Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:33 
 
Artiest

Echt super lekker plaatje van Alpha twins ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is wel aardig, maar vind het eigenlijk maar wat saai. Origineel daarintegen blijft 1 van PP's beste tracks (en dat zijn er heel weinig :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:43 
 

Ik kan er niet echt bij met m'n hoofd dat WS steeds plaatjes voor deze gasten blijft produceren. Hij krijgt er ongetwijfeld geld voor, maar waarom zou hij niet zelf de erkenning voor die platen willen krijgen(lang niet iedereen weet dat WS achter die platen zit). Vind het ook beetje jammer van Alpha2 dat ze erkenning willen voor dingen die ze niet zelf maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel ok, beetje te standaard in mijn ogen. Dit moet inderdaad gewoon door Wildstylez gemaakt zijn, zou zo een track van hem kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker plaatje van A2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:43 
 
Hardtraxxer

Luca77 schreef:
lekker plaatje van A2!


:clap:
Wat een beestachtig dikke track weer!
Voor mij is dit dan weer zo'n plaatje waar ik niets dan lof voor heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Doe maar bij nieuwe tracks, want deze kan bij een andere track komen... of mss ook niet.


stond er al eerder dan hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track, maar het origineel is ook dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een verslavend lekkere remix :love:
Erg fijne melodie en de kicks, die van Wildstylez vind ik 1 van de fijnste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Wat een geweldige track! :thumbsup: Heerlijke sounds, van die kleine dingetjes kan ik al genieten. Een simpel intro met die o zo lekkere widstylez kick. Melodie is niet veel bijzonders, maar het geheel van de track maakt het zo geweldig.

Pidewi schreef:
Ik kan er niet echt bij met m'n hoofd dat WS steeds plaatjes voor deze gasten blijft produceren. Hij krijgt er ongetwijfeld geld voor, maar waarom zou hij niet zelf de erkenning voor die platen willen krijgen(lang niet iedereen weet dat WS achter die platen zit). Vind het ook beetje jammer van Alpha2 dat ze erkenning willen voor dingen die ze niet zelf maken.


Ten eerste: Het is nooit toegegeven dat Wildstyez de tracks van Alpha Twins maakt. Oke, het lijkt verdacht veel op Wildstylez, maar goed xd

Ten tweede: Wildstylez is vreselijk bescheiden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt denk ik bij de andere release van PP. Let's Get Ill. Tot die tijd even wachten met opzetten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle