Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 00:03 

Hardtraxxer

Phuture Noize - Open Heart Surgery (...)

Label: Mirror Society
WEB release: 30/10/2025

Tracks:
1. Try To Like It
2. Forever Lost ft. Galactixx
3. Mass Of My Creation ft Aversion
4. Who Is She
5. Burn The Evidence ft. Devin Wild
6. Until You're Gone
7. Stop The Bleeding
8. The Dream Where I Never Died
9. Wake Up (Hurricane & Butterflies)
10. A New Day
11. Everything Is Not Lost

Album: https://mirror-society.com/products/pre-order-cd-phuture-noize-open-heart-surgery?variant=52240454877523

Vinyl: https://mirror-society.com/products/pre-order-vinyl-phuture-noize-open-heart-surgery?variant=52240375578963

Samples:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 00:06 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 11:27 

Hardtraxx Addict

Ja vet. Zit allemaal super strak in elkaar en qua sounds past het allemaal perfect. Vooral Wake Up vind ik echt grandioos.

Maarrrr, ik mis ook wel een beetje die ouderwetse bak emotie in een typische Phuture Noize melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 12:16 

Hardtraxx Veteran

Dik album geworden weer hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 12:55 

Hardtraxx Veteran

Iets minder die uitgesproken euforie dan eerdere albums, maar is ook wat meer ook de thematiek van deze.
Favorieten zijn Who Is She en The Dream Where I Never Died.
Kijk uit naar de livebeleving morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 15:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een ontzettend vet album, geen enkele slechte plaat. The Dream Where I Never Died en Wake Up mogelijke top 10 platen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 15:27 

Hardtraxx Newbie

Until You're Gone en Stop The Bleeding springen er voor mij boven uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 15:34 

Hardtraxxer

Van de al uitgebrachte platen is Who is She mijn favoriet, maar Wake Up is grandioos ook! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 16:58 

Hardtraxxer

Until you're gone is vet

Stop the bleeding ook wel

Maar vind het toch iets te veel gezing. Mis toch een beetje die The Temple en Aftershock vibes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:01 

Hardtraxx Veteran

Wake Up :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 23:27 

Hardtraxx Veteran

vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 13:17 

Hardtraxxer

De kwaliteit spat er vanaf en het zijn stuk voor stuk opzich prima platen, maar er zal toch geen een ervan in een van m'n playlists belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 16:46 

Hardtraxx Addict

Het zijn allemaal stuk voor stuk hele vette platen vol emotie, en toch vind ik ze zo kort dat ik er eigenlijk maar weinig mee kan... :/

Concrete voorbeelden: de climaxen van Who Is She, Until You're Gone, en Burn The Evidence (2e) duren 26 seconden, waarvan bij die laatste 2 welgeteld 13 seconden de melodie zonder zang te horen is. Dat vind ik echt hele vette stukken die ik op repeat heb staan omdat het gewoon klópt :loving:

Maar ik stap graag weer van deze ADHD-trein af en hoop de muziek weer een beetje kan gaan ademen in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 13:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het met vlagen echt wel vet, maar geen enkele plaat blijft bij mij hangen. Ik heb ook het idee dat hij met dit album een beetje zoekende is. The Enlightment was voor mij persoonlijk echt perfectie. En het lijkt dat hij met zijn huidige stijl een andere kant op wilt. Als je dit vergelijkt met zijn eerdere albums is dit verre weg de minste voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 15:33 

Hardtraxx Newbie

Weer een goed album geworden! Live-ervaring van afgelopen weekend was ook vet, dacht eerst dat het misschien meer een luisteralbum zou zijn, maar live was het ook gewoon dik.
The Dream Where I Never Died :loving:
Until You're Gone en Stop The Bleeding ook topplaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 12:17 

Hardtraxxer

Vind het over het algemeen een stuk vetter dan het overgrote deel van de hedendaagse hardstyle, ook wel echt wat anders dan de vorige albums.

Who Is She wist ik eigenlijk helemaal niet dat ie zó dik is, wat een productie.

Puntje van kritiek is niet eens zozeer het vele gezang, dat was op de vorige 2 solo albums op zich ook al aanwezig, maar de manier waarop spreekt me niet altijd even aan. Bij Mess Of My Creation, New Today en Burn The Evidence heb ik het gevoel naar een remix van Linkin Park te luisteren.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle