Hardtraxx Crew

Project Exile - F#cker / Rings Of Fire (2015 Raw Edit) (THER-163)

Label: Theracords
WEB release: 09/12/2015

Tracks:
1. Project Exile - F#cker
2. Project Exile - Ring Of Fire (2015 Raw Edit)

Samples:

Bron: http://www.djtunes.com/project-exile/f-cker
Hardtraxx Veteran

Sounds zijn ontzettend dik, er word alleen niet echt iets "boeiends" mee gedaan. Anders kan ik het helaas niet verwoorden
Hardtraxx Veteran

Rings Of Fire vind ik echt een hele gave plaat! F#cker heeft hele gave sounds, alleen het geheel pakt mij helaas niet zo.
Hardtraxxer

Zijn eerdere platen konden me niet echt pakken, maar bij deze 2 parels kreeg ik wel een 'Wauw' :woot: momentje.
Wat een ziek dikke platen zijn dit.

De screech in de eerste plaat is goed vol en in de 2e plaat vind ik de kick toch echt wel zwaar goed

Deze release ga ik zeker halen ! :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Heerlijke sounds in beide platen.
F#cker doet het goed, maar Rings Of Fire (2015 Raw Edit) is vooral de reden om deze release te halen.
Wat een verbetering ten opzichte van het origineel :worship:
Hopen dat deze man deze lijn doorzet ^^
Hardtraxx Elite

Hardtraxxer

rings of fire edit is denk ik wel mijn favoriete plaat van 2015 en die intro van f*cker :woot: :woot: WTF IS DEZE :love: :love: heerlijke kicks ook. dit zijn toch echte parels hoor, hopelijk krijgt hij veel support, verdient hij zeker :thumbup: :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Erg vette release inderdaad!
Hardtraxx Veteran

Released 2015-12-16 on Theracords staat op djtunes, weet niet of dat voor alle downloadportalen gelijk is?
Artiest

yowan schreef:
Released 2015-12-16 on Theracords staat op djtunes, weet niet of dat voor alle downloadportalen gelijk is?

Op hardstyle.com komt ie 9 december uit. We releasen altijd eerst een week exclusief op hs.com :-) Daarna alle overige portals
Hardtraxx Addict

Sfeertje in Project Exile tracks :worship: Beide zijn vet, vond de originele Rings Of Fire echt supervet, en deze versie ook :loving:
Hardtraxx Crew

Project Exile - Rings Of Fire (2015 Raw Mix) ook toegevoegd
Hardtraxxer

Intro van F#cker is ontzettend vet gedaan, maar climax doet me een stuk minder helaas.
Rings of Fire is echt een grandioze plaat :loving:

Vette release, ik ga deze man is wat meer volgen :thumbsup:
Hardtraxx Crew

F#cker heeft een heerlijke intro. Maar de climax vind ik vrij saai, gebeurt te weinig om het spannend te maken.

Rings Of Fire is leuk gedaan :)
Hardtraxxer

Iemand hier een zippy van? :x
Hardtraxx Veteran

Cemba_ schreef:
Iemand hier een zippy van? :x

Hier kun je hem downloaden. Zippy's mogen alleen van gratis tracks gedeeld worden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle