Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 16:35 

Hardtraxx Veteran

Aardig. Psyko Punkz liggen die simpelere melodietjes wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:29 

Hardtraxxer

Vind de eerste climax iets weghebben van de Wildstylez remix van Let's Rock, verder erg lekker plaatje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:07 

Hardtraxxer

Anticlimax klinkt wel leuk, voor de rest vind ik het niet zo speciaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:57 

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 14:36 

Hardtraxxer

Zal misschien wel aan mij liggen maar ik vind dit echt niets bijzonders. Snap al die enthousiasme niet.
De anti vind ik zo zwak, dat kan net zo goed een in -of outro zijn. Verder is die melo simpel maar nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:15 

Hardtraxx Elite

Jaa leuk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:10 

Hardtraxx Beheerder

Best leuk, ik wil eigenlijk wel weer meer van dit soort platen horen. Doet me op op 1 of andere manier toch terug denken aan de tijd dat hardstyle nog leuk was. < 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 09:34 

Hardtraxxer

Lekker plaatje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:40 

Hardtraxx Addict

Hele fijne synth in combinatie met die melodie, positief verrast door deze heren :thumbup: Vocals zijn wel een beetje overbodig, bij dit soort platen moet de melodie het verhaal overbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 00:20 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Best leuk, ik wil eigenlijk wel weer meer van dit soort platen horen. Doet me op op 1 of andere manier toch terug denken aan de tijd dat hardstyle nog leuk was. < 2011

Couldn't agree more :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 19:10 

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:38 

Hardtraxx Addict

Ik vind de break echt heel vet, alleen de vocals slaan weer nergens op en de anti ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:44 

Donateur

De oude PP formule was juist zó geniaal. Als in Dreamer/Voices, heerlijk droge doorknallende mid en vervolgens een lekker dromerige melodie. Had inderdaad graag het eerste deel van de climax met wat meer variatie als mid gezien en die melo wat verder uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:02 

Hardtraxxer

Zeker wel aardig, maar ben bang dat hij mij snel gaat vervelen. Zoals zo vaak met Psyko Punkz. En ook vind ik het jammer dat die melodie de hoogte in moet gaan, is een truucje wat ze vaker doen en dat ligt mij juist net niet
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle