Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix) (DWX-449)

Label: Dirty Workz
WEB release: 26/09/2017

Tracks:
Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix)

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hypetrain
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CHOO CHOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HYPETREIN
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:43 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

OT: vind op het eerste gehoor het origineel energieker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :D. Beetje nostalgie deze plaat ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben misschien Headhunterz grootste fan en heb Psyko Punkz nooit geweldig gevonden, maar ik vind dit toch echt een treurige plaat. Zal niet vaak op repeat staan. Ik had hier meer van verwacht dus ik hoop dat hij niet van HHZ is.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit wel een HHZ remix? Het heeft niet veel HHZ elementen heh :P
Dat hij hem draait maakt nog niet dat t zijn remix is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt eerder als een The Prophet remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 22:34 
 
Hardtraxxer

Het klinkt als een rikxmusic remix ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m best vet klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik!! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?

InfinI schreef:
Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?


Na vorig jaar Defqon weer langzaam tot leven gekomen. Daarna ook op de Tijdmachine aangeschoven on stage bij NC en wsz. Afgelopen jaar 2 nieuwe project one platen. Nu vermoedelijk met een album bezig waar we hopelijk op Defqon meer van gaan horen. Al zijn sets hebben aan het einde wel hardstyle. Ik heb gehoord dat zijn set op Freshtival alleen maar hardstyle was, terwijl hij op de housestage stond. Ben pas halverwege ingestapt bij zijn set, maar dat was inderdaad al hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?

InfinI schreef:
Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?


Na vorig jaar Defqon weer langzaam tot leven gekomen. Daarna ook op de Tijdmachine aangeschoven on stage bij NC en wsz. Afgelopen jaar 2 nieuwe project one platen. Nu vermoedelijk met een album bezig waar we hopelijk op Defqon meer van gaan horen. Al zijn sets hebben aan het einde wel hardstyle. Ik heb gehoord dat zijn set op Freshtival alleen maar hardstyle was, terwijl hij op de housestage stond. Ben pas halverwege ingestapt bij zijn set, maar dat was inderdaad al hardstyle.



Waar heb je dat gehoord?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
ThaBomba. schreef:
Ik wacht eerst wel even een hq af. Klinkt wel leuk dit, maar wat is de bron dat het ook daadwerkelijk een hhz mix is?

InfinI schreef:
Even HQ afwachten :)

Heb me al jaren niet meer bezig gehouden met Headhunterz omdat ie was gekapt. Kan iemand me verder inlichten? Produceert hij weer hardstyle?


Na vorig jaar Defqon weer langzaam tot leven gekomen. Daarna ook op de Tijdmachine aangeschoven on stage bij NC en wsz. Afgelopen jaar 2 nieuwe project one platen. Nu vermoedelijk met een album bezig waar we hopelijk op Defqon meer van gaan horen. Al zijn sets hebben aan het einde wel hardstyle. Ik heb gehoord dat zijn set op Freshtival alleen maar hardstyle was, terwijl hij op de housestage stond. Ben pas halverwege ingestapt bij zijn set, maar dat was inderdaad al hardstyle.



Waar heb je dat gehoord?!


Als je alle opmerkingen die hij in zijn vlogs maakt bij elkaar optelt, laat hij het er heel erg op lijken. En hij heeft al heel lang geen muziek uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist, vandaar ook het vermoedelijk :D in een van zijn vlogs zei hij iets in de zin van "there is not much music coming out lately, but it has a really good reason.." het is nergens bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:


Volgens mij was dat gewoon geacteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
JeroenB93 schreef:
Nee oke, als je 't zo op noemt zou het wel kunnen.

Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:


Volgens mij was dat gewoon geacteerd.


100% zeker geacteerd, wil gewoon zo laten zien dat ie bezig is met muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Wat was 'ie trouwens in een pestbui in z'n laatste vlog zeg haha, Defqon spanning :whistle:

Hahahahaha. Dat je daarin trapt :lol: Super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dat zo gek jongens? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Is dat zo gek jongens? xd

Nee ik dacht hetzelfde, omdat hij ook zo'n ontzettend vermoeid eruit zag. Op sommige momenten zal het wel gespeelt zijn maar toch
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle