Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize ft. MC DL - Avenue Of Rendez-Vous (Q217)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 04/07/2019

Tracks:
Phuture Noize ft. MC DL - Avenue Of Rendez-Vous

Samples:
https://open.spotify.com/track/1GTnM0quCO2hxaJLgKvmEG?si=urW4uxxaSdq-ARqeH7VgQw

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks doen me denken aan Unresolved en zang doet me denken aan Eric Bazilian. Niet al te best dus. 2e climax al een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een aardige plaat, irritante kicks, melodie wordt nergens spannend.

Nee, voor PN begrippen een slechte plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Wel een aardige plaat, irritante kicks, melodie wordt nergens spannend.

Nee, voor PN begrippen een slechte plaat


Vind deze ook zwaar tegenvallen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, dit is hem niet voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de sounds wel gaaf, maar de kicks zijn niet geweldig. Mindere plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem juist erg fijn. De melodielijn van de vocal pakt me meteen en de vergelijking met Eric Bazilian raakt voor mij kant noch wal. Benieuwd naar een hq -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:42 
 
Hardtraxx Newbie

Staat al op spotify!
https://open.spotify.com/track/1GTnM0qu ... S7tdxjKiOg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

K vind 'm vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem live best matig, maar dat kwam ook omdat de bass op de main van Defqon veel te hard stond, waardoor ik eigenlijk niets anders hoorde. Zo thuis vind ik hem wel een stuk beter. Dat drum rolletje voor de mid klinkt erg tof ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel een leuke track, maar het klinkt totaal niet lekker afgemixt. Met name het eerste stuk waarin gezongen wordt, en de 2e climax (met de melodie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ieder zn ding. Maar ik vind dit een heel vette plaat. Lekker stijltje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.

Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan. Dat is ook wat zijn nummers anders maakt dan zo'n beetje de rest van de scene doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Svbtwee schreef:
Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.

Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan. Dat is ook wat zijn nummers anders maakt dan zo'n beetje de rest van de scene doet


Precies wat Jeroen zegt, totaal wat anders dan z'n standard mid-intro/anti. Vind het wel vet gedaan :D

Edit: Ben deze inmiddels wel veel meer gaan warderen in HQ, erg toffe track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan.

Soort gelijke stukken zaten bij die platen ook vaak als mid-intro, die kan ik vrij makkelijk even doorspelen/skippen, zonder dat ik het gevoel heb dat ik veel van de plaat mis (omdat het aan het begin zit). Hier zit het er middenin, dus is doorspoelen voor mij niet echt een optie.

En bij bijvoorbeeld een track als Drift Away, vind ik het simpelweg niet zo kut klinken als bij deze plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan.

Soort gelijke stukken zaten bij die platen ook vaak als mid-intro, die kan ik vrij makkelijk even doorspelen/skippen, zonder dat ik het gevoel heb dat ik veel van de plaat mis (omdat het aan het begin zit). Hier zit het er middenin, dus is doorspoelen voor mij niet echt een optie.

En bij bijvoorbeeld een track als Drift Away, vind ik het simpelweg niet zo kut klinken als bij deze plaat :P

Volgens mij gaat er bij een hoop van die mids al een aanzienlijk deel van de track hoor haha. Denk dat je sowieso al op de helft van de tracks zit als je dit overslaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op hardstyle.com beschikbaar als extented. Plaat vind ik overigens fijn, maar komt niet in de buurt van zijn recente tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 15:16 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Opzich wel een leuke track, maar het klinkt totaal niet lekker afgemixt.


Hier wel mee eens, de mix klinkt gewoon minder goed dan de platen van BMS, al is dat bij de climax al een stuk beter.

+1 voor toch steeds iets anders neer te zetten
Vocals zijn anders maar goed, trap invloeden zijn goed verwerkt, melodie is goed en ik mag het eerste gedeelte van de mid intro/anti climax wel. De 2e kicks in de mid/anti vind ik dan een stuk minder, maar ieder zn ding.

Overal een goede plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: wat een heerlijke plaat is dit zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat is dit. De opbouw van het nummer vind ik echt gruwelijk gedaan, al hadden de kicks van mij daar wel wat steviger gemogen. De melodie van dit nummer is heerlijk en hier passen uiteraard de vocals wel heel goed tussen. Vind het een goeie track die ik zeer zeker vaker op zou zetten. Erg benieuwd naar de rest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 16:32 
 

vind het best een leuke track ja.

het is alleen jammer dat de cover image eruit ziet alsof het ingescand is in 1558 van een of andere brakke cd cover
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle