Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tweede climax :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo heb ik mijn plaatjes graag. :loving: Kan niet wachten om het hele album te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 08:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is er weer een die je niet gelijk pakt maar in de auto toch een keer of drie opgezet en zit er nu lekker in! En vooral de tweede climax is echt genieten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit toch een heerlijke plaat. Melodie, vocals, kicks zijn allemaal dik in orde. Heerlijk! Hardstyle zoals het hoort. Deze plaat is voor mij ook de beste van de 3. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohh wat is dit vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooralsnog Sharks - Masquerade - 365. Misschien mijn verwachtingen wat te hoog, maar vooralsnog ben ik niet overdonderd, behalve bij Sharks, die plaat vind ik zo tof! 365 is denk ik de 1e PN plaat die ik echt helemaal niks vind.

Ben wel benieuwd hoe het hele album zal zijn, al hoop ik dat er wel meer pareltjes bij zitten want vooralsnog niet helemaal weg geblazen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
vind dit dus niks. Klinkt altijd zo dunnetjes en kicks zijn raar. Ook de break past niet bij het geheel.
2de climax is goed gelukt en geeft veel drive mee :thumbsup:


Sluit me hierbij aan. Iedere keer geef ik het toch weer een kans, maar weet het me uiteindelijk niet te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heerlijk dit zeg! :loving: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah. Ik vind het beetje klinken als iets wat ook prima op een commerciële radiozender past. Klinkt niet verkeerd, maar geef mij maar de Phuture Noize van Black Mirror Society album en daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wat is dit toch een heerlijke plaat. Melodie, vocals, kicks zijn allemaal dik in orde. Heerlijk! Hardstyle zoals het hoort. Deze plaat is voor mij ook de beste van de 3. :drool:


Sluit me hier bij aan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Martin Waus schreef:
vind dit dus niks. Klinkt altijd zo dunnetjes en kicks zijn raar. Ook de break past niet bij het geheel.
2de climax is goed gelukt en geeft veel drive mee :thumbsup:


Sluit me hierbij aan. Iedere keer geef ik het toch weer een kans, maar weet het me uiteindelijk niet te overtuigen.

Precies dit inderdaad. Jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar ik word wederom niet weggeblazen zoals PN eerst met me deed. De eerste climax klinkt inderdaad heel dun en kick gaan heel hoog. De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Het zal productietechnisch wel van een zeer hoog niveau zijn, maar als ik een plaat niet voel hecht ik daar niet heel veel waarde aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klinkt wel leuk, maar ik word wederom niet weggeblazen zoals PN eerst met me deed. De eerste climax klinkt inderdaad heel dun en kick gaan heel hoog. De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Het zal productietechnisch wel van een zeer hoog niveau zijn, maar als ik een plaat niet voel hecht ik daar niet heel veel waarde aan.

Helemaal hetzelfde hier. 365 vond ik nog een catchy nummer. Dit pakt me totaal niet. Nee ik ben grote fan van PN, maar deze 3 platen zijn niet wat ik van hem wil horen. (Al kan het dan wel kwalitatief hoogstaand zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
wootum schreef:
Klinkt wel leuk, maar ik word wederom niet weggeblazen zoals PN eerst met me deed. De eerste climax klinkt inderdaad heel dun en kick gaan heel hoog. De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Het zal productietechnisch wel van een zeer hoog niveau zijn, maar als ik een plaat niet voel hecht ik daar niet heel veel waarde aan.

Helemaal hetzelfde hier. 365 vond ik nog een catchy nummer. Dit pakt me totaal niet. Nee ik ben grote fan van PN, maar deze 3 platen zijn niet wat ik van hem wil horen. (Al kan het dan wel kwalitatief hoogstaand zijn)


Ik vraag me af wat je dan wel wil horen, want dit is nog altijd volledig in zijn stijl. Ik kan mij moeilijk inleven in mensen die PN vet vinden en dit opeens echt 3x niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het is (als ik voor mezelf spreek) niet zo dat ik dit 3x niks vind, ik vind PN alleen sinds BMS minder interessant worden. Zijn muziek heeft een meer filmisch karakter gekregen lijkt het, en dat is best tof, maar pakt mij gewoon minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wat blijft dit in je hoofd hangen zeg. Lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht in eerste paar seconden vooral aan Marilyn Manson - Sweet Dreams. Uiteraard de uiteindelijke vocal heel ander stijltje dan dat. Zit productie technisch heel erg goed in elkaar. Moet zeggen dat hij nog niet echt bij mij blijft hangen. Al had ik dat met Sharks en 365 ook niet en die ben ik nu al wel meer gaan waarderen.

Wel heel jammer dat hij zn album op deze manier moet brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Dit inderdaad.

Vocals doen me niet zoveel. Melodie begint na een paar keer luisteren wel beter te klinken, maar kan nog niet echt zeggen dat ik het een hele sterke plaat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dan weer wel een vette plaat, vooral de vocal en inderdaad de tweede climax. Eerste climax schiet me net iets te veel te hoogte in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals de oude Phuture Noize is dit nog lang niet, maar die laatste plaatjes van hem zijn best wel erg vet! Deze ook weer, lekker energiek en een portie drive! Nu de wat zwaardere kicks nog, en het is weer een top Phuture Noize :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Roebén schreef:
wootum schreef:
Klinkt wel leuk, maar ik word wederom niet weggeblazen zoals PN eerst met me deed. De eerste climax klinkt inderdaad heel dun en kick gaan heel hoog. De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Het zal productietechnisch wel van een zeer hoog niveau zijn, maar als ik een plaat niet voel hecht ik daar niet heel veel waarde aan.

Helemaal hetzelfde hier. 365 vond ik nog een catchy nummer. Dit pakt me totaal niet. Nee ik ben grote fan van PN, maar deze 3 platen zijn niet wat ik van hem wil horen. (Al kan het dan wel kwalitatief hoogstaand zijn)


Ik vraag me af wat je dan wel wil horen, want dit is nog altijd volledig in zijn stijl. Ik kan mij moeilijk inleven in mensen die PN vet vinden en dit opeens echt 3x niks vinden.

Ja het is allemaal wel leuk en catchy deze nieuwe platen en het is inderdaad wel een typisch PN sound. Maar ik hoor liever zijn iets stevigere platen. Platen als The Aftershock, Chaos & Order, Shallow Waters. + ik vind dat er veel meer energie in zijn andere platen zit. Voorlopig stralen voor mij deze platen heel weinig energie uit. Het is allemaal wat "slapjes", als zitten ze natuurlijk wel vet in mekaar. Daarom, ik kan er ook nog niet helemaal weg mee. Komt misschien nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Roebén schreef:
wootum schreef:
Klinkt wel leuk, maar ik word wederom niet weggeblazen zoals PN eerst met me deed. De eerste climax klinkt inderdaad heel dun en kick gaan heel hoog. De twist in de melodie in de tweede climax is wel gaaf gedaan.

Het zal productietechnisch wel van een zeer hoog niveau zijn, maar als ik een plaat niet voel hecht ik daar niet heel veel waarde aan.

Helemaal hetzelfde hier. 365 vond ik nog een catchy nummer. Dit pakt me totaal niet. Nee ik ben grote fan van PN, maar deze 3 platen zijn niet wat ik van hem wil horen. (Al kan het dan wel kwalitatief hoogstaand zijn)


Ik vraag me af wat je dan wel wil horen, want dit is nog altijd volledig in zijn stijl. Ik kan mij moeilijk inleven in mensen die PN vet vinden en dit opeens echt 3x niks vinden.

Ik begin m'n verhaal nog met 'Klinkt wel leuk', dus waar haal je dat 3x niks vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

De vocalist in deze track heb ik 10 jaar geleden mee in de klas gezeten ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 20:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sky Radio meets hardstyle. Heb bij de nieuwe PN platen nog geen moment gedacht "WOW, kan echt niet wachten om dit live te horen", terwijl ik dat bij zo veel andere releases de laatste maanden wel heb gehad. Hoop eigenlijk dat dit een strategische zet is en het beste wordt bewaard voor als we weer naar feesten kunnen gaan. :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle