiest opeens overal te vinden. Dit komt omdat hij Minus Is More achter zich heeft staan die samen met hem een heel concept uit gedacht hebben.
Hij heeft zelf ook al uitgelegd dat het hele plan Radical Redemption uitgedacht was toen hij begon. Daarmee heeft hij ook het voordeel dat hij zelf een beer van een vent is (En hij blijft maar trainen). Zijn muziek is groots en bombastisch, zijn voorkomen is groot en lomp, zijn naam heeft wat ruws, zijn live-act pak heeft wat duisters/lomps.
Dit hele concept heeft Festuca voor zo ver ik weet niet. Daarom is het wel beetje raar dat Q-Dance hem zo pusht. Het is geen bijzondere dj act ofzo.

Edit:
hoebedoelje schreef:
Q-Dance kan en mag Festuca hypen zoveel ze willen, maar hebben jullie al één iemand gehoord in je (feest)omgeving die zegt: Festuca, die moet ik echt zien man!

Ik niet in ieder geval. :thumbup:

Dat je dat niet hoort heeft denk ik te maken met mijn verhaal. Het is niet iets bijzonders. Het heeft geen wow factor. En natuurlijk zal Festuca zelf niet zo'n beest worden als Radical Redemption maar je kunt wel op een andere manier een uitstraling, of hoe je het ook wil noemen, er omheen bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 13:02 

Festuca schreef:
blabla

Heb je mijn laatste reactie wel gelezen? Ik geef toe dat mijn eerste reactie niet netjes was, waarvoor mijn excuses. Nogmaals niks persoonlijk tegen jou maar meer t.o.v. Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Ik ben het hier wel met m'n maat AndyAsteroids eens, niets ten nadele van jou Festuca.
Ik vind ook dat er rondom jou nu heel veel gehyped wordt, en dan eigenlijk vooral door Q-Dance.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt niet dat je slechte tracks maakt, maar main Qapital ipv bijvoorbeeld een Exit Mind die daar op de 2e stage staat. En hetzelfde geld voor XXlerator waar je op Raw staat ipv wederom Exit Mind, een Thyron of Dark Pact, ik noem maar wat namen.
Nogmaals niet dat ik je muziek niet goed vind, maar er zijn namen die het meer verdienen, en ik zie ook niet zo waar het vandaan komt..

En waarom verdienen hun het meer dan Festuca? Omdat ze getekend hebben bij een groot label? Of omdat jij wil dat hun daar staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik snap ook niet helemaal waarom een party organisatie een opkomende artiest zo veel steunt. Is meer iets voor labelmaatschappijen lijkt me.

Het is de taak van het management van een artiest. Traditioneel gezien is dat, althans bij hardstyle, het label waar een artiest bij aangesloten is. Niet vergeten dat Q in feite zowel feestorganisatie als boekingskantoor als label is. Zij kunnen door een artiest te laten groeien verdienen via het boekingskantoor als via de feesten waar ze meer grote namen neer kunnen zetten als via de groei van het genre door de juiste artiesten te pushen (en een beetje platenverkoop ook nog), waardoor ze meer feesten kunnen organiseren (o.a. internationaal). Klinkt allemaal erg monopolie-achtig, maar het is niet alsof ze het belang van de muziek links laten liggen. De lineup van 'nieuwe' artiesten die ze nu pushen zijn vrij breed en het feit dat namen als Geck-o/-e en Exit Mind daar tussen zitten laat wel zien dat het ze beste voor hebben met het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 17:20 

Hardtraxx Addict

Teddy Knalkaak schreef:
Ik ben het hier wel met m'n maat AndyAsteroids eens, niets ten nadele van jou Festuca.
Ik vind ook dat er rondom jou nu heel veel gehyped wordt, en dan eigenlijk vooral door Q-Dance.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt niet dat je slechte tracks maakt, maar main Qapital ipv bijvoorbeeld een Exit Mind die daar op de 2e stage staat. En hetzelfde geld voor XXlerator waar je op Raw staat ipv wederom Exit Mind, een Thyron of Dark Pact, ik noem maar wat namen.
Nogmaals niet dat ik je muziek niet goed vind, maar er zijn namen die het meer verdienen, en ik zie ook niet zo waar het vandaan komt..

Dat vind jij. Q-dance vindt van niet. Misschien heeft Q-dance hele prettige ervaringen gehad met de artiest zelf en is hij niet al te duur, zie het een beetje als je eigen spelers opleiden. :P
En we kunnen denk ik wel stellen dat zij een betere kijk hebben op de scene dan wij, commercieel gezien dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 21:02 

Lenny schreef:
Teddy Knalkaak schreef:

En waarom verdienen hun het meer dan Festuca? Omdat ze getekend hebben bij een groot label? Of omdat jij wil dat hun daar staan?

Omdat er namen zijn die betere muziek maken als Festuca en naar mijn mening veel verder zijn dan hem, maar alles wat hier gezegd wordt, blijft een mening natuurlijk. Dus idd omdat ik dat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 21:10 

Citaat:
Dat vind jij. Q-dance vindt van niet. Misschien heeft Q-dance hele prettige ervaringen gehad met de artiest zelf en is hij niet al te duur, zie het een beetje als je eigen spelers opleiden. :P
En we kunnen denk ik wel stellen dat zij een betere kijk hebben op de scene dan wij, commercieel gezien dan.

