Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize - The Temple (A 2k22 Variation) (DWX1329)

Label: Dirty Workz
WEB release: 05/01/2023

Tracks:
Phuture Noize - The Temple (A 2k22 Variation)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd! Original is een van m'n all time favs van 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Benieuwd! Original is een van m'n all time favs van 'm


Eens, wordt lastig die te overtreffen maar een frisse edit sta ik zeker voor open :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 13:24 
 
Hardtraxxer

Eerste indruk klinkt een beetje als een onnodige edit. Dit soort edits zijn ook imo helemaal niet nodig gezien z’n creativiteit om nieuwe platen te produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Doet me eigenlijk niks deze edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe mid maar daar is alles wel mee gezegd. Haalt de magie van het origineel verder bij lange na niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt fucking vet gedaan :worship: Helemaal niets mis mee dat PN de laatste tijd het wat rauwer opzoekt.

Huisapotheker schreef:
Eerste indruk klinkt een beetje als een onnodige edit. Dit soort edits zijn ook imo helemaal niet nodig gezien z’n creativiteit om nieuwe platen te produceren


Dit soort uitspraken bij edits is echt de standaard op hardtraxx, ik snap deze instelling echt niet. Als hij nou edit na edit maakt kan ik inkomen dat je het zonde vindt dat zijn creativiteit niet naar nieuwe dingen uitgaan, maar hij maakt echt nooit edits. Hij is juist een van de producers die altijd met nieuwe shit komt.

En hij kan ook gwn zn creativiteit prima gebruiken voor frisse edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 19:25 
 
Hardtraxxer

Haha in die post zit nog steeds een beetje irritatie dat ik niet het hele silver bullet album op XQ heb gehoord :lol:. Ik hoor liever die platen, dan dat ik dit soort ‘simpele’ edits hoor. Simpel in het referentiekader van PN platen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid is erg dik maar verder vind ik deze edit onnodig en zeker niet beter dan het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vind hem echt fucking vet gedaan :worship: Helemaal niets mis mee dat PN de laatste tijd het wat rauwer opzoekt.

Huisapotheker schreef:
Eerste indruk klinkt een beetje als een onnodige edit. Dit soort edits zijn ook imo helemaal niet nodig gezien z’n creativiteit om nieuwe platen te produceren


Dit soort uitspraken bij edits is echt de standaard op hardtraxx, ik snap deze instelling echt niet. Als hij nou edit na edit maakt kan ik inkomen dat je het zonde vindt dat zijn creativiteit niet naar nieuwe dingen uitgaan, maar hij maakt echt nooit edits. Hij is juist een van de producers die altijd met nieuwe shit komt.

En hij kan ook gwn zn creativiteit prima gebruiken voor frisse edits.


Dit inderdaad, hij laat al vaker weten niet naar achter te kijken en komt dus ook nooit aan eerdere platen. Hoe vet is het dat hij terug naar zijn discografie kijkt en een creatieve en moderne spin geeft aan andere hits. En dat voor zijn Statues live act, maakt het juist speciaal dan continue de zelfde platen horen.

OT, wat een dikke mid zeg en wat een drive. Erg toffe spin want ik vond de mid in het origineel wel een beetje kut met die onderbreking steeds, anders maar na een apar keer luisteren erg saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat 'nieuwe' stukje melodie haalt alle magie uit de melodie weg. Mid is wel dik gedaan, alleen die aanpassing van de mid was naar mijn mening genoeg geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 20:48 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vind ik zijn beste plaat, dese versie mist alles dat het origineel vet maakt. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah man vind deze heel goed gelukt :worship: Leuke twist aan de melodie, vette mid. Het is echt gewoon lekker anders dan het originele. Heb origineel al kapot gedraaid maar deze gaat ook zeker nog vaak aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deels met Rickzel eens dat deze een hoop mist wat het origineel zo vet maakt. En als je de 2 climaxen van beide versies na elkaar luistert klinkt deze echt heel dof en komt de lead totaal niet lekker uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de mid wel dik, maar de climax melodie vind ik een beetje "zacht" ofzo? Het laatste gedeelte van de melo valt een beetje weg, dat was in het origineel wel dikker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2023 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is echt een onwijs dikke plaat!

Dit is echt vreselijk.. PN helaas totaal niet meer boeiend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle