Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 21:32 
 
Hardtraxxer

Andacious is ook al een oudere plaat. Voor de rest ben ik verrast door deze ep, mede door de acid sounds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offense of iets over de tracks zelf, mag degene die heeft goedgekeurd dat dit in de banner komt...sjeezus, lijkt echt een fanboy forum op het moment :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 08:54 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
No offense of iets over de tracks zelf, mag degene die heeft goedgekeurd dat dit in de banner komt...sjeezus, lijkt echt een fanboy forum op het moment :x


Afbeelding

Lekker is dat als artiesten op deze manier hun tracks gaan promoten. Als je maar geld hebt kom je in de schijnwerpers te staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
No offense...

Non taken. Ik zie het als extra promoten net als op facebook. Bij een nieuwe start kan je alle aandacht gebruiken dus ik dacht waarom niet. Het is tenslotte heel normaal voor een album of feest ;)

Maar hij is dus uit :P
https://www.hardstyle.com/album/psyched ... lker/61271
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
No offense of iets over de tracks zelf, mag degene die heeft goedgekeurd dat dit in de banner komt...sjeezus, lijkt echt een fanboy forum op het moment :x


Dit.. Echt verschrikkelijk :x Dat het zo ver mocht komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Steffnov schreef:
No offense of iets over de tracks zelf, mag degene die heeft goedgekeurd dat dit in de banner komt...sjeezus, lijkt echt een fanboy forum op het moment :x


Dit.. Echt verschrikkelijk :x Dat het zo ver mocht komen >.<


Wat is er zo gek aan dan? De header wordt continu gebruikt voor advertenties. Het doel van advertenties is volgens mij om iets onder de aandacht te brengen, dit is dus goed gelukt zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom zeuren. Logisch toch, dat als je het kan, je het zo promoot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gejank :P Als je niet tegen reclame kan moet je voortaan echt met je ogen en oren dicht door het leven gaan... Genoeg mensen die de site alleen bezoeken om sporadisch wat info over feesten op te zoeken, die pak je dan mooi even mee. Ik snap het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even over je logo (en wat eronder staat); als ik niet van tevoren in deze TT had gelezen dat je Psyched heet had ik dat er never nooit uit kunnen halen. De eerste letter had een J kunnen zijn, en de laatste een gepimpte C ofzo. De c is nagenoeg identiek aan de e.

Daarnaast is wat eronder staat gewoon Arial ofzo? Het contrast is wel erg groot tussen dat extreem ge-editte logo en de naam van je EP in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is er mis met die banner? Zie niet in wat daar zo erg aan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Steffnov schreef:
No offense of iets over de tracks zelf, mag degene die heeft goedgekeurd dat dit in de banner komt...sjeezus, lijkt echt een fanboy forum op het moment :x


Afbeelding

Lekker is dat als artiesten op deze manier hun tracks gaan promoten. Als je maar geld hebt kom je in de schijnwerpers te staan...


Lol, hij was bekend als The I's en heeft nu een nieuwe start als Psyched.. Hoe logisch is het dan dat je jezelf wil promoten, heel erg logisch toch?

Toch wel raar dat jullie hier over gaan zeuren.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Volgens bepaalde artiesten is Psyched nu dus goed bezig omdat er hier gezeurd wordt, toch? :lol:

Maar zonder gekheid, ik stond er zelf ook even van te kijken dat Barry dit had gedaan, maar eigenlijk is t wel een goed ding, toch extra promotie voor hem én door deze reclame dingetjes kan Hardtraxx natuurlijk ook bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het juist wel tof dat er nog artiesten zijn die met hun bakkes naast een Hardtraxx logo durven staan :P

Alhoewel het niet helemaal mijn smaak is, vind ik Nightstalker en zeker Employee Of The Month best verfrissend klinken, wat altijd goed is :)
Audacious vind ik wat minder, zoals gezegd hebben we dat al veel vaker gehoord.

Leuk ook dat je hier reageert :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Employee Of The Month viel me indertijd al positief op. Verreweg de beste track voor mij op deze E.P.

Even toegeven dat ik in het begin wat moeite had met de kickswitch. Was op dat moment toch wel een domper. De rest van de track was ontzettend gaaf.. Nu ik er achteraf bij nadenk is het op deze manier wel beter, zo komt de melodie verderop in de track wat meer tot zijn recht.

Goede zaak dus! :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle