Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 2 days ago
Klinkt veelbelovend, heeft wel wat weg van de Pursuit of Thunder -vibe
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
View on YouTube

Niet op video: Break gevolgd door dat hardere stuk uit één van de studio teasers, waarna hij de melodie weer doortrekt
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Pannenkoek wrote: Niet op video: Break gevolgd door dat hardere stuk uit één van de studio teasers, waarna hij de melodie weer doortrekt
Mis wel de PN die af en toe eens iets totaal anders deed. Maar verder prima track hoor! Melo pakt me wel :) :)
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Hardtraxxer
120 posts member since 2013
last seen Mar 2023
Voor het eerst in half jaar tijd weer eens ingelogd om hier te commenten op dit forum.

Dan witte 't wel..
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vet weer hoor :loving:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
:worship:

Volgende week :yay:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Kan er nog steeds niet bij hoe belachelijk goed deze is. Werkelijk alles klopt voor mij! Sfeer, vocals, kicks en dan die melodie. Zeker mijn TOTY :worship:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Denkeleda wrote:https://streamable.com/jogj97

Moguh :drool:
:worship:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
MYTZE wrote:https://streamable.com/fvfk87
Langere sample
Zooooo dan, kreeg even een partij kippevel zeg.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Tipt iig niet aan An Idea Never Dies. Samples niet, live op Rebirth haalde de track het ook niet bij mij.

Helaas peanutbutter.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 14 days ago
Bij de Rebirth videos wist ik nog niet zo goed wat ik van deze plaat moest vinden, maar na hem live gehoord te hebben in de Afas… geweldig! Die screeches in de tweede climax zijn wel een van de smerigste dingen die ik in de afgelopen jaren heb gehoord :lol:. Overgang tussen dat gedeelte en laatste deel 2e climax ook uitermate vet gedaan muzikaal gezien.

Nee het is bijna triest op wat voor een eenzame hoogte deze man staat in de hardstyle scène qua muzikale producties. Zal voor mij voorlopig wel een reden blijven om feesten te blijven bezoeken

View on YouTube

Linkje naar stream rip in PN fan group: https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 896363816/
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Dit was live zo bizar, komt live echt veel meer tot zn recht
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
makrooy wrote:Dit was live zo bizar, komt live echt veel meer tot zn recht
Ongekend dit, wat een gevoel
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
makrooy wrote:Dit was live zo bizar, komt live echt veel meer tot zn recht
Dit. Hele, hele, hele grote plaat live. Echt heel vet gedaan!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Huisapotheker wrote: Nee het is bijna triest op wat voor een eenzame hoogte deze man staat in de hardstyle scène qua muzikale producties. Zal voor mij voorlopig wel een reden blijven om feesten te blijven bezoeken
Haha fanboy Roy, mooi man! Die heb ik gemist.

Die kick die hierin zit lijkt een stuk steviger te zijn dan normaliter bij PN klopt dat of ligt dat aan de video?

Ik moet ook bekennen dat deze plaat me meer en meer doet (en ik baseer het puur op video's hehe)
Huisapotheker wrote:Overgang tussen dat gedeelte en laatste deel 2e climax ook uitermate vet gedaan muzikaal gezien.
Ja tering ik moet wel even op mijn vorige commentt erugkomen, dit is toch wel errug vet gedaan zeg. :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
Huisapotheker wrote: Nee het is bijna triest op wat voor een eenzame hoogte deze man staat in de hardstyle scène qua muzikale producties. Zal voor mij voorlopig wel een reden blijven om feesten te blijven bezoeken
Haha fanboy Roy, mooi man! Die heb ik gemist.

Die kick die hierin zit lijkt een stuk steviger te zijn dan normaliter bij PN klopt dat of ligt dat aan de video?

Ik moet ook bekennen dat deze plaat me meer en meer doet (en ik baseer het puur op video's hehe)
Huisapotheker wrote:Overgang tussen dat gedeelte en laatste deel 2e climax ook uitermate vet gedaan muzikaal gezien.
Ja tering ik moet wel even op mijn vorige commentt erugkomen, dit is toch wel errug vet gedaan zeg. :drool:
Nee hoor, heb je goed gehoord!
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Wat een mega dikke plaat is dit :worship: :loving:
M
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heerlijke plaat :clap:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Deze nu een paar keer live gehoord en wat een dijk van een plaat. Melodie die me echt enorm pakt en die anti daarna is flink rammen. :yay:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dik :worship: :loving:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Was beetje klaar met die typische PN synth, maar deze pakt mij dan weer volledig. Wat een bak drive in die anti ook.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
View on Instagram

Deze donderdag release :thumbsup: :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
Verplaatst.