Hij is terug hoor.. teering wat goed
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen 29 days ago
Phuture Noize
. Pure kwaliteit weer.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat 
De vocalen met die autotune vind ik niet lekker om naar luisteren. Kicks van PN zijn nooit echt mijn favoriet geweest maar gelukkig maken zijn melodieën een hoop goed! Zo ook nu weer 
Kwalitatief hoogstaand weer. 2e melodie is werelds, niet normaal. Kicks stoor ik me bij PN eigenlijk niet aan omdat ze altijd goed aansluiten bij de sfeer in de plaat, maar deze vind ik toch wat minder. Desalniettemin weer grandioos. Kan niet wachten op de rest!
Mark Vayne weer volgens mij?MYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Tweede climax wel echt heerlijk, hele fijne track!
KloptRon wrote:Mark Vayne weer volgens mij?MYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Tweede climax wel echt heerlijk, hele fijne track!
View on YouTube
Ik vind zijn stem in Phuture Noize platen altijd erg goed passen. Nu ook weer
Eerste climax vind ik eigenlijk beter dan de tweede. Zit echt lekker veel drive in. Kicks zijn wel iets minder, maar niet storend.
-
A
Die tweede climax is wel heftig 
Ik leg alleen de link niet met de fax machine.
Verder vind ik de stem van Mark Vayne heel goed passen bij PN tracks, maar dan wel zonder autotune.
Als ik een hekel aan iets heb is het autotune als effect gebruiken
Verder vind ik de stem van Mark Vayne heel goed passen bij PN tracks, maar dan wel zonder autotune.
Als ik een hekel aan iets heb is het autotune als effect gebruiken
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Sluit me hier bij aan. Autotune -1MYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Hier sluit ik me bij aanMYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Volgens mij ben ik echt de enige die de vocals het vetste gedeelte van deze plaat vind 
Wat een ontzettend fijne plaat weer dit
Ik hou echt van dit straatje waar Phuture Noize ingeslagen is (al heb ik er even aan moeten wennen).
Ik blijf me toch keer op keer verbazen hoe jij werkelijk waar alles kut vind wat niet in jouw super bekrompen straatje past. En ik ben vast niet de enige op het forum die hier he-le-maal gek van wordInfinI wrote:Sluit me hier bij aan. Autotune -1MYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Je bent hardstyleboy maar dan fatsoenlijk Nederlands.
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vindmakrooy wrote:Ik blijf me toch keer op keer verbazen hoe jij werkelijk waar alles kut vind wat niet in jouw super bekrompen straatje past. En ik ben vast niet de enige op het forum die hier he-le-maal gek van wordInfinI wrote:Sluit me hier bij aan. Autotune -1MYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Je bent hardstyleboy maar dan fatsoenlijk Nederlands.
Btw je omschrijft gewoon wat smaak is maar dan verwoord als 'straatje' die jij zo nodig open en bloot als bekrompen moet bestempelen. Iedereen heeft z'n eigen 'straatje'. Ik vind jouw straatje waarschijnlijk ook kut maar dat hoef ik je toch niet persoonlijk te gaan lopen verkondigen. Ik ga er al lang vanuit dat je dat wss wel weet
Valt mee, ik lach er gewoon om. Daar zijn die smileys ook voor
Net als in het dbstf topic.
Overigens denk ik niet dat je me straatje niet eens zo kut vindt, sterker nog we hebben redelijk wat overlap
Overigens denk ik niet dat je me straatje niet eens zo kut vindt, sterker nog we hebben redelijk wat overlap
SL8492 wrote:Hier sluit ik me bij aanMYTZE wrote:Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat
Ik zou je bashen niet weer te ver laten gaan want dat heeft je wel vaker bans opgeleverd, het is niet onbekend dat je vaker jouw smaak als superieur liep te verkondigen, anderen liep af te kraken om hun smaak en evengoed triggered reageerde op bepaalde muziek. Buiten dat zocht je het vaak ook op en gaf je anderen de schuld en reageerde je zo evengoed op de mening van anderen.InfinI wrote: Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vind![]()
Btw je omschrijft gewoon wat smaak is maar dan verwoord als 'straatje' die jij zo nodig open en bloot als bekrompen moet bestempelen. Iedereen heeft z'n eigen 'straatje'. Ik vind jouw straatje waarschijnlijk ook kut maar dat hoef ik je toch niet persoonlijk te gaan lopen verkondigen. Ik ga er al lang vanuit dat je dat wss wel weet
Het kan allemaal best normaal he
Heerlijke plaat, kan hier wel van genieten

Kippenvel bij de eerste keer horen van de melodie
. Vocals ook tof. Gewoon weer sterke plaat dit!
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Zeker. Maar ga nou niet de persoon zijn die anderen de les loopt de lezen als je er zelf ook een aardig handje van hebt maatBroken Balance wrote:Het kan allemaal best normaal he.
Mijn* (sorry hier trigger je me dan weer wel meemakrooy wrote:Overigens denk ik niet dat je me straatje niet eens zo kut vindt, sterker nog we hebben redelijk wat overlap
Kunnen we nu weer terug gaan naar on-topic aub? Dankuuu
Heb je het nou over jezelf?Broken Balance wrote:Ik zou je bashen niet weer te ver laten gaan want dat heeft je wel vaker bans opgeleverd, het is niet onbekend dat je vaker jouw smaak als superieur liep te verkondigen, anderen liep af te kraken om hun smaak en evengoed triggered reageerde op bepaalde muziek. Buiten dat zocht je het vaak ook op en gaf je anderen de schuld en reageerde je zo evengoed op de mening van anderen.InfinI wrote: Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vind![]()
Het kan allemaal best normaal he.
Ik heb dat ook vaak zat gedaan ja, dat weet iedereen (inclusief ik) ook dondersgoed.InfinI wrote:Zeker. Maar ga nou niet de persoon zijn die anderen de les loopt de lezen als je er zelf ook een aardig handje van hebt maatBroken Balance wrote:Het kan allemaal best normaal he.
Geloof me, zelf ook vaak genoeg die fout gemaakt en iedereen weet dondersgoed wat je aan het doen bent. Hypocrisie is nog vele malen erger, trust me.
Zodoende.SL8492 wrote: Heb je het nou over jezelf?
Maar wel mooi dat je dit wederom gelijk afkaatst naar iemand anders met "MAAR JIJ DOET HET OOK". Je bevestigt mn punt wel een beetje zo. Zeker gezien ik voor de zekerheid nog even bij mn bans heb gekeken maar dat andermans smaak of iemand anders afkraken er niet tussen staat (4x ingaan op trolling en 1x off-topic doorgaan, het welbekende Defqon topic, de laatste is 3 jaar terug). Heb het vast wel gedaan, maar ben er iig niet meermaals voor gebanned en blijf het alsnog doen