Ja maar sinds wanneer geven wij iets om het commerciele gebied van de hardstyle?
Ik geef er niet om in ieder geval, ik geef om de goede muziek. En vind alleen maar dat er andere betere artiesten zijn die het meer verdienen dan een Festuca die door Q ontzettend gehyped wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 12:28 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:
Klinkt allemaal erg monopolie-achtig, maar het is niet alsof ze het belang van de muziek links laten liggen. De lineup van 'nieuwe' artiesten die ze nu pushen zijn vrij breed en het feit dat namen als Geck-o/-e en Exit Mind daar tussen zitten laat wel zien dat het ze beste voor hebben met het genre.

Het is ook heel monopolie-achtig. Lees de interviews met Q-dance er maar op terug hoe zij hun visie bij de mensen er door willen/wilden? drukken. Hardstyle moest house invloeden krijgen vanwege de diversiteit die erg belangrijk was. Maar als er vervolgens een vraag wordt gesteld of Industrial invloeden daar ook onder vallen, dan was die diversiteit ineens niet meer belangrijk. Dat is vanuit een commercieel oogpunt compleet begrijpelijk, maar dat is verre van het beste voor hebben met het genre. Artiesten worden exclusief geboekt en mogen daardoor niet op andere festivals optreden. Wederom vanuit een commercieel oogpunt compleet begrijpelijk, maar dat is verre van het beste voor hebben met het genre.

En met alle respect, Geck-o in een rijtje plaatsen met Festuca, Sylence, Pulserz en Sound Rush laat juist zien dat ze amper engagement hebben met de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 13:51 

Hardtraxx Addict

Teddy Knalkaak schreef:
Citaat:

Ja maar sinds wanneer geven wij iets om het commerciele gebied van de hardstyle?
Ik geef er niet om in ieder geval, ik geef om de goede muziek. En vind alleen maar dat er andere betere artiesten zijn die het meer verdienen dan een Festuca die door Q ontzettend gehyped wordt.

Sinds het begin en nu dus nog steeds. Nu verwoord je het inderdaad beter dat jij vindt dat er betere artiesten zijn.
Wil er alleen wel aan toevoegen dat ik vind dat Festuca verder is dan Exit Mind. Festuca heeft al veel meer optredens gehad (weliswaar doordat Q) en ook meer nummers geproduceerd, ook al vind ik Exit Mind's producties leuker om te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:01 

Oke zullen we vanaf nu dan weer on-topic gaan, gaat helemaal niet meer over de EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:28 

Hardtraxxer

KICKS :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:34 

Hardtraxx Addict

Zooo, hij heeft ze veranderd ofzo? Op X-Qlusive Holland klonken ze niet zo iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:06 

Hardtraxxer

Heerlijk! Melodie én kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:13 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152307262413156
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Starlight is echt heel vet geworden. Mooie portie drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:14 

Hardtraxx Crew

Kicks zijn er echt stukken op vooruit gegaan, vergeleken met de eerste versie. En vind die melodie icm de synth in de climax echt geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:54 

Hardtraxx Addict

Een verademing tussen al die tracks die doorgaans enkel screeches en overdreven kicks bevatten. Gewoon weer lekker een melodie met een duister randje en een goede, niet-overheersende kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Zo... Starlight super vette mid. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 19:56 

Hardtraxx Crew

Starlight is heel vet :worship:
Dikke kicks en lekkere portie drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die een soort van 'trots' is dat iemand van Hardtraxx het zo ver geschopt heeft dat hij releases krijgt bij Q-Dance en ook eens in de zoveel tijd een radio show heeft op Q-Radio?

Ben benieuwd naar die track van Festuca!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ik gun het hem ook van harte (supertof voor hem), maar toch zie ik liever een Adrenalize, Exit Mind, Zirkum of Geck-O op de plekken die Festuca krijgt. No offense :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 00:09 

Daveytl schreef:
Ik gun het hem ook van harte (supertof voor hem), maar toch zie ik liever een Adrenalize, Exit Mind, Zirkum of Geck-O op de plekken die Festuca krijgt. No offense :D

Dit dus, maar laten we het dit keer maar on-topic houden aangezien we hier al een hele lange discussie over gevoerd hebben haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 00:36 

Hardtraxx Addict

Kijk stiekem zelf toch wel uit naar deze release.

Frequencerz ft. A2 - Voice of Gaia. Vette intro... alleen die screech anti is nou al wel iets te vaak gedaan...

Jack of Sound - Starlight. Vette plaat! Wil ik hebben!

Festuca - Killers Path - Ben meer van z'n euforische werk zoals in 't begin van de mix die hij gedaan heeft. Je ziet veel progressie in zijn tracks, en vind ze zeker lekker. Alleen 't 'rauwe' werk wat er nu uit komt vind ik niks. Klinkt me te veel geforceerd.

Endymion - A2 - Mirror Mirror. Hebben!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle