Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

La Musica doet me zo in betere kwaliteit eigelijk niet zo veel meer :( Gewoon een leuk nummer, maar niks speciaals. Prepare Yourself heeft een gave intro! Alleen jammer dat ik de climax ook niet echt boeiend vind. Zie graag weer es een ragnummer zoals Warning of Outrageous :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Musica is best leuk, maar doet me eigenlijk aan 2 tracks denken. In de intro hoor ik iets terug van B-Front & Slim Shore - Charger en de melodie uit de climax doet me denken aan Frontliner - Toxxxic. :P
Prepare Yourself is ook best aardig, maar vond de oudere releases een stuk fijner.
Wel een weer duidelijk dat Theracords erg divers is, ookal ben ik hier niet helemaal weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe hebben Prefix & Density platen die me aanspreken. La Musica is er zo een. Melodietje doet me denken aan een oudere Zany plaat (niet een specifiek, maar qua opbouw) en dat doet het altijd wel goed hier. Melodiesynth is wel een beetje apart, maar zit wel een kansje in dat ik deze ga halen samen met Spark Of Light uit de vorige release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:01 
 

La musica is niks voor mij!
Prepare yourself vind ik wel een lekker plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

La Musica is wel lekker opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Musica! Erg dikke plaat, doet me denken aan Zany - Squared maar dan wat harder. Lekkere melodie :)

Prepare Yourself doet mij helaas niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
La Musica is voor mij duidelijk de beste van de twee.
In 't algemeen toch een tegenvallende release van P & D .


Helemaal mee akkoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

jammer dat Personality er niet op staat :( verder een hele vette release :thumbsup:
met La Musica op nummer 1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind La Musica dus echt helemaal niks. Past ook niet bij Theracords naar mijn mening.
Prepare yourself vind ik dan wel een prima plaatje, maar ook niets buitengewoons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Twee dompers, had van La musica wel wat verwacht als ik alle reacties zo las in het nieuwe tracks gedeelte maar wat valt die plaat tegen.

Vind ik ook, eerste release van ze vond ik persoonlijk veel vetter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid-intro van La Musica heel vet, doet me denken aan de Noisecontrollers rond 2008. Melodie is niet helemaal mijn ding, maar vind de tweede climax met die gekke synth wel vet. Prepare Yourself is heerlijk! Vette sounds. Vind alleen wel dat de koorzang op de achtergrond te veel herhaald wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Morgen te koop. ;)

http://www.junodownload.com/products/la ... 2044227-02
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke release! Beide platen vond ik in eerste instantie niet zo lekker, maar ze zijn toch op me in gaan werken (Had ik overigens ook bij de vorige release). Hoop toch ook dat er nog plaatjes komen a la Personality, Locked Up en Loudness Tool. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beiden supervet. La Musica geweldig ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 13:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iedereen doet La Musica blijkbaar aan een andere plaat denken, mij persoonlijk aan Zany & Harmonik - Evolution namelijk :P Vind hem trouwens wel super vet.

Prepare Yourself vind ik minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

@Hardstyle.com: http://www.hardstyle.com/prefix-density/la-musica & http://www.hardstyle.com/prefix-density/prepare-yourself
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Beide erg lekker! Voorkeur naar Prepare Yourself ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijke release weer van P&D :worship: La Musica is een hele sterke plaat! Prepare yourself klinkt ook goed maar heb ik iets minder mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Musica wordt aangeschaft, lekker plaatje :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle