Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 10:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Primeshock - Keep Burning (The Qontinent Anthem 2023) (Q335)

Label: Q-dance Records
WEB release: 21/07/2023

Tracks:
Keep Burning (The Qontinent Anthem 2023)

Samples:


Bron:
https://open.spotify.com/track/0jXl8yokUCPrz54jdJWfd4?si=1ab2149328444b4b

Onwijs trots dat wij het anthem voor The Qontinent hebben mogen maken dit jaar! Benieuwd wat jullie ervan vinden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Positief: Tof, fijne melodie en toffe kicks waar ze met een show echt veel mee kunnen.

Kritiek: Voor mij is dit geen Primeshock plaat, hoor nergens dat jullie dit zijn en jullie ''beroemde/bekende'' stijl is totaal verdwenen/niet hoorbaar

OT: Hier mogen jullie absoluut trots op zijn, loon na hard werken en verdient! Geniet ervan tijdens het festival :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:40 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Kritiek: Voor mij is dit geen Primeshock plaat, hoor nergens dat jullie dit zijn en jullie ''beroemde/bekende'' stijl is totaal verdwenen/niet hoorbaar

Dit was ook precies mijn gedachte toen ik hem luisterde ja.

Track zelf doet me eerlijk gezegd ook niet echt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan zelf persoonlijk vanuit hoe de melodie loopt horen dat het een Primeshock nummer is. Stukje van 2:39-2:41 is bijv signature Primeshock wat mij betreft. Qua sounds idd wel eens dat het ook vanuit een andere artiest had kunnen komen, maar zal miss ook te maken hebben met hun nieuwe Shockwork live act en de nieuwe sounds die ze daarvoor hebben gemaakt.

Vette track al met al, maar niet omver geblazen. Vind de melodie vooral leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Kritiek: Voor mij is dit geen Primeshock plaat, hoor nergens dat jullie dit zijn en jullie ''beroemde/bekende'' stijl is totaal verdwenen/niet hoorbaar


Dit was ook mijn eerste gedachte.

Bij de tweede keer hoor ik wel dat typische Primeshock stijltje in de melodie. Maar het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur dat er niet veel meer vast is gehouden aan de eigen stijl.
Het lijkt alsof ze toch een soort van op safe hebben gespeeld, om het anthem in de smaak te laten vallen bij de massa. Die kick klinkt mij veels te raw en totaal niet wat ik van Primeshock verwacht.

Verder wel een prima track waar een show omheen gebouwd kan gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 15:17 
 
Hardtraxxer

Ik vind het zelf juist wel vet dat er gekozen is voor een wat meer 'volwassen' sound. Kwalitatief lijken er ook echt stappen gemaakt. Positief verrast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt als een serieuze anthem plaat met een primeshock sausje. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eens dat de Primeshock-sound niet volledig terug te horen is, maar buiten dat een erg geslaagd anthem imo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Ik kan zelf persoonlijk vanuit hoe de melodie loopt horen dat het een Primeshock nummer is. Stukje van 2:39-2:41 is bijv signature Primeshock wat mij betreft.


Gebruik van dissonante noten is dat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk.. :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle