Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 13:48 
 
Hardtraxxer

Hij is terug hoor.. teering wat goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize :worship:. Pure kwaliteit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 17:10 
 
Hardtraxx Crew

Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vocalen met die autotune vind ik niet lekker om naar luisteren. Kicks van PN zijn nooit echt mijn favoriet geweest maar gelukkig maken zijn melodieën een hoop goed! Zo ook nu weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet normaal wat goed dit :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwalitatief hoogstaand weer. 2e melodie is werelds, niet normaal. Kicks stoor ik me bij PN eigenlijk niet aan omdat ze altijd goed aansluiten bij de sfeer in de plaat, maar deze vind ik toch wat minder. Desalniettemin weer grandioos. Kan niet wachten op de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Mark Vayne weer volgens mij?

Tweede climax wel echt heerlijk, hele fijne track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Mark Vayne weer volgens mij?

Tweede climax wel echt heerlijk, hele fijne track!


Klopt

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zijn stem in Phuture Noize platen altijd erg goed passen. Nu ook weer :thumbup: Eerste climax vind ik eigenlijk beter dan de tweede. Zit echt lekker veel drive in. Kicks zijn wel iets minder, maar niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Die tweede climax is wel heftig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik leg alleen de link niet met de fax machine.
Verder vind ik de stem van Mark Vayne heel goed passen bij PN tracks, maar dan wel zonder autotune.
Als ik een hekel aan iets heb is het autotune als effect gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 13:39 
 
Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Sluit me hier bij aan. Autotune -1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Hier sluit ik me bij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij ben ik echt de enige die de vocals het vetste gedeelte van deze plaat vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend fijne plaat weer dit :worship: Ik hou echt van dit straatje waar Phuture Noize ingeslagen is (al heb ik er even aan moeten wennen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Sluit me hier bij aan. Autotune -1 :)


Ik blijf me toch keer op keer verbazen hoe jij werkelijk waar alles kut vind wat niet in jouw super bekrompen straatje past. En ik ben vast niet de enige op het forum die hier he-le-maal gek van word :lol:

Je bent hardstyleboy maar dan fatsoenlijk Nederlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 00:55 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
InfinI schreef:
MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Sluit me hier bij aan. Autotune -1 :)


Ik blijf me toch keer op keer verbazen hoe jij werkelijk waar alles kut vind wat niet in jouw super bekrompen straatje past. En ik ben vast niet de enige op het forum die hier he-le-maal gek van word :lol:

Je bent hardstyleboy maar dan fatsoenlijk Nederlands.

Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vind xd

Btw je omschrijft gewoon wat smaak is maar dan verwoord als 'straatje' die jij zo nodig open en bloot als bekrompen moet bestempelen. Iedereen heeft z'n eigen 'straatje'. Ik vind jouw straatje waarschijnlijk ook kut maar dat hoef ik je toch niet persoonlijk te gaan lopen verkondigen. Ik ga er al lang vanuit dat je dat wss wel weet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt mee, ik lach er gewoon om. Daar zijn die smileys ook voor :D Net als in het dbstf topic.

Overigens denk ik niet dat je me straatje niet eens zo kut vindt, sterker nog we hebben redelijk wat overlap ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
MYTZE schreef:
Geen fan van de vocals, maar verder een fijne plaat :loving:

Hier sluit ik me bij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vind xd

Btw je omschrijft gewoon wat smaak is maar dan verwoord als 'straatje' die jij zo nodig open en bloot als bekrompen moet bestempelen. Iedereen heeft z'n eigen 'straatje'. Ik vind jouw straatje waarschijnlijk ook kut maar dat hoef ik je toch niet persoonlijk te gaan lopen verkondigen. Ik ga er al lang vanuit dat je dat wss wel weet :lol:


Ik zou je bashen niet weer te ver laten gaan want dat heeft je wel vaker bans opgeleverd, het is niet onbekend dat je vaker jouw smaak als superieur liep te verkondigen, anderen liep af te kraken om hun smaak en evengoed triggered reageerde op bepaalde muziek. Buiten dat zocht je het vaak ook op en gaf je anderen de schuld en reageerde je zo evengoed op de mening van anderen.

Het kan allemaal best normaal he ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 16:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, kan hier wel van genieten :D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij de eerste keer horen van de melodie :loving:. Vocals ook tof. Gewoon weer sterke plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het kan allemaal best normaal he ;).

Zeker. Maar ga nou niet de persoon zijn die anderen de les loopt de lezen als je er zelf ook een aardig handje van hebt maat :thumbup: Geloof me, zelf ook vaak genoeg die fout gemaakt en iedereen weet dondersgoed wat je aan het doen bent. Hypocrisie is nog vele malen erger, trust me.

makrooy schreef:
Overigens denk ik niet dat je me straatje niet eens zo kut vindt, sterker nog we hebben redelijk wat overlap ;)

Mijn* (sorry hier trigger je me dan weer wel mee :kiss: )

Kunnen we nu weer terug gaan naar on-topic aub? Dankuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Of je laat je gewoon niet triggeren? In het D-Block & S-te-Fan topic liet je je ook al zo gaan. Volgens mij stoor jij je meer aan mij dan ik aan de dingen die ik kut vind xd

Btw je omschrijft gewoon wat smaak is maar dan verwoord als 'straatje' die jij zo nodig open en bloot als bekrompen moet bestempelen. Iedereen heeft z'n eigen 'straatje'. Ik vind jouw straatje waarschijnlijk ook kut maar dat hoef ik je toch niet persoonlijk te gaan lopen verkondigen. Ik ga er al lang vanuit dat je dat wss wel weet :lol:


Ik zou je bashen niet weer te ver laten gaan want dat heeft je wel vaker bans opgeleverd, het is niet onbekend dat je vaker jouw smaak als superieur liep te verkondigen, anderen liep af te kraken om hun smaak en evengoed triggered reageerde op bepaalde muziek. Buiten dat zocht je het vaak ook op en gaf je anderen de schuld en reageerde je zo evengoed op de mening van anderen.

Het kan allemaal best normaal he ;).

Heb je het nou over jezelf? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 00:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Broken Balance schreef:
Het kan allemaal best normaal he ;).

Zeker. Maar ga nou niet de persoon zijn die anderen de les loopt de lezen als je er zelf ook een aardig handje van hebt maat :thumbup: Geloof me, zelf ook vaak genoeg die fout gemaakt en iedereen weet dondersgoed wat je aan het doen bent. Hypocrisie is nog vele malen erger, trust me.


Ik heb dat ook vaak zat gedaan ja, dat weet iedereen (inclusief ik) ook dondersgoed.

SL8492 schreef:
Heb je het nou over jezelf? :kiss2:


Zodoende.

Maar wel mooi dat je dit wederom gelijk afkaatst naar iemand anders met "MAAR JIJ DOET HET OOK". Je bevestigt mn punt wel een beetje zo. Zeker gezien ik voor de zekerheid nog even bij mn bans heb gekeken maar dat andermans smaak of iemand anders afkraken er niet tussen staat (4x ingaan op trolling en 1x off-topic doorgaan, het welbekende Defqon topic, de laatste is 3 jaar terug). Heb het vast wel gedaan, maar ben er iig niet meermaals voor gebanned en blijf het alsnog doen ;).
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle