Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had misschien iets teveel verwacht van het album dus sommige tracks vallen enigsinds tegen of lijken veel op elkaar. De uitschieters voor mij zijn toch wel Define God, No Bad People, Rockstar, Fuck The Fame & Play The Drum :thumbsup: de rest pakt me jammer genoeg niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Sjuutie schreef:
Sorry hoor, maar heb dit album geluisterd. En ben tot de conclusie gekomen dat ik het geen leuk album vind. Als je mij had verteld dat het niet van Psyko Punkz was geweest had ik het ook geloofd, sommige dingen kloppen echt niet in sommige platen, om maar te zwijgen over de vocalen :thumbdown:
enige plaat die ik wel leuk vind is Play The Drum

5/10


Sorry hoor.. ;)

Vertel, wat klopt er niet in jouw ogen want iedereen zegt juist dat het goed in elkaar zit alleen niet bijster bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Define God & Fuck The Fame :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 08:51 
 
Hardtraxx Elite

Wat een album! Alles luistert lekker weg met als uitschieters: dance, psyko prince en make the beat go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik 'Bootje Varen' in de TL zag hield ik m'n hart vast, maar dit is de enige track die ik vaker dan 5 keer aangezet heb. Leuke plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Toen ik 'Bootje Varen' in de TL zag hield ik m'n hart vast, maar dit is de enige track die ik vaker dan 5 keer aangezet heb. Leuke plaat!!


Creatief plaatje inderdaad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 17:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer van al die vocals, daar stoor ik me soms echt aan. Zitten wel wat lekkere energieke plaatjes tussen, maar geen echte uitschieters. Degene die me het meest aanspreken zijn Spaceship (was al bekend natuurlijk), Dance en My Style (jammer van de vocals weer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Beetje krom: vind zo nu en dan de melodieën best leuk, maar vind overal de vocalen echt he-le-maal niks. En laat ik dan nou net die Hip Hop mash up wel heel erg vet vinden xd .

Nee, dit is 't allemaal net niet en zeker niet hoe ik mijn visie op hardstyle heb dus ik laat 'm liggen.

Dat is eenmaal psyky punkz toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:27 
 
Hardtraxxer

Wanneer kunnen we hier releases van verwachten, staan wel een paar toppers op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Wanneer kunnen we hier releases van verwachten, staan wel een paar toppers op :thumbsup:


Volgens mij is DWX niet zo van de album samplers. Wasted Penguinz album nooit wat van gezien en Phuture noize ook nog niet.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle