Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - New Earth (Q190)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 31/08/2018

Tracks:
Psyko Punkz - New Earth

Samples:


Bron:
Citaat:
Dit was Psyko Punkz op Q-dance x Mysteryland! Pre-save New Earth nu, Psyko Punkz' nieuwste Q-dance Records release die vrijdag uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de splitsing is Keltek een stuk interessanter, maar dit klinkt wel echt goed :). Ook fijn dat hij zijn eigen vocals een keertje thuis laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Na de splitsing is Keltek een stuk interessanter


Dat kun je wel stellen ja. Vind hier echt geen fuck aan. Simpele melodie en qua sound niet vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk plaatje dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste leuke Psyko Punkz sinds Bass Boom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Kaasstaaf schreef:
Eerste leuke Psyko Punkz sinds Bass Boom.

Das wel een heel groot gat. Wat is er mis met bijvoorbeeld Psyko Foundation / Spaceship?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Kaasstaaf schreef:
Eerste leuke Psyko Punkz sinds Bass Boom.

Das wel een heel groot gat. Wat is er mis met bijvoorbeeld Psyko Foundation / Spaceship?


Don't get me started :/

Ben blij dat ze uit elkaar zijn en dat KELTEK me wel is gaan boeien. Psyko Punkz zoals ik zei al heel lang echt verschrikkelijk met die belachelijke vocalen iedere keer. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Kaasstaaf schreef:
InfinI schreef:
Kaasstaaf schreef:
Eerste leuke Psyko Punkz sinds Bass Boom.

Das wel een heel groot gat. Wat is er mis met bijvoorbeeld Psyko Foundation / Spaceship?


Don't get me started :/

Ben blij dat ze uit elkaar zijn en dat KELTEK me wel is gaan boeien. Psyko Punkz zoals ik zei al heel lang echt verschrikkelijk met die belachelijke vocalen iedere keer. :woot:

Ik wilde je eigenlijk gelijk geven over de vocalen. Die vind ik vaak ook niet heel sterk (met name in Spaceship slaan ze echt nergens op). Totdat ik me even besefte wat er ookalweer in Bass Boom zat en eigenlijk de meeste platen van toen (ook vóór Bass Boom):

In every room
We rock the bass, bass boom
Directly in your face, bass boom
We rock the bass, bass boom
Check, check, checking mic

I make the beats that go boom papi
Oh freaky, freaky go boom papi
I rock my body to the beat, papi
Oh freaky, freaky go boom


Dit zijn volgens jou vocalen van de bovenste plank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Na de splitsing is Keltek een stuk interessanter, maar dit klinkt wel echt goed :). Ook fijn dat hij zijn eigen vocals een keertje thuis laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Simpel maar wel fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Kaasstaaf schreef:
InfinI schreef:
Das wel een heel groot gat. Wat is er mis met bijvoorbeeld Psyko Foundation / Spaceship?


Don't get me started :/

Ben blij dat ze uit elkaar zijn en dat KELTEK me wel is gaan boeien. Psyko Punkz zoals ik zei al heel lang echt verschrikkelijk met die belachelijke vocalen iedere keer. :woot:

Ik wilde je eigenlijk gelijk geven over de vocalen. Die vind ik vaak ook niet heel sterk (met name in Spaceship slaan ze echt nergens op). Totdat ik me even besefte wat er ookalweer in Bass Boom zat en eigenlijk de meeste platen van toen (ook vóór Bass Boom):

In every room
We rock the bass, bass boom
Directly in your face, bass boom
We rock the bass, bass boom
Check, check, checking mic

I make the beats that go boom papi
Oh freaky, freaky go boom papi
I rock my body to the beat, papi
Oh freaky, freaky go boom


Dit zijn volgens jou vocalen van de bovenste plank?


Nee, maar toen was het nog allemaal vrij nieuw en dat is zo'n 8 jaar (?) geleden. Vanaf die plaat is het mij in ieder geval minder gaan boeien. Deze plaat is aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 22:31 
 
Hardtraxxer

Naam is "Psyko Punkz - New Earth" en wordt gereleased op Q-dance Records, dat heeft hij gecomment op zijn Tomorrowland set op YouTube:
https://i.imgur.com/jRppZTX.png

18:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind deze dus wel echt dik he! Hele fijne melodie en de kicks van hem vind ik altijd dik! Geven lekker veel drive mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was ook een beetje Psyko Punkz moe geworden, Psyko Foundation was nog wel gaaf, maar op den duur was het klaar. Misschien was het ook te horen in de muziek dat ze al bezig waren met een split-up. Deze plaat trekt me wel weer. Goede drive in de melodie, mooie vocals zonder de stoere rap teksten. Hopelijk zal hij dat iets minder gaan doen, dit soort platen zijn echt heel gaaf. Sfeer doet me ook wat denken aan Dreamer, ook zo een muzikale plaat zonder rap vocals.

Aantal jaren terug op Tomorrowland wel een setje meegemaakt van de heren, maar dat was toch echt heel gaaf en toen stoorde ik me niet echt aan de vocals, vooral lekker genieten. Maar het is wel veel hetzelfde helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dik :bomb: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 15:12 
 
Hardtraxx Addict

Wat was ik verrast toen Headhunterz deze op WiSH draaide, wat een heerlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dyon_R schreef:


Dikke set btw :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track wel. Ik was ook per ongeluk blijven staan bij deze set en eigenlijk heeft ie me positief verrast. Ik vond er nog wel een leuke drive inzitten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:22 
 
Hardtraxx Elite

Hebben mensen het hier over de Psyko foundation remix of over het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Altijd een goede brak drive in z'n platen die man! De snelle melodieën maken het voor mij zeer gangbaar op de dansvloer! :thumbsup: :thumbsup:

Vind na de splitsing beide heren zeer interessant. Fijn dat ze beide hun weg gevonden hebben.

OT: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - New Earth (Q190)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 31/08/2018

Tracks:
Psyko Punkz - New Earth

Samples:


Bron:
Citaat:
Dit was Psyko Punkz op Q-dance x Mysteryland! Pre-save New Earth nu, Psyko Punkz' nieuwste Q-dance Records release die vrijdag uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:55 
 
Hardtraxxer

lekkere melodie?

Die melodie klinkt alsof hij gemaakt is door een kleuter die met 1 vinger op 3 verschillende toetsen drukt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Hele fijne kicks heeft deze man verder ook echt een top plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, vond het een hele vette plaat tot de climax erin kwam. Melodie is me wat te druk, om het maar zo te zeggen. Vind het nog steeds geen verkeerd nummer, maar ik denk dat ik hem leuker had gevonden als het niet alleen maar van die korte noten waren.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle