Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix) (DWX-449)

Label: Dirty Workz
WEB release: 26/09/2017

Tracks:
Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Last edited by MelvinFR on 30 Jun 2017 16:28, edited 2 times in total.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
MelvinFR wrote:Hypetrain
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
CHOO CHOO
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Koekoek
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
:clap:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
HYPETREIN
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Image

OT: vind op het eerste gehoor het origineel energieker
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Vet! :D. Beetje nostalgie deze plaat ook
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Ben misschien Headhunterz grootste fan en heb Psyko Punkz nooit geweldig gevonden, maar ik vind dit toch echt een treurige plaat. Zal niet vaak op repeat staan. Ik had hier meer van verwacht dus ik hoop dat hij niet van HHZ is.. :D
Last edited by Kaasstaaf on 17 Jun 2017 09:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Is dit wel een HHZ remix? Het heeft niet veel HHZ elementen heh :P
Dat hij hem draait maakt nog niet dat t zijn remix is xd
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Klinkt eerder als een The Prophet remix
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Het klinkt als een rikxmusic remix ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind m best vet klinken
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Dik!! :woot: :drool:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?
InfinI wrote:Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?
Na vorig jaar Defqon weer langzaam tot leven gekomen. Daarna ook op de Tijdmachine aangeschoven on stage bij NC en wsz. Afgelopen jaar 2 nieuwe project one platen. Nu vermoedelijk met een album bezig waar we hopelijk op Defqon meer van gaan horen. Al zijn sets hebben aan het einde wel hardstyle. Ik heb gehoord dat zijn set op Freshtival alleen maar hardstyle was, terwijl hij op de housestage stond. Ben pas halverwege ingestapt bij zijn set, maar dat was inderdaad al hardstyle.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
ThaBomba. wrote:Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?

Na vorig jaar Defqon weer langzaam tot leven gekomen. Daarna ook op de Tijdmachine aangeschoven on stage bij NC en wsz. Afgelopen jaar 2 nieuwe project one platen. Nu vermoedelijk met een album bezig waar we hopelijk op Defqon meer van gaan horen. Al zijn sets hebben aan het einde wel hardstyle. Ik heb gehoord dat zijn set op Freshtival alleen maar hardstyle was, terwijl hij op de housestage stond. Ben pas halverwege ingestapt bij zijn set, maar dat was inderdaad al hardstyle.

Waar heb je dat gehoord?!
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
JeroenB93 wrote:
ThaBomba. wrote:Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?

Waar heb je dat gehoord?!
Als je alle opmerkingen die hij in zijn vlogs maakt bij elkaar optelt, laat hij het er heel erg op lijken. En hij heeft al heel lang geen muziek uitgebracht.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Juist, vandaar ook het vermoedelijk :D in een van zijn vlogs zei hij iets in de zin van "there is not much music coming out lately, but it has a really good reason.." het is nergens bevestigd.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
JeroenB93 wrote:Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:
Volgens mij was dat gewoon geacteerd.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
TSFH wrote:
JeroenB93 wrote:Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Volgens mij was dat gewoon geacteerd.
100% zeker geacteerd, wil gewoon zo laten zien dat ie bezig is met muziek maken.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
JeroenB93 wrote: Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:
Hahahahaha. Dat je daarin trapt :lol: Super.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Is dat zo gek jongens? xd
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
JeroenB93 wrote:Is dat zo gek jongens? xd
Nee ik dacht hetzelfde, omdat hij ook zo'n ontzettend vermoeid eruit zag. Op sommige momenten zal het wel gespeelt zijn maar toch