Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al kippenvel, voor dit soort nummers ga ik speciaal naar P&D bij me volgende feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nog beter dan Contrast :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit, wat gruwelijk vet dit :woot:

En desbetreffende MC: doe je gebrabbel ff niet door de climax heen, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Holy shit, wat gruwelijk vet dit :woot:

En desbetreffende MC: doe je gebrabbel ff niet door de climax heen, bedankt.



Idd, kut MC's die door de climax heen gaan lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, die gast stond de hele dag (met zonnebril op in de regen) kei strak op het podium te blèren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, vocals geven kippenvel. Nu al benieuwd naar de HQ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, wat een gevoel zit hier in! :love: :love: :love:
Prefix & Density hebben echt hun draai gevonden, het wordt gewoon steeds beter. :loving:
Heel benieuwd naar een HQ preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan genieten daar, wat een plaat. :loving:

Oh en de MC was er redelijk vanaf inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel... wat ongelofelijk goed dit!

En die MC moet echt z'n muil houden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fucking zieke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hee wat klinkt dit dik! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 20:56 
 
Hardtraxxer

Stellen deze mannen ooit teleur? Wauw. Wat een plaat weer. Ik durf inmiddels wel met zekerheid te stellen dat p&d op het moment met kop en schouders bovenaan staan op het gebied van hardstyle producties, en ze worden steeds beter. Wat een helden zijn het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na contrast flikken ze het weer :thumbsup:
hoop alleen wel dat de pitch kicks iets beter klinken in HQ want van contrast vond ik het beetje tegen vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track, ook deze komt hoog in men top 10 dit jaar :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:58 
 

Geweldige track zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke droeftoeter zeg. Staat ook al vanaf 1997 met een microfoon in z'n klauwen. Dan heb je dus in 18 jaar nog niet doorgekregen dat niemand op je irritante overbodige gekrijs (so haaai!!! raise m haai!!! wtf is er met een haai?) zit te wachten. Lult notabene de hele lead + een stuk van de climax vol.

Raar ook van de heren DJ's. Zo iemand vraag je toch direct of die de rest van je set lekker backstage gaat staan? Of is er ivm promo gevraagd of hij de boel even kon verstieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 00:20 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Raar ook van de heren DJ's. Zo iemand vraag je toch direct of die de rest van je set lekker backstage gaat staan? Of is er ivm promo gevraagd of hij de boel even kon verstieren?


Nee er is niks aan de MC gevraagd, hij was de hele dag vrij aanwezig :). Daarnaast ga je natuurlijk niet de MC van het podium afsturen, beetje respectloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:53 
 

TBA schreef:
Daarnaast ga je natuurlijk niet de MC van het podium afsturen, beetje respectloos.


Als een werknemer niet goed functioneert geef je hem toch ook verlof of trap je hem eruit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:57 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
TBA schreef:
Daarnaast ga je natuurlijk niet de MC van het podium afsturen, beetje respectloos.


Als een werknemer niet goed functioneert geef je hem toch ook verlof of trap je hem eruit? :P


De werkgever is nog altijd de organisatie, niet de DJ's die draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop altijd dat organisaties, MC's en DJ's begrijpen dat ik geld betaal om platen live te horen. Niet voor random geblèr door een microfoon. En jouw probleem is direct al dat je MC's en DJ's even belangrijk vindt. Het is trouwens vaak zat gebeurd dat DJ's een MC van een stage hebben gestuurd (gedurende hun act), kan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:50 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik hoop altijd dat organisaties, MC's en DJ's begrijpen dat ik geld betaal om platen live te horen. Niet voor random geblèr door een microfoon. En jouw probleem is direct al dat je MC's en DJ's even belangrijk vindt. Het is trouwens vaak zat gebeurd dat DJ's een MC van een stage hebben gestuurd (gedurende hun act), kan prima.


Waar haal jij uit dat ik MC's en DJ's even belangrijk vind? Ik heb dat nergens gezegd / gesuggereerd.

Verder betaal je natuurlijk voor muziek en niet voor MC's, ik heb me ook geergerd aan de MC die in het filmpje hier boven is te zien. Het is echter nog steeds aan de organisatie om een MC te boeken of niet meer te boeken. We Are Hardstyle heeft bovenstaande MC geboekt en krijgt hier feedback op via FB / HT / PF. Wellicht zal die de volgende keer niet meer geboekt worden. Dit is echter volledig aan de organisatie, ik ben zelf van mening dat een DJ zich hier niet mee dient te bemoeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als een dj zich er niet mee dient te bemoeien plaats je dj en MC dus op gelijke hoogte (evenredig beide onder organisatie). Dat vind ik dus onzin.

Organisatie
DJ








MC



En dat is enkel als het een goeie MC is. Anders valt ie op de volgende pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 11:07 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Als een dj zich er niet mee dient te bemoeien plaats je dj en MC dus op gelijke hoogte (evenredig beide onder organisatie). Dat vind ik dus onzin.

Organisatie
DJ








MC



En dat is enkel als het een goeie MC is. Anders valt ie op de volgende pagina.


Ja, ze zijn beide geboekt door de organisatie om het publiek te vermaken. Ik vind niet dat er zo'n hiërarchie aan is te koppelen zoals jij doet.

Ik ben echter wel van mening dat de aandacht meer naar de DJ moet dan naar de MC. De MC is er ter ondersteuning van de DJ, niet ter vervanging, al denken sommige MC's daar anders over (zie boven :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het over de plaat gaan hebben? Lijkt me een beter idee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 11:29 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Zullen we het over de plaat gaan hebben? Lijkt me een beter idee :).


Goeie track! Ben benieuwd naar de HQ :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle