Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Psyko Foundation vind ik echt een prima plaat! Pakt een beetje op eerdere platen terug met dat lege gevoel.
Remix moet ik nog wat vaker horen.

Die kende ik nog niet! Een plaat is prima als hij een leeg gevoel meegeeft. Je weet ze wel te verzinnen hé baas!

Wat mij betreft een hoop ongeinspireerde bagger dit.

Ik vind Techno met regelmaat ook erg vet, dat heeft ook dat minimale wat ik hierin terugvindt. Net zoiets als How Low Can You Go en vergelijkbaar. Wat is daar mis mee?

Bovendien vind ik dit dus terugpakken naar tijden van Ghostclass etc, dat was ook vrij leeg. Nu pakt het terug met huidige sound en is het dus nog steeds niet goed.

Het spijt me dat ik een plaat je van je oh zo gehate Psyko Punkz leuk vind. Hopelijk kun je ermee omgaan.

Ik haat de Psyko Punkz niet hoor, ben echt geen hater alhoewel sommigen dat hier denken. Ze hebben een aantal prima tracks gebouwd zoals Psyko Soldier, Voices, Unleashed Remix. Maar dit is gewoon weinig. En minimalistisch is wel iets anders dan leeg, maar nu snap ik je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liever orgineel van LWTW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

remix gaat nog, maar psyko foundation echt slap
is echt niks aan,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 10:03 
 
Hardtraxxer

Vindt die remix toch, best wel vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:25 
 

Vind die Remix zo slecht nog niet, alleen die vocals ben ik meer dan beu.

Psyko Foundation is gewoon een geinig plaatje, maar ook niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vind t allebei niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 13:46 
 
Hardtraxx Newbie

boring :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo de tering heeft tnt ze de afmix afgeraffeld ofzo hoor die synth als de kick eronder komt xD die krast als een malle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer Psyko Foundation begint aardig, alleen is die climax ongelofelijk slap en saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Remix heb ik nu al 10x achter elkaar gedraaid en ik vind hem echt super lekker :D

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Due to a slight error in the last preview, this is indeed a re-upload. Including the second climax (which is of course also very important).

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remix vind ik echt wel lekker, op de weer veels te gare vocals na.. click clack wie wat.. are u kidding me?
Psyko Foundation voor PP doen een prima plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:39 
 
Hardtraxx Elite

wat heeft eigenlijk die hele 2e climax in die remix met de rest te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand, alsjeblieft reageer. Ik MOET dat masker hebben! Ik vind hem echt geweldig eruit zien.
Zou hem graag willen bestellen als dat kan. Heb het al aan veel mensen gevraagd, maar ik kreeg vaak:
''Het staat overal op het internet, als je maar goed zoekt.'', maar heb niks kunnen vinden!

Ik hoor het graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het nooit verwacht maar de TNT remix is echt nog vele malen slechter dan de het origineel en ook slechter dan Psyko Foundation. Vergeleken daarmee is Psyko Foundation eigenlijk best een leuk plaatje. (De intro dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict

echt jammer dat ze nu op dit stijltje zijn gaan produceren ik vondt dat psyko stijltje zoals je hoorde in psyko soldier, bassboom en het origineel van LWTW juist erg vet. Dit nieuwe stijltje raakte me helemaal niet, tis te standaard. gelukkig heeft psyko foundation nog een heel klein beetje iets weg van wat ze vroeger maakte, de remix is 3 keer niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
echt jammer dat ze nu op dit stijltje zijn gaan produceren ik vondt dat psyko stijltje zoals je hoorde in psyko soldier, bassboom en het origineel van LWTW juist erg vet. Dit nieuwe stijltje raakte me helemaal niet, tis te standaard. gelukkig heeft psyko foundation nog een heel klein beetje iets weg van wat ze vroeger maakte, de remix is 3 keer niks

Vind dit toch niet echt een ander stijltje als die 3 tracks die jij opnoemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die remix vind ik wel erg goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Left With The Wrong-remix is groot kanshebber op de meest onnavolgbare melodie ooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Left With The Wrong-remix is groot kanshebber op de meest onnavolgbare melodie ooit...

dan moet je the spirit maar eventjes luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
dawasiknie schreef:
Left With The Wrong-remix is groot kanshebber op de meest onnavolgbare melodie ooit...

dan moet je the spirit maar eventjes luisteren :P

Ik wil al zeggen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Addict

HardSpeedUp schreef:
Iemand, alsjeblieft reageer. Ik MOET dat masker hebben! Ik vind hem echt geweldig eruit zien.
Zou hem graag willen bestellen als dat kan. Heb het al aan veel mensen gevraagd, maar ik kreeg vaak:
''Het staat overal op het internet, als je maar goed zoekt.'', maar heb niks kunnen vinden!

Ik hoor het graag! :)


http://www.feestbeest.nl/feestartikelen ... r-wit.html

Alstu :)


OT: Prima track, vooral die vocal doet het hem, een keer niet Wietse die hem inspreekt, volgensmij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel zin om die TNT remix vanavond te horen :yay:
hopelijk nog niet gedraaid voordat we binnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ille release weer zeg.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle