Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag op de FB van Sound Rush een bericht voorbij komen over Project One en het anthem? Kan het nu alleen niet meer terug vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Zag op de FB van Sound Rush een bericht voorbij komen over Project One en het anthem? Kan het nu alleen niet meer terug vinden..


Afbeelding

Misschien mochten ze t eigenlijk nog niet zeggen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:


Sluit ik me bij aan. Geen fijn anthem vooralsnog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren moet ik toch zeggen dat die tweede climax wel echt verdomd lekker is :love:


STVK schreef:
Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:


Echt totaal geen last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem zeer geslaagd! Lekkere melo. Ben benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet dit, gewoon een lekker vrolijk anthem. Past perfect bij Defqon wat mij betreft!!

zeke schreef:
Het zal me om die reden dus ook niks verbazen dat dit helemaal niet het anthem is. Maar dat gewoon de defqon sample even is toegevoegd om ons te teasen :P

In het anthem van Ran-D was dit ook zo, dus heel vreemd is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja pakt me echt meteen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja pakt me echt meteen :love:

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh weetniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond de anthems van de afgelopen 5 jaar al vrij sfeerloos, dus als ik deze moet vergelijken is dit best nog een lekker zomers anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 22:45 
 
Hardtraxx Newbie

Japper28 schreef:
Ik vond de anthems van de afgelopen 5 jaar al vrij sfeerloos, dus als ik deze moet vergelijken is dit best nog een lekker zomers anthem :thumbup:


Nu nog een keer hopen op zomers weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa deze is heel fijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt best leuk, gaat nog wel groeien als HQ en DQ zelf eenmaal aankomen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik raar vind is dat de anthem makers niet op de main op zaterdag staat. Ik zou haast denken dat dit specifiek het anthem is voor zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook nog wel redelijk logisch hoe ze het nu gedaan hebben. Elke dag staat er een artiest op de main/blue die zijn eigen anthem ten gehore kan brengen. Het hoeft niet altijd volgens het boekje te gaan dat de anthem maker ook per se op zaterdag op main staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 12:09 
 
Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Het zal me om die reden dus ook niks verbazen dat dit helemaal niet het anthem is. Maar dat gewoon de defqon sample even is toegevoegd om ons te teasen :P

Ja is goed man ben sinds gisteren ook in god gaan geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 12:27 
 
Hardtraxxer

Had ik het toch goed met heady op vrijdag, wildstylez op zaterdag en project one met het anthem op zondag. :thumbsup: Top dat ze dit gedaan hebben. Verder een erg lekker anthem, beste sinds 2013/2014 voor mij, want ik vond die halve raw anthems niks en die van bass modulators vond ik saai. Hier zit tenminste een lekker zomers sfeertje in met een melodie die lekker blijft hangen :) Daarnaast is dit niet echt in project one stijl wat ik dan wel een beetje jammer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Klinkt prima op het eerste gehoor :)

Melodie doet me wel denken aan een andere (volgens mij vrij recente?) plaat

Niet recent :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een aantal keer luisteren begint ie toch wel heel vet te worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor al heel dik, iig een stuk beter dan de anthems van de afgelopen 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Klinkt op het eerste gehoor al heel dik, iig een stuk beter dan de anthems van de afgelopen 3 jaar.

Hier zeer zeker mee eens.
Ik vind het meteen al lekker klinken, eindelijk weer eens een fijn melodieus anthem (als het het anthem is in ieder geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vraag mij oprecht af waarom mensen denken dat dit misschien het anthem niet is :whistle:

Waarschijnlijk omdat er de afgelopen tijd door meerdere artiesten expres geteased is met de Defqon vocal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 18:54 
 
Hardtraxxer

Wildstylez heeft een complete beeldbank vol schreeuwende vrouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk Anthem wat eindelijk weer eens voor defqon staat on mijn ogen. Zoals eerder genoemd waren de afgelopen anthems wel leuk, maar dit past gewoon zoveel beter. Benieuwd naar een echte hq al is dit filmpje al aardig.

Exterkate schreef:
Svbtwee schreef:
Exterkate schreef:
Ik vraag mij oprecht af waarom mensen denken dat dit misschien het anthem niet is :whistle:

Waarschijnlijk omdat er de afgelopen tijd door meerdere artiesten expres geteased is met de Defqon vocal :P


Ja en dan nu is er een track met unieke Maximum Force vocals en dan gaan we alsnog vraagtekens zetten :lol:


Vind sowieso dat mensen flink bezig zijn over het defqon Anthem dit jaar. Zo zou vorige week die nieuwe wildstylez plaat ook een stiekem defqon anthem zijn zonder de vocalen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle