Psyko Punkz, DJ Isaac & Sound Rush - Unbreakable
Bron: Sound Rush FB
Related topics
- View the latest post: Psyko Punkz - ID/ Hard Driver - The Nature Of Blue (Psyko Punkz Remix)?
- View the latest post: Psyko Punkz - Psyko Club (DWX1097)
- View the latest post: Isaac - On The Edge (Psyko Punkz Remix) official preview
- View the latest post: DJ Isaac - On The Edge (Psyko Punkz Remix)
- View the latest post: Sound Rush - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland 2016 Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
JaKaasstaaf wrote:Psyko Punkz, Isaac & Sound Rush - Unbreakable
Bron: Instagram Sound Rush
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Deze is ook wel echt heel fijn! 
Toffe melodie. Duidelijk van sound rush 
Vind die rip van Reverze toch net wat fijner luisteren.Pedaalemre wrote:View on SoundCloud
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja ligt aan de kwaliteit denk ik, normaal gesproken kan je downloaden naar 320 met zo'n converter ookal is het filmpje bijv 192, of het echt naar 320 gaat weet ik niet maar het klinkt zuiverder dus ik neem dan voor het gemak aan van wel. Nu kon dat niet, idd wel een schelle bende 
Dat is nep
Als je een 192 kbps bestand convert kan het nooit 320 worden. Je kunt er geen kwaliteit bij toveren haha.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dan zit het tussen m'n orenSvbtwee wrote:Dat is nepAls je een 192 kbps bestand convert kan het nooit 320 worden. Je kunt er geen kwaliteit bij toveren haha.
Maar dan even om het beter te begrijpen, waarom geeft mijn bestand (eigenschappen/details rightclick) dan wel aan dat de bitrate 320 is na het converten, terwijl datzelfde bestand voor het converten bv. 192 was? Kunnen die converters dus ook je pc zelf foolen
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Stel je hebt een plaatje met 4 pixels en je converteert die naar eentje met 16 pixels. Neemt de kwaliteit dan toe?Pedaalemre wrote:Dan zit het tussen m'n orenSvbtwee wrote:Dat is nepAls je een 192 kbps bestand convert kan het nooit 320 worden. Je kunt er geen kwaliteit bij toveren haha.
wel apart, als je denkt dat het beter is dat het ook srs beter klinkt terwijl het hetzelfde is, brains y u do dis. Nu kan ik ook niet meer horen dat er geen verschil is gvd.
Maar dan even om het beter te begrijpen, waarom geeft mijn bestand (eigenschappen/details rightclick) dan wel aan dat de bitrate 320 is na het converten, terwijl datzelfde bestand voor het converten bv. 192 was? Kunnen die converters dus ook je pc zelf foolen
Nee de eerste 4 pixels van het geconverteerde plaatje hebben dan allemaal dezelfde kleur als de eerste pixel van het origineel. De volgende 4 pixels van het geconverteerd plaatje hebben dan allemaal dezeflde kleur als de tweede pixel van het origineel etc.
De twee bestanden zijn als plaatje identiek alleen het origineel slaat het effectiever op.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Oke, bedankt voor de uitleg, klinkt idd logisch. Alleen nu mijn oren denken dat dit 'beter' is, moet ik dat ook weer afleren 
Vette plaat, had ik niet verwacht toen ik de namen Isaac en Psyko Punkz zag staan 
Een latere, meer afgemaakte versie idd.
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wowwwww... deze gaat het heel erg lekker doen op feestjes. Wat een heerlijke drive 
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Pffff, ik vind deze echt heel erg goed..... hele lekkere sfeer. Lekker euforisch! Drive is echt ongekend ook als je het mij vraagt! Beetje sneller dan in Isaac's session magtie wel
oelala
wat een heerlijke zomertrack gaat dit worden inderdaad
wat een heerlijke zomertrack gaat dit worden inderdaad
Psyko Punkz, Isaac & Sound Rush - Unbreakable (DWX510)
Label: Dirty Workz
WEB release: 20/04/2018
Tracks:
Psyko Punkz, Isaac & Sound Rush - Unbreakable
Samples:
View on YouTube
Bron: View on Spotify
Label: Dirty Workz
WEB release: 20/04/2018
Tracks:
Psyko Punkz, Isaac & Sound Rush - Unbreakable
Samples:
View on YouTube
Bron: View on Spotify
Last edited by Svbtwee on 20 Apr 2018 09:57, edited 2 times in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Release is ook morgen