Fuzzylogic schreef:
Ik vind Phuture Noize zo overrated hier op Hardtraxx zeg. Iedereen haat wel de hele tijd op de kicks van Rebelion/Malice etc., maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.
Ik wil niet meteen zeggen dat ik zijn tracks barslecht vind trouwens, de sfeer die hij in zijn platen weet neer te leggen vind ik wel erg goed en ik zet ze zo ook wel af en toe op, maar die sounds ben ik echt totaal geen fan van.
Phuture Noize schreef:
Ik heb echt geen idee welke platen jij luistert, want het slaat nergens op volgens mij? Als jij mijn huidige tracks van 2016/2017 met het zelfde volume naast andere tracks luistert (van bijvoorbeeld die artiesten) dan kan ik met 99.9% zekerheid zeggen dat je mening veranderd..
Maar goed, ik denk dat ik nog steeds dat ik de vibe van vroeger nog heb toen mijn kicks inderdaad stukken beter konden en dan heb je de schijn tegen of zo.
Ik ben het helemaal niet eens met Fuzzy, maar ik snap denk ik wel waar zijn mening op gebaseerd is. Jouw kicks klinken anders dan kicks van anderen en ietwat vreemd, waardoor fuzzy kan denken dat dat komt doordat de kwaliteit lager is. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat je de kicks/sounds veel meer compressed dan andere producers, of heb ik dat fout?
Ik weet overigens nog niet of ik het album ga aanschaffen, ga alles even goed beluisteren als het album uit is. Vind iig dat je goed bezig bent