Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Zag op de FB van Sound Rush een bericht voorbij komen over Project One en het anthem? Kan het nu alleen niet meer terug vinden..
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Goldenstyle wrote:Zag op de FB van Sound Rush een bericht voorbij komen over Project One en het anthem? Kan het nu alleen niet meer terug vinden..
Image

Misschien mochten ze t eigenlijk nog niet zeggen :x
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
STVK wrote:Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:
Sluit ik me bij aan. Geen fijn anthem vooralsnog..
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Na een paar keer luisteren moet ik toch zeggen dat die tweede climax wel echt verdomd lekker is :love:

STVK wrote:Ik vind die vocal 'Maximum Force' zo ziekelijk hinderlijk en totaal niet bij de rest van de track passen :huh:
Echt totaal geen last van
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Ik vind hem zeer geslaagd! Lekkere melo. Ben benieuwd naar de rest.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Klinkt erg vet dit, gewoon een lekker vrolijk anthem. Past perfect bij Defqon wat mij betreft!!
zeke wrote:Het zal me om die reden dus ook niks verbazen dat dit helemaal niet het anthem is. Maar dat gewoon de defqon sample even is toegevoegd om ons te teasen :P
In het anthem van Ran-D was dit ook zo, dus heel vreemd is het niet.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Ja pakt me echt meteen :love:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Rickzel wrote:Ja pakt me echt meteen :love:
Dit!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Meh weetniet
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik vond de anthems van de afgelopen 5 jaar al vrij sfeerloos, dus als ik deze moet vergelijken is dit best nog een lekker zomers anthem :thumbup:
S
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Mar 2020
Japper28 wrote:Ik vond de anthems van de afgelopen 5 jaar al vrij sfeerloos, dus als ik deze moet vergelijken is dit best nog een lekker zomers anthem :thumbup:
Nu nog een keer hopen op zomers weer
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Jaaa deze is heel fijn :love:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Dit klinkt best leuk, gaat nog wel groeien als HQ en DQ zelf eenmaal aankomen :yes:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Wat ik raar vind is dat de anthem makers niet op de main op zaterdag staat. Ik zou haast denken dat dit specifiek het anthem is voor zondag.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Vind het ook nog wel redelijk logisch hoe ze het nu gedaan hebben. Elke dag staat er een artiest op de main/blue die zijn eigen anthem ten gehore kan brengen. Het hoeft niet altijd volgens het boekje te gaan dat de anthem maker ook per se op zaterdag op main staat.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
zeke wrote:Het zal me om die reden dus ook niks verbazen dat dit helemaal niet het anthem is. Maar dat gewoon de defqon sample even is toegevoegd om ons te teasen :P
Ja is goed man ben sinds gisteren ook in god gaan geloven
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Had ik het toch goed met heady op vrijdag, wildstylez op zaterdag en project one met het anthem op zondag. :thumbsup: Top dat ze dit gedaan hebben. Verder een erg lekker anthem, beste sinds 2013/2014 voor mij, want ik vond die halve raw anthems niks en die van bass modulators vond ik saai. Hier zit tenminste een lekker zomers sfeertje in met een melodie die lekker blijft hangen :) Daarnaast is dit niet echt in project one stijl wat ik dan wel een beetje jammer vind.
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Yourai wrote:Klinkt prima op het eerste gehoor :)

Melodie doet me wel denken aan een andere (volgens mij vrij recente?) plaat
Niet recent :P

View on YouTube
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Na een aantal keer luisteren begint ie toch wel heel vet te worden. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Klinkt op het eerste gehoor al heel dik, iig een stuk beter dan de anthems van de afgelopen 3 jaar.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
SL8492 wrote:Klinkt op het eerste gehoor al heel dik, iig een stuk beter dan de anthems van de afgelopen 3 jaar.
Hier zeer zeker mee eens.
Ik vind het meteen al lekker klinken, eindelijk weer eens een fijn melodieus anthem (als het het anthem is in ieder geval)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Exterkate wrote:Ik vraag mij oprecht af waarom mensen denken dat dit misschien het anthem niet is :whistle:
Waarschijnlijk omdat er de afgelopen tijd door meerdere artiesten expres geteased is met de Defqon vocal :P
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Wildstylez heeft een complete beeldbank vol schreeuwende vrouwen :P
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Heerlijk Anthem wat eindelijk weer eens voor defqon staat on mijn ogen. Zoals eerder genoemd waren de afgelopen anthems wel leuk, maar dit past gewoon zoveel beter. Benieuwd naar een echte hq al is dit filmpje al aardig.
Exterkate wrote:
Svbtwee wrote:
Exterkate wrote:Ik vraag mij oprecht af waarom mensen denken dat dit misschien het anthem niet is :whistle:
Waarschijnlijk omdat er de afgelopen tijd door meerdere artiesten expres geteased is met de Defqon vocal :P
Ja en dan nu is er een track met unieke Maximum Force vocals en dan gaan we alsnog vraagtekens zetten :lol:
Vind sowieso dat mensen flink bezig zijn over het defqon Anthem dit jaar. Zo zou vorige week die nieuwe wildstylez plaat ook een stiekem defqon anthem zijn zonder de vocalen.