P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Phuture Noize ft. MC DL - Avenue Of Rendez-Vous (Q217)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 04/07/2019

Tracks:
Phuture Noize ft. MC DL - Avenue Of Rendez-Vous

Samples:
https://open.spotify.com/track/1GTnM0qu ... ARqeH7VgQw

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Pitchkicks doen me denken aan Unresolved en zang doet me denken aan Eric Bazilian. Niet al te best dus. 2e climax al een stuk beter.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Wel een aardige plaat, irritante kicks, melodie wordt nergens spannend.

Nee, voor PN begrippen een slechte plaat
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
ULTIMO wrote:Wel een aardige plaat, irritante kicks, melodie wordt nergens spannend.

Nee, voor PN begrippen een slechte plaat
Vind deze ook zwaar tegenvallen :(
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Nope, dit is hem niet voor mij helaas.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vind de sounds wel gaaf, maar de kicks zijn niet geweldig. Mindere plaat dit.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vind hem juist erg fijn. De melodielijn van de vocal pakt me meteen en de vergelijking met Eric Bazilian raakt voor mij kant noch wal. Benieuwd naar een hq -.-
G
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2017
last seen Jan 2020
Staat al op spotify!
View on Spotify
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
K vind 'm vet :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Vond hem live best matig, maar dat kwam ook omdat de bass op de main van Defqon veel te hard stond, waardoor ik eigenlijk niets anders hoorde. Zo thuis vind ik hem wel een stuk beter. Dat drum rolletje voor de mid klinkt erg tof ook :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Opzich wel een leuke track, maar het klinkt totaal niet lekker afgemixt. Met name het eerste stuk waarin gezongen wordt, en de 2e climax (met de melodie).
Hardtraxxer
110 posts member since 2018
last seen Apr 2023
Ieder zn ding. Maar ik vind dit een heel vette plaat. Lekker stijltje :drool:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Svbtwee wrote:Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.
Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan. Dat is ook wat zijn nummers anders maakt dan zo'n beetje de rest van de scene doet
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
JeroenB93 wrote:
Svbtwee wrote:Wat een ver-schrik-ke-lijke anti :sick:. Verpest de hele plaat voor me. Erg jammer, want vind de rest wel gewoon weer goed. Toffe melodie, en vind de vocals hier ook verrassend goed uitpakken. Passen er goed bij :). Maarja... door die anti zal ik de plaat nauwlijks tot nooit meer opzetten.
Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan. Dat is ook wat zijn nummers anders maakt dan zo'n beetje de rest van de scene doet
Precies wat Jeroen zegt, totaal wat anders dan z'n standard mid-intro/anti. Vind het wel vet gedaan :D

Edit: Ben deze inmiddels wel veel meer gaan warderen in HQ, erg toffe track :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
JeroenB93 wrote: Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan.
Soort gelijke stukken zaten bij die platen ook vaak als mid-intro, die kan ik vrij makkelijk even doorspelen/skippen, zonder dat ik het gevoel heb dat ik veel van de plaat mis (omdat het aan het begin zit). Hier zit het er middenin, dus is doorspoelen voor mij niet echt een optie.

En bij bijvoorbeeld een track als Drift Away, vind ik het simpelweg niet zo kut klinken als bij deze plaat :P
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Svbtwee wrote:
JeroenB93 wrote: Ik vind dat juist dan weer heel dik, heeft 'ie namelijk in meer tracks van BMS gedaan.
Soort gelijke stukken zaten bij die platen ook vaak als mid-intro, die kan ik vrij makkelijk even doorspelen/skippen, zonder dat ik het gevoel heb dat ik veel van de plaat mis (omdat het aan het begin zit). Hier zit het er middenin, dus is doorspoelen voor mij niet echt een optie.

En bij bijvoorbeeld een track als Drift Away, vind ik het simpelweg niet zo kut klinken als bij deze plaat :P
Volgens mij gaat er bij een hoop van die mids al een aanzienlijk deel van de track hoor haha. Denk dat je sowieso al op de helft van de tracks zit als je dit overslaat
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Op hardstyle.com beschikbaar als extented. Plaat vind ik overigens fijn, maar komt niet in de buurt van zijn recente tracks.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Heel fijn plaatje :)
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:Opzich wel een leuke track, maar het klinkt totaal niet lekker afgemixt.
Hier wel mee eens, de mix klinkt gewoon minder goed dan de platen van BMS, al is dat bij de climax al een stuk beter.

+1 voor toch steeds iets anders neer te zetten
Vocals zijn anders maar goed, trap invloeden zijn goed verwerkt, melodie is goed en ik mag het eerste gedeelte van de mid intro/anti climax wel. De 2e kicks in de mid/anti vind ik dan een stuk minder, maar ieder zn ding.

Overal een goede plaat :thumbup:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
:worship: wat een heerlijke plaat is dit zeg!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heerlijke plaat is dit. De opbouw van het nummer vind ik echt gruwelijk gedaan, al hadden de kicks van mij daar wel wat steviger gemogen. De melodie van dit nummer is heerlijk en hier passen uiteraard de vocals wel heel goed tussen. Vind het een goeie track die ik zeer zeker vaker op zou zetten. Erg benieuwd naar de rest. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
vind het best een leuke track ja.

het is alleen jammer dat de cover image eruit ziet alsof het ingescand is in 1558 van een of andere brakke cd cover