Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 02:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel vet stuk muziek hoor en krijg voor het eerst in jaren weer een beetje een anthem gevoel :thumbup: Stuk van PN en Keltek echt enorm vet :surrender: Had die 2 stukken uitgewerkt als het anthem en hij was imo moker dik geweest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 05:04 
 
Hardtraxx Crew

Opzich wel een vet anthem, Sefa's stuk had niet gehoeven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 08:49 
 
Hardtraxxer

Hij komt morgen online trouwens

Bron: Keltek insta.

Citaat:
keltekmusic
One blood, One love, One tribe. DEF-QON 1!
Release this Friday


Zelf morgen een goede luisterbeurt geven :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 09:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afbeelding

Source: Phuture Noize Fan Group @ Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek :worship: Rest niks aan of niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuk van Keltekkie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat Marco toch nog even benadrukt dat het om de extended versies gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gedeelte van Keltek springt er wel bovenuit zeg :loving: voel ook voor het eerst in jaren weer de anthem feel erin bij Defqon imo. Stukje Phuture Noize is niet slecht maar ben beter van hem gewend, misschien nog wat vaker luisteren. Gedeelte van Sefa klinkt voor Frenchcore begrippen erg aardig, maar het blijft niet mijn ding :P

Echter kan ik hier echt totaal geen geheel in horen, dat is wel jammer. Daarom wel blij dat ze ook alle 3 los gereleased worden. 2 van de 3 gedeelten zijn namelijk wel zeker de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Leuk dat Marco toch nog even benadrukt dat het om de extended versies gaat :lol:


Vorige keer de nodige vragen over gehad toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het anthem zo op eerste gehoord niet geweldig. Melodie van Phuture Noize vind ik erg random en vind ik tevens ook het minste van heel het nummer. Keltek's stuk is prima, maar mist wat ofzo. Sefa stuk is wel ok, maar niet bijzonder ofzo.

Volgend jaar maar gewoon weer 1 anthemmaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt wennen om 3 verschillende stijlen in zn kort nummer te horen, ik moet hem echt vaker luisteren voordat ik echt goed oordeel kan geven. Tot nu toe nog niet echt overtuigd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Tot nu toe nog niet echt overtuigd..


Dit.

Vette breaks, alleen iets te lang imo. Verder zal ik de plaat(platen) vaker moeten luisteren voordat ik pas een echt oordeel kan geven, zoals zo vaak bij Defqon anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Hij komt morgen online trouwens..


Misschien staat hij al ergens en is dit de naam + lengte van de track.. Puur hypothetisch natuurlijk ;)

Citaat:
01 Keltek & Phuture Noize & Sefa - One Tribe (Defqon.1 2019 Anthem) [09:26]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, beetje langdradig. Verder wel vet. KELTEK begint me een beetje te vervelen tho, weet niet waarom.. PN stuk is wel echt vuur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Hmm, beetje langdradig. Verder wel vet. KELTEK begint me een beetje te vervelen tho, weet niet waarom.. PN stuk is wel echt lit :worship:


Fixed it for ya
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Neehee, vuur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:49 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
B_Bass schreef:
Hij komt morgen online trouwens..


Misschien staat hij al ergens en is dit de naam + lengte van de track.. Puur hypothetisch natuurlijk ;)

Citaat:
01 Keltek & Phuture Noize & Sefa - One Tribe (Defqon.1 2019 Anthem) [09:26]


Is dit je hyphotetische bron? :)

https://open.spotify.com/album/2UW5qtToWpaq7EO4f6ia0y
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek stuk leuk. Rest minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit wederom 3x niks eigenlijk. Het magische is er alweer even vanaf... Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker nu ik weet dat er ook nog drie losse nummers komen ben ik meer dan tevreden!

Phuture Noize gedeelte viel me op het eerste gehoor een klein beetje tegen maar naar een keer of 10 luisteren wordt het beter en beter. Moet toegeven dat ik ook wel te hoge verwachtingen had bij Phuture Noize, in mijn gedachte ging dit met gemak het beste anthem ooit worden. Fanboy much.

Keltek nailed it imo, hoop dat bij die losse versie nog een dikke mid zit en dan is dit voor mij toch wel het beste stukje defqon anthem in jaren hoor.

Sefa, tja vind het nog best leuk om te luister eigenlijk. Niet echt een anthem gevoel maar ik luister dan ook zelden tot nooit een anthem (of überhaupt een nummer) binnen dit genre. Gun het hem van harte, straalt een hoop energie en passie uit voor zijn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Zeker nu ik weet dat er ook nog drie losse nummers komen ben ik meer dan tevreden!


Is dat echt al bevestigd?
Vraag me dan af of dat vantevoren ook de bedoeling was. Of dat het project van samen een anthem maken in dat opzicht enigzins mislukt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Zeker nu ik weet dat er ook nog drie losse nummers komen ben ik meer dan tevreden!


Is dat echt al bevestigd?
Vraag me dan af of dat vantevoren ook de bedoeling was. Of dat het project van samen een anthem maken in dat opzicht enigzins mislukt is.

Gezien de Facebook screenshot hierboven lijkt me dat dit wel redelijk confirmed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize anthem is wel ok :thumbup:

Keltek anthem, beetje zelfde verhaal. Niet geweldig ofzo

Sefa anthem. Klinkt als een versnelde hardstyle plaat. Niet vet dus :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 01:34 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Citaat:
Zeker nu ik weet dat er ook nog drie losse nummers komen ben ik meer dan tevreden!


Is dat echt al bevestigd?
Vraag me dan af of dat vantevoren ook de bedoeling was. Of dat het project van samen een anthem maken in dat opzicht enigzins mislukt is.


Het enige wat ze gedaan hebben is drie nummers achter elkaar geplakt voor de presentatie. Met Q-Base bijv hebben ze toch ook meerdere anthems gehad? Dat is alles. Als ze echt met zijn drieën een track zouden maken in de studio zou je veel meer samenhang hebben en geen anthem van 09 min, dat haalt de drive er compleet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 09:45 
 
Hardtraxxer

Krijg er geen anthem gevoel bij...
Volgens mij is het juist de kunst om samen één geheel te maken en de stijlen te combineren. Dat vind ik compleet mislukt. Het klinkt ook allemaal heel langdradig. 10 minuten nodig voor een paar climaxen.

3 Solo tracks aan elkaar geplakt.

Phuture Noize: ben beter gewend, klinkt erg simpel voor een Anthem.
Keltek: Dikke prima!
Sefa: Leuk, maar had niet gehoeven.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